Waarom raar? Verschil is maar 1 break..quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe is het wedstrijdverloop? Rare stand na 1e set voor Murray.
Is niet raar. Djokovic speelt gewoon wat beter. Gaat volgens mij iets minder mee in dat geprik van Murray.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:46 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe is het wedstrijdverloop? Rare stand na 1e set voor Murray.
Tegen Murray in ieder geval wel. Die won de laatste 5x de eerste set (terwijl hij 3 vd 5 alsnog verloor)quote:
BBC is wat beter te doen.quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:53 schreef mitt het volgende:
De manier van spelen gaat Murray in set 4 ofzo wel opbreken.
speelt veel te defensief. Zal zeker als hij achter komt gesloopt worden door Djoker.quote:
Je ziet het aan hem, he?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd. Lijkt me dat Djokovic dit ook een saaie bedoening vindt.
Nja, Murray speelt meestal alleen aanvallend als het niet anders kan, zoals nu.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:54 schreef mitt het volgende:
[..]
speelt veel te defensief. Zal zeker als hij achter komt gesloopt worden door Djoker.
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.quote:
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk wel. Lijkt me niet dat dit een wedstrijd is die hij met plezier speelt.
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik zie het aan zijn lichaamshouding.
Overigens komen er ook af en toe shots vootbij van een verveeld publiek.
Heb een paar avonden geleden nog de gehele finale van 2008 terug gekeken. Kwam bijna klaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is denk ik een van de saaiste GS-finales ooit. Doet de sport geen goed dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |