Nja, Murray speelt meestal alleen aanvallend als het niet anders kan, zoals nu.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef mitt het volgende:
[..]
speelt veel te defensief. Zal zeker als hij achter komt gesloopt worden door Djoker.
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.quote:
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.
Overigens komen er ook af en toe shots vootbij van een verveeld publiek.
Heb een paar avonden geleden nog de gehele finale van 2008 terug gekeken. Kwam bijna klaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.
Voor met je racket gooien krigj je geen waarschuwing hoor, alleen als je het breekt en er niet verder mee speelt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef xzaz het volgende:
Smijten met je racket is een waarschuwing, wat een kaksport is het toch ook
prima tactiek zo blijkt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Djokovic in slaap wordt gesust door Murray met zijn saaie spel. Misschien had Federer daar vorig jaar last van bij de OS.
Ja, dat wel.quote:
Ik ook, en Nadal ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:08 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ik mis Federer wel op dit soort dagen.
Van mij mogen hij en Federer weer lekker ver komen de volgende keer.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef Norrage het volgende:
Of Rafa. Rafa speelt zelfs megaaanvallend vergeleken met deze 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |