quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Nou die familie is echt van het hartstochtelijk knuffelen zeg![]()
Waarom zo negatiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Die vader belt met de bank of het bedrag al is gestort?
Een beetje empathie mannetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef superniger het volgende:
Dan versla je Serena en Aggie en dan sta je alsnog met lege handen
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Snapt iemand deze:Lisicki won van Serena en Aga. Waar heeft BG het over?twitter:bgtennisnation twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 09:14:53Been thinking all night such a great opp for both players to win 1st Slam and not have to face a huge star to win it, who will manage nervs. reageer retweet
Ja, dat realiseerde ik me net ook en toen delete ik hem maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Bazenteamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
Als de Bryans winnen hebben ze alle GS + de OS in bezit.
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef Szura het volgende:
Overigens, janken tijdens de wedstrijd kom op zeg
Kwam ik net ook achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Oh, ik zit weer naar een herhaling te kijken?
Nee, die zijn dik.quote:
Ik weet de uitslag al maar heb de laatste games niet gezien ... Of eigenlijk de de hele match niet.quote:
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Ja, was herhaling. NOS liet net nog niet eens de speeches zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
Hup Lisicki !
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Het was rechtstreeks op NED-2quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Lees de hele post nog eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:11 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
[...]
Sportief jongens.quote:
die heb ik gemistquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Bartoli nu live op BBC2, in de studio bij Sue.
Misschien later op YouTube te zien of via Bartoli's Twitteraccount ofzo.quote:
Heeft niks met die overwinning te maken, heb al 2 jaar een hekel aan haar.. elke keer dat hupje.. die verwende kop van d'r..quote:
Is dit voor CGI voor een game ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:12 schreef luckass het volgende:
Bij Bartoli moet ik altijd denken aan
Toch het meest bizarre dat ik ooit op een tennisbaan gezien heb
Yup voor de nieuwe Topspinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit voor CGI voor een game ofzo?
Serieus?quote:
Ja. Nja, het had me niet verbaasd als het daarvoor was, want dat is wel iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Is gewoon een trainingsmethode. Apart, maar het werkt wel blijkbaar.
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:22 schreef superniger het volgende:
Bartoli haters
En je kan niet iemand verslaan als die niet meer in het toernooi zit
Bartoli![]()
Ze kreeg een unieke kans en pakte die met beide handen![]()
Met het verschil dat hij onderweg wel o.a Sampras versloegquote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kans
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef Loekie1 het volgende:
kan het wel eens zo zijn dat ze een soort zenuwaandoening heeft, geerfd van haar moeder.
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat Djokovic met redelijk gemak gaat winnen.
Ook gewoon 70 minuten voorbeschouwenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef Jivis het volgende:
Lol, die voorbeschouwing van de BBC. Ze houden wel van wat drama daar.
Djoko FTW nu!quote:
NOS staat al op het wielrennen bij mij. Dan maar een stream vinden die níét Brits is.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:06 schreef mitt het volgende:
Wordt maar de Belg want de NOS is ook geen optie met Roelfs
Ze dekken zich op de BBC nu al in voor een eventueel verlies "Whether Murray wins or not, this will be a great day for Britisch sports" etc.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:05 schreef Mykonos het volgende:
Chauvinisme is zo onuitstaanbaar inderdaad. Als je ook de reacties op de BBC-site leest bij artikelen over het wielrennen. Sky wordt helemaal opgehemeld, net zoals ze dat bij Murray doen. Walgelijk
Als hij wint is hij "Brits" verliest hij is het een Schot, let naar op.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze dekken zich op de BBC nu al in voor een eventueel verlies "Whether Murray wins or not, this will be a great day for Britisch sports" etc.
Serieus?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
Als hij wint is hij "Brits" verliest hij is het een Schot, let naar op.
Ja, inderdaad, anders breekt het hem straks op.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
BP nr 7 voor Murray..tijd dat hij er een maakt
Rooney zelf wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
Die chick van Rooney stond iig niet achteraan toen ze werden uitgedeeld.
Waarom is hij fysiek sterker geworden van een zware wedstrijd?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
[...]
Djokovic is psychisch sterker maar is door de vorige wedstrijd fysiek ook sterker geworden waardoor hij zijn eigen kracht niet herkent en vaak uitslaat
Huh?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoorde 40 graden!
Djokovic is psychisch sterker maar is door de vorige wedstrijd fysiek ook sterker geworden waardoor hij zijn eigen kracht niet herkent en vaak uitslaat
Ik dacht Lahyani.quote:
Ja, het is wel aardig. Veel mooie lange rally's.quote:
Lange rallies is wat anders dan het tempo dat laag ligt.quote:
Arnold Schwarzenegger.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Commentator is Boris Becker, toch? Of ben ik nou stom?
Is ook zo. Ik moet zeggen dat ik geen last heb van het tempo, vind het een lekkere pot.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Lange rallies is wat anders dan het tempo dat laag ligt.
Inderdaad, dan wordt het wel een beetje saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef F.M.D. het volgende:
het is te hopen dat deze twee het tennis de komende jaren NIET gaan domineren.
Nou, dat valt wel mee. Hij staat hoog in aanzien als umpire hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef mitt het volgende:
Snap ook niet dat die umpire deze wedstrijd mag doen. Lekkere popi-jopie, maar echt niet een van de beste.
als entertainer misschien.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Hij staat hoog in aanzien als umpire hoor.
Hij wordt gezien als de beste umpire hoor. En ondanks dat hij er ook naast kan zitten, is hij dat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef mitt het volgende:
Snap ook niet dat die umpire deze wedstrijd mag doen. Lekkere popi-jopie, maar echt niet een van de beste.
Hij is de Monfils onder de unmpires.quote:
Hij had een knipoog-PI, maar weet niet of dat standaard is bij mitt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij wordt gezien als de beste umpire hoor. En ondanks dat hij er ook naast kan zitten, is hij dat ook.
Dit is geen grastennis nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. Volgens mij weet murray gewoon dat hij djoko geen tempo moet geven. Djoko kan gewoon niks met die slome ballen.
Inderdaad enorm saai. Het is veredeld overslaan met af en toe een versnelling.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. Volgens mij weet murray gewoon dat hij djoko geen tempo moet geven. Djoko kan gewoon niks met die slome ballen.
Vorig jaar op de OS was genieten, maar toen speelde murray aanvallend. Lijkt echt alsof ie weer volledig is teruggevallen op zijn spel van voor Lendl sinds deze AOquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was wel een prachtige volley van Djoko.
Want? Djokovic staat een break voor, weinig raars aan.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe is het wedstrijdverloop? Rare stand na 1e set voor Murray.
Waarom raar? Verschil is maar 1 break..quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef De_Fietser het volgende:
Is niet raar. Djokovic speelt gewoon wat beter. Gaat volgens mij iets minder mee in dat geprik van Murray.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef De_Fietser het volgende:
Tegen Murray in ieder geval wel. Die won de laatste 5x de eerste set (terwijl hij 3 vd 5 alsnog verloor)quote:
BBC is wat beter te doen.quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:53 schreef mitt het volgende:
De manier van spelen gaat Murray in set 4 ofzo wel opbreken.
speelt veel te defensief. Zal zeker als hij achter komt gesloopt worden door Djoker.quote:
Je ziet het aan hem, he?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd. Lijkt me dat Djokovic dit ook een saaie bedoening vindt.
Nja, Murray speelt meestal alleen aanvallend als het niet anders kan, zoals nu.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef mitt het volgende:
[..]
speelt veel te defensief. Zal zeker als hij achter komt gesloopt worden door Djoker.
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.quote:
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.
Overigens komen er ook af en toe shots vootbij van een verveeld publiek.
Heb een paar avonden geleden nog de gehele finale van 2008 terug gekeken. Kwam bijna klaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.
Voor met je racket gooien krigj je geen waarschuwing hoor, alleen als je het breekt en er niet verder mee speelt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef xzaz het volgende:
Smijten met je racket is een waarschuwing, wat een kaksport is het toch ook
prima tactiek zo blijkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ja, dat wel.quote:
Ik ook, en Nadal ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.
Van mij mogen hij en Federer weer lekker ver komen de volgende keer.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
Of Rafa. Rafa speelt zelfs megaaanvallend vergeleken met deze 2
Ja, en waarom speelt hij hem zo laag.quote:
ik heb het juist andersom. vind het publiek vandaag ook meelvallen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Va tevoren maakte het me niets uit wie er won, maar ik hoop nu echt dat Djokovic wint.
Echt hè..je bent Haase niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Pff ga nou niet zeuren over het wapperen van mensen Murray...
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Norrage het volgende:
Je kan van allee zeggen over murray, maar hij speelt aanvallender dan djoko vandaag. Maar dat is relatief, wat een drama van beiden zeg...
30 tegen 14 winners ofzo? Ok gedeelte aces maat dat zijn er maar +7quote:
Dat lukt toch niet, dus hoef je ook niet veel moeite in te steken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Djoko doet geen moeite om het publiek aan zijn kant te krijgen.
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Murray niet aanvallender spelen hoor.
Ik ook niet. Hij versnelt alleen als hij in de verdrukking zit.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
Zet je tv uit ipv hier iedere game te zeuren.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kijk dus al 25 jaar alle GS-finales bij de heren, maar als ik dit had geweten had ik hem echt overgeslagen.
Nee ok. Gewoon beiden totaal niet ;')quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
Al heeft hij wel een reden om te klagen natuurlijk gezien wat beslissingen eerder in de wedstrijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Djoko doet geen moeite om het publiek aan zijn kant te krijgen.
Sorry.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Zet je tv uit ipv hier iedere game te zeuren.
Deze wedstrijd heeft echt wel iets. De punten zijn misschien niet mooi, maar er is een fijne spanning aanwezig.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"This is the final we were looking forward to in so many ways."BBC
Die zitten met een enorme plaat voor hun kop maar kan je het ze kwalijk nemen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"This is the final we were looking forward to in so many ways."BBC
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:22 schreef DeeBee het volgende:
Kom op Djoko, win een epische 5-setter gewoon!
Niet klagen over Roelfs hè. Ik hoef met hem niet meer te kijken, alleen het geluid is genoeg. Hij lepelt zo één op één op wat er op de baan gebeurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |