Voor met je racket gooien krigj je geen waarschuwing hoor, alleen als je het breekt en er niet verder mee speelt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef xzaz het volgende:
Smijten met je racket is een waarschuwing, wat een kaksport is het toch ook
prima tactiek zo blijkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ja, dat wel.quote:
Ik ook, en Nadal ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.
Van mij mogen hij en Federer weer lekker ver komen de volgende keer.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
Of Rafa. Rafa speelt zelfs megaaanvallend vergeleken met deze 2
Ja, en waarom speelt hij hem zo laag.quote:
ik heb het juist andersom. vind het publiek vandaag ook meelvallen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
Va tevoren maakte het me niets uit wie er won, maar ik hoop nu echt dat Djokovic wint.
Echt hè..je bent Haase niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef TheGeneral het volgende:
Pff ga nou niet zeuren over het wapperen van mensen Murray...
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Norrage het volgende:
Je kan van allee zeggen over murray, maar hij speelt aanvallender dan djoko vandaag. Maar dat is relatief, wat een drama van beiden zeg...
30 tegen 14 winners ofzo? Ok gedeelte aces maat dat zijn er maar +7quote:
Dat lukt toch niet, dus hoef je ook niet veel moeite in te steken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Djoko doet geen moeite om het publiek aan zijn kant te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |