quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Nou die familie is echt van het hartstochtelijk knuffelen zeg![]()
Waarom zo negatiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Die vader belt met de bank of het bedrag al is gestort?
Een beetje empathie mannetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef superniger het volgende:
Dan versla je Serena en Aggie en dan sta je alsnog met lege handen
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Snapt iemand deze:Lisicki won van Serena en Aga. Waar heeft BG het over?twitter:bgtennisnation twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 09:14:53Been thinking all night such a great opp for both players to win 1st Slam and not have to face a huge star to win it, who will manage nervs. reageer retweet
Ja, dat realiseerde ik me net ook en toen delete ik hem maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Bazenteamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
Als de Bryans winnen hebben ze alle GS + de OS in bezit.
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef Szura het volgende:
Overigens, janken tijdens de wedstrijd kom op zeg
Kwam ik net ook achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Oh, ik zit weer naar een herhaling te kijken?
Nee, die zijn dik.quote:
Ik weet de uitslag al maar heb de laatste games niet gezien ... Of eigenlijk de de hele match niet.quote:
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Ja, was herhaling. NOS liet net nog niet eens de speeches zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
Hup Lisicki !
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Het was rechtstreeks op NED-2quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Lees de hele post nog eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:11 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
[...]
Sportief jongens.quote:
die heb ik gemistquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Bartoli nu live op BBC2, in de studio bij Sue.
Misschien later op YouTube te zien of via Bartoli's Twitteraccount ofzo.quote:
Heeft niks met die overwinning te maken, heb al 2 jaar een hekel aan haar.. elke keer dat hupje.. die verwende kop van d'r..quote:
Is dit voor CGI voor een game ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:12 schreef luckass het volgende:
Bij Bartoli moet ik altijd denken aan
Toch het meest bizarre dat ik ooit op een tennisbaan gezien heb
Yup voor de nieuwe Topspinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit voor CGI voor een game ofzo?
Serieus?quote:
Ja. Nja, het had me niet verbaasd als het daarvoor was, want dat is wel iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Is gewoon een trainingsmethode. Apart, maar het werkt wel blijkbaar.
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:22 schreef superniger het volgende:
Bartoli haters
En je kan niet iemand verslaan als die niet meer in het toernooi zit
Bartoli![]()
Ze kreeg een unieke kans en pakte die met beide handen![]()
Met het verschil dat hij onderweg wel o.a Sampras versloegquote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kans
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef Loekie1 het volgende:
kan het wel eens zo zijn dat ze een soort zenuwaandoening heeft, geerfd van haar moeder.
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:58 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk dat Djokovic met redelijk gemak gaat winnen.
Ook gewoon 70 minuten voorbeschouwenquote:Op zondag 7 juli 2013 13:57 schreef Jivis het volgende:
Lol, die voorbeschouwing van de BBC. Ze houden wel van wat drama daar.
Djoko FTW nu!quote:
NOS staat al op het wielrennen bij mij. Dan maar een stream vinden die níét Brits is.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:06 schreef mitt het volgende:
Wordt maar de Belg want de NOS is ook geen optie met Roelfs
Ze dekken zich op de BBC nu al in voor een eventueel verlies "Whether Murray wins or not, this will be a great day for Britisch sports" etc.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:05 schreef Mykonos het volgende:
Chauvinisme is zo onuitstaanbaar inderdaad. Als je ook de reacties op de BBC-site leest bij artikelen over het wielrennen. Sky wordt helemaal opgehemeld, net zoals ze dat bij Murray doen. Walgelijk
Als hij wint is hij "Brits" verliest hij is het een Schot, let naar op.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze dekken zich op de BBC nu al in voor een eventueel verlies "Whether Murray wins or not, this will be a great day for Britisch sports" etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |