Lees de hele post nog eens.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:11 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet perse? Er staan geen grote namen in de finale omdat die al eerder gefaald hebben.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Beter janken dan die egoïstische rotkop van bartolli, net een man.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Wat een irritant rotwijf die Bartoli![]()
[...]
Sportief jongens.quote:
die heb ik gemistquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
Bartoli nu live op BBC2, in de studio bij Sue.
Misschien later op YouTube te zien of via Bartoli's Twitteraccount ofzo.quote:
Heeft niks met die overwinning te maken, heb al 2 jaar een hekel aan haar.. elke keer dat hupje.. die verwende kop van d'r..quote:
Is dit voor CGI voor een game ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:12 schreef luckass het volgende:
Bij Bartoli moet ik altijd denken aan
Toch het meest bizarre dat ik ooit op een tennisbaan gezien heb
Yup voor de nieuwe Topspinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit voor CGI voor een game ofzo?
Serieus?quote:
Ja. Nja, het had me niet verbaasd als het daarvoor was, want dat is wel iets soortgelijks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Grapjuh![]()
Is gewoon een trainingsmethode. Apart, maar het werkt wel blijkbaar.
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kansquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:22 schreef superniger het volgende:
Bartoli haters
En je kan niet iemand verslaan als die niet meer in het toernooi zit
Bartoli![]()
Ze kreeg een unieke kans en pakte die met beide handen![]()
Met het verschil dat hij onderweg wel o.a Sampras versloegquote:Op zondag 7 juli 2013 01:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Net als Krajicek eigenlijk; die moest ook Malivai Washington ipv een echte topspeler. Die pakte ook gewoon die unieke kans
quote:Op zondag 7 juli 2013 11:26 schreef Loekie1 het volgende:
kan het wel eens zo zijn dat ze een soort zenuwaandoening heeft, geerfd van haar moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |