quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Nou die familie is echt van het hartstochtelijk knuffelen zeg![]()
Waarom zo negatiefquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Die vader belt met de bank of het bedrag al is gestort?
Een beetje empathie mannetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:39 schreef superniger het volgende:
Dan versla je Serena en Aggie en dan sta je alsnog met lege handen
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
Snapt iemand deze:Lisicki won van Serena en Aga. Waar heeft BG het over?twitter:bgtennisnation twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 09:14:53Been thinking all night such a great opp for both players to win 1st Slam and not have to face a huge star to win it, who will manage nervs. reageer retweet
Ja, dat realiseerde ik me net ook en toen delete ik hem maar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Bazenteamquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef wimderon het volgende:
Als de Bryans winnen hebben ze alle GS + de OS in bezit.
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:28 schreef Szura het volgende:
Overigens, janken tijdens de wedstrijd kom op zeg
Kwam ik net ook achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Oh, ik zit weer naar een herhaling te kijken?
Nee, die zijn dik.quote:
Ik weet de uitslag al maar heb de laatste games niet gezien ... Of eigenlijk de de hele match niet.quote:
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Ja, was herhaling. NOS liet net nog niet eens de speeches zien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
Hup Lisicki !
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef tralalala het volgende:
Jammer.![]()
Het was rechtstreeks op NED-2quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jezus kom ik ook net achter. Kut NOS
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Over de finale zelf. In de finale staan ze niet tegenover een grote naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |