Lange rallies is wat anders dan het tempo dat laag ligt.quote:
Arnold Schwarzenegger.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Commentator is Boris Becker, toch? Of ben ik nou stom?
Is ook zo. Ik moet zeggen dat ik geen last heb van het tempo, vind het een lekkere pot.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:03 schreef Salamando het volgende:
[..]
Lange rallies is wat anders dan het tempo dat laag ligt.
Inderdaad, dan wordt het wel een beetje saai.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:25 schreef F.M.D. het volgende:
het is te hopen dat deze twee het tennis de komende jaren NIET gaan domineren.
Nou, dat valt wel mee. Hij staat hoog in aanzien als umpire hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef mitt het volgende:
Snap ook niet dat die umpire deze wedstrijd mag doen. Lekkere popi-jopie, maar echt niet een van de beste.
als entertainer misschien.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Hij staat hoog in aanzien als umpire hoor.
Hij wordt gezien als de beste umpire hoor. En ondanks dat hij er ook naast kan zitten, is hij dat ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:30 schreef mitt het volgende:
Snap ook niet dat die umpire deze wedstrijd mag doen. Lekkere popi-jopie, maar echt niet een van de beste.
Hij is de Monfils onder de unmpires.quote:
Hij had een knipoog-PI, maar weet niet of dat standaard is bij mitt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij wordt gezien als de beste umpire hoor. En ondanks dat hij er ook naast kan zitten, is hij dat ook.
Dit is geen grastennis nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. Volgens mij weet murray gewoon dat hij djoko geen tempo moet geven. Djoko kan gewoon niks met die slome ballen.
Inderdaad enorm saai. Het is veredeld overslaan met af en toe een versnelling.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd weer. Volgens mij weet murray gewoon dat hij djoko geen tempo moet geven. Djoko kan gewoon niks met die slome ballen.
Vorig jaar op de OS was genieten, maar toen speelde murray aanvallend. Lijkt echt alsof ie weer volledig is teruggevallen op zijn spel van voor Lendl sinds deze AOquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |