Warmhouden! Potentiele oppas!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende: [..] mijn nichtje van zestien (mijn kant) heeft de hele dag de vijfjarige (bb's kant) aan d'r kont vastgeplakt gehad op de bruiloft. En ze vond het nog leuk ook
![]()
is het een dure bikini?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel om een bikini te bestellen... wat nou als ie niet past? (asos)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dus. Kinderen zijn best leuk als ze wat groter zijn meestal
En Priem is eng
gewoon doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, alles bij elkaar denk ik 35 euro?
misschien at je in een vorig leven kinderzielen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En mijn neefje kan wel al nonkel cif zeggen maar als ze vragen wie ik ben; weet ie het niet![]()
![]()
Het is dus níet alleen mijn buurjongen; maar ook mijn eigen neef
Mhehehehe het jongste zoontje van m'n vriendin zei een keer "die meneer" tegen Baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En mijn neefje kan wel al nonkel cif zeggen maar als ze vragen wie ik ben; weet ie het niet![]()
![]()
Het is dus níet alleen mijn buurjongen; maar ook mijn eigen neef
Ohja lulzquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, daar heb ik Bami toch al voor
De kinderen van bb's zus wisten mijn naam eerder dan die van bbquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehehehe het jongste zoontje van m'n vriendin zei een keer "die meneer" tegen Baas.
Mijn nichtje woont in Appeltern. Dat is zevenhonderd kilometer door weilanden rijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja lulz![]()
Yes but no but yes but no but yes but no but je hebt elke oppas nodig die je krijgen kunt hoorzelfs Mary Poppins neemt wel eens heel strategisch de telefoon niet aan
Oh. En dan wil ze zeker gehaald en gebracht wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nichtje woont in Appeltern. Dat is zevenhonderd kilometer door weilanden rijden.
En zo'n gekke naam heb jij niet eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
Ik ben tante *mompel*, want kinderen kunnen mijn naam niet uitspreken tot ze 4 zijn ofzo
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
Ik ben tante *mompel*, want kinderen kunnen mijn naam niet uitspreken tot ze 4 zijn ofzo
Ze kan moeilijk komen fietsenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh. En dan wil ze zeker gehaald en gebracht worden
nee moet je nagaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zo'n gekke naam heb jij niet eens
Marieke was hier heel lang tante ma-ha-hie-tequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?
ja.. tante 'gebarentaal voor tante'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?
"die mevrouw daar"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk dat de kinderen van mijn neven/nichten mij niet eens als familie zullen herkennen en dus zeker mijn naam niet weten
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ganse familie boven de rivieren woontquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ja, ik kwam gisteravond mijn neef tegen (die ik eerst al straal voorbij was gelopen, niet eens herkend in eerste instantie) en dan zo'n awkward moment waarin je beseft dat je bij god niet weet wat je moet zeggen
Ik kan de meesten volgens mij per fiets bereiken in een redelijke tijd. Als ik zou willen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ganse familie boven de rivieren woont
bazen koosnaamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben tante Ma.... Mijn schoonzus heet Mariet en die is standaard tante Tiet![]()
Iets wat ik ook heb overgenomen trouwens
Ejjj tet! Tiet! Mariet bedoel ik....![]()
Tante Tietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben tante Ma.... Mijn schoonzus heet Mariet en die is standaard tante Tiet![]()
Iets wat ik ook heb overgenomen trouwens
Ejjj tet! Tiet! Mariet bedoel ik....![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geen blogger ofzo maar zo heb je een beetje een idee![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
met mijn naam is t helemaal om te huilenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
tante Melquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met mijn naam is t helemaal om te huilen
tante duhhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
melz wordt het meestal ja want als ze mijn naam uit moeten spreken houd het vaak op na de...
thanks bubs!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
welke lakjes zijn dit?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanks! Ze zijn echt mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef PriemGirl het volgende:
@tyler: kiek wat ik net tegen kommaar dan wel in het zwart, maar dit zijn ze
http://www.sarenza.nl/mad(...)0000058977?ectrans=1
Zegt de volgende:quote:Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
quote:heb je je pincode 3 keer verkeerd ingetoetst?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef Debsterr het volgende:
Baas is aan het oefenen voor theorie. Examenvraag: "U staat hier stil om ene pakket te bezorgen, mag dat?" Dus ik roep "JAAAAA PAKKETJES ALTIJD STIL STAAN OVERAL"
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het was helaas geen antwoord optie though.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oude versie? Is inmiddels veranderdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n nagels groeien als een malle en zijn nog sterker geworden!quote:
Haha dat 'ie woensdag gaat zitten roepen: "EUJ! DIT KLOPT NIET HE!"quote:
Ohhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n nagels groeien als een malle en zijn nog sterker geworden!
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willenquote:
Doen al je BH's dat? Sommige bandjes zijn gewoon stom soms namelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ughhh ik wordt helemaal gek van mijn bh'sals ik de bandjes losser doe zakt hij af maar als k ze strakker doe dan worden mijn hele schouders rood
WHAT TO DO
de omvang heb k geen probleem mee dus de maat zou nog wel kloppen toch?
Geen idee want ik heb dus nooit afzakkende bandjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ughhh ik wordt helemaal gek van mijn bh'sals ik de bandjes losser doe zakt hij af maar als k ze strakker doe dan worden mijn hele schouders rood
WHAT TO DO
de omvang heb k geen probleem mee dus de maat zou nog wel kloppen toch?
eBay!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willensnel groeien doen ze in de zomer wel
ebay, ongeveer 8 euro incl shippingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willensnel groeien doen ze in de zomer wel
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen al je BH's dat? Sommige bandjes zijn gewoon stom soms namelijk
Zijn ze al wat ouder?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zit
Neeeequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit de laatste tijd te twijfelen om misschien toch die Alessandro Striplac of Sensationail te proberen, niet per se met een kleurtje, maar wel de transparante gel topcoat. Ben alleen zo bang om mijn eigen nagels te beschadigen
Nee k heb ook echt net nieuwe die maand oud zijnquote:
niet doen johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit de laatste tijd te twijfelen om misschien toch die Alessandro Striplac of Sensationail te proberen, niet per se met een kleurtje, maar wel de transparante gel topcoat. Ben alleen zo bang om mijn eigen nagels te beschadigen
Hmm das wel vreemd dan! En als je zo'n klemmetje gebruikt dat 'ie als racer back zit zeg maar? Is wel niet zo mooi maar dan zakken ze niet af..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zit
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee k heb ook echt net nieuwe die maand oud zijnwant k heb al mijn oude weggetyft
maar als ie dus iets afzakt dan zie je echt een blubber boven bh uitkomen, dan sluit hij gewoon niet mooi aan :/
Dan kun je beter gewoon een losse lamp + UV of led topcoat kopen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar haal ik dat? Hunkemuller?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm das wel vreemd dan! En als je zo'n klemmetje gebruikt dat 'ie als racer back zit zeg maar? Is wel niet zo mooi maar dan zakken ze niet af..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeeehoe die nagels eruit zagen bij Beautylab
"Na de basecoat ziet het weer mooi uit." Ja dat snap ik ook wel![]()
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakkenquote:
Is dat spul er dan af te weken met aceton dat jij weet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon een losse lamp + UV of led topcoat kopen!
Jamaar heb iets van tien verschillende, ik irriteer mij tegenwoordig bijna elke dag wel aan mijn bh'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OhDan is het misschien gewoon geen goede voor jou of zo? En dat ding waar Lindy het laatst over had op haar blog, wat je aan de achterkant door je bandjes heen kan halen zodat ze niet meer afzakken, is dat wat?
hoe komt t dat je zo moe bent joh?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakken
Jup - beetje opruwen met een grove vijl, dan is het meer poreus, en dan gewoon net als glitterlak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat spul er dan af te weken met aceton dat jij weet?
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakken
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJE
gewoon rond?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Diconnected het volgende:
wat voor vorm hebben je cups melz? daar kan het soms ook aan liggen namelijk
zoek eens een plaatjon van een paar bh'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon rond?![]()
![]()
ik heb zeg maar niet van die bh's die recht lopen, daar pleurt bij mij namelijk de helft uit
Beetje teveel aan mijn hoofd momenteel... Contract is verlengd zodat ik mijn boekje af kan maken, maar om de contractsverlenging te bekostigen moet ik wel part time aan een ander project werken. En dat project zit echt heel kut in elkaar, klote planning die ook nog steeds verandert en daardoor hou ik effectief minder dan 50% van mijn tijd over voor mijn eigen werk.quote:
So truequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJE
Hmm, das wel een overweging waard dan...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup - beetje opruwen met een grove vijl, dan is het meer poreus, en dan gewoon net als glitterlak.
oh, mehquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beetje teveel aan mijn hoofd momenteel... Contract is verlengd zodat ik mijn boekje af kan maken, maar om de contractsverlenging te bekostigen moet ik wel part time aan een ander project werken. En dat project zit echt heel kut in elkaar, klote planning die ook nog steeds verandert en daardoor hou ik effectief minder dan 50% van mijn tijd over voor mijn eigen werk.
En van mijn eigen werk schiet ik ook alleen in de stress, als ik zie wat ik nog moet doen en constant denken dat het niet goed genoeg is. Niet heel veel begeleiding want baas heeft het te druk.
Beetje alles tegelijk. En dan straks is contract op en vind ik dan wel een baan etc
Bijvoorbeeld zo'n lamp: http://r.ebay.com/LXUwQ5quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das wel een overweging waard dan...
JAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2eac747df2
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.quote:
Jupquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2eac747df2
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.
Die ga ik ff opslaan, thnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zo'n lamp: http://r.ebay.com/LXUwQ5
En dan topcoat: http://r.ebay.com/N6Z0e8
[..]
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef Loqi het volgende:
[..]succes
neem een lekker warm(e) bad/douche
[..]
Zaterdagavond op tijd naar bed denk ik.. En zal heel blij zijn wanneer we naar center parcs gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Goed slapen als je thuis bent dat je die rust ook echt neemt
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkMaar komen wel leuke mensen en wil er eigenlijk nog wel naartoe.
Maar morgenvroeg tussen 10 en half 11 visite voor verjaardag B. En dan zondag naar verjaardag van vriendin van vader waar ik eigenlijk niet echt graag heen wil. En dan maandag sterfdag van mama.
Komende week wordt gewoon kut
ugh, fucking hellquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkMaar komen wel leuke mensen en wil er eigenlijk nog wel naartoe.
Maar morgenvroeg tussen 10 en half 11 visite voor verjaardag B. En dan zondag naar verjaardag van vriendin van vader waar ik eigenlijk niet echt graag heen wil. En dan maandag sterfdag van mama.
Komende week wordt gewoon kut
+1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kut
je moet gewoon iig 1 dag hebben dat je thuis op de bank kan hangen en nix doen
Geen BHquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
MENSEN WAT MOET IK MET MIJN TET PROBLEMEN
Nope, dat gaat pa me niet in dank afnemen vrees ik. Is de eerste keer dat ik daar thuiskom sinds hun een relatie hebben. Dus haar ouders zitten daar ook en haar kinderen. Die moet ik nog ontmoeten. Zo ontzettend geen zin in maar kom er niet onderuit... En pa is morgen ook bij ons voor B's verjaardag dus zondag 'ineens' ziek zijn of te moe gaat ie ook niet echt geloven dus wordt ff doorbijten en janken als ik thuiskom of zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kut
je moet gewoon iig 1 dag hebben dat je thuis op de bank kan hangen en nix doen
OMGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
dico ik maak wel een foto en stuur hem op de wa
anders gewoon eventjes gaan? gewoon uitleggen dat je echt moe bent en even doorheen zit maa toch even wou komen voor de vriendin en om haar ouders te ontmoeten maar dat je er toch echt wat ff eerder tussenut piept? t is niet alsofj ze nooit ziet als ze er zaterdag ook zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, dat gaat pa me niet in dank afnemen vrees ik. Is de eerste keer dat ik daar thuiskom sinds hun een relatie hebben. Dus haar ouders zitten daar ook en haar kinderen. Die moet ik nog ontmoeten. Zo ontzettend geen zin in maar kom er niet onderuit... En pa is morgen ook bij ons voor B's verjaardag dus zondag 'ineens' ziek zijn of te moe gaat ie ook niet echt geloven dus wordt ff doorbijten en janken als ik thuiskom of zo
Ik denk dat het zoiets zal gaan worden inderdaad...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
anders gewoon eventjes gaan? gewoon uitleggen dat je echt moe bent en even doorheen zit maa toch even wou komen voor de vriendin en om haar ouders te ontmoeten maar dat je er toch echt wat ff eerder tussenut piept? t is niet alsofj ze nooit ziet als ze er zaterdag ook zijn
Dat is het bij mij dus ook, ik schaam me voor hoe ik er dan bij loop. Alleen geen lak dragen is in mijn hoofd ook geen optiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
Pfff ik moet mij de laatste tijd ook steeds er echt voor zetten om mijn nagels te doen. Maar dan sta ik weer op het werk en dan schaam ik mij als ik klanten iets moet geven en ik zou tipwear hebben![]()
Dus ik ga maar eens naar mijn la lopen.
En er komen er alleen maar meer aan LOLquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:48 schreef Loqi het volgende:
ik draag al 5 weken alleen maar glitters![]()
first world problems
Ik heb daar serieus geen tijd voor.. Maar ik ben, als ik op tijd ben, om half 7 thuis en dan nog koken etc en douchen en ik probeer altijd rond 10u/half 11 op bed te liggen. Ik lak daarbij ook nog eens tergend langzaam, dus daar moet ik wel een uurtje voor uittrekken.quote:
jupquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En er komen er alleen maar meer aan LOL
Je mag best een weekje iets anders doen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
jupmn inspiratie raakt op
maar ze zijn wel erg mooi
Voor mijn gesprek heb ik twee uur erover gedaan om mijn nagels te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus geen tijd voor.. Maar ik ben, als ik op tijd ben, om half 7 thuis en dan nog koken etc en douchen en ik probeer altijd rond 10u/half 11 op bed te liggen. Ik lak daarbij ook nog eens tergend langzaam, dus daar moet ik wel een uurtje voor uittrekken.
Maar de laatste tijd ben ik ook heel vaak pas om half 8 thuis en dan hou ik helemaal weinig avond over. Dus dat uurtje zit ik dan liever ff voor de tv
ermahgerd ik kan dat echt niet, vind 2 dagen al ergquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
ik heb de hele week al velen zin in een macchicken
ooh dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag best een weekje iets anders doen hoorvindt ze vast niet erg!
Heb ik ook een tijdje gehad.quote:
ja ik denk dat ik em vanavond ga halen. of morgenquote:
mijn nichtje vond het laatst maar stomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad.
En dan zo'n meisje op stage "hoe kan iemand met 300 nagellakjes nou geen nagellak ophebben". NOU ZO DUS!
Als ik echt wil manicuren, dus vijlen en nagelriemen erbij, dan ben ik ook wel wat langer bezig dan dan een uur jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mijn gesprek heb ik twee uur erover gedaan om mijn nagels te doenWel weer eens inclusief nagelriemen enzo wat ook zeker een half jaar geleden was en tussendoor internetten, maar dan nog. Twee uur
Die hebben ze nu echt van alle merken. Vind het wel bazendingen, maar bij glitters vind ik ze geen succes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ben wel blij dat ik in Madrid weer een potje nagellakremover van de Sephora mee heb kunnen nemenHeb volgens mij eigenlijk nooit meet watjes gebruikt
Veel te makkelijk zo'n potje
Ze hebben die potjes nu ook van l'oreal en hema hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ben wel blij dat ik in Madrid weer een potje nagellakremover van de Sephora mee heb kunnen nemenHeb volgens mij eigenlijk nooit meet watjes gebruikt
Veel te makkelijk zo'n potje
Ja maar ik vond die van Sephora nou eenmaal fijn dus dan heb ik geen zin om andere uit te gaan proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die hebben ze nu echt van alle merken. Vind het wel bazendingen, maar bij glitters vind ik ze geen succes.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
mijn nichtje vond het laatst maar stom
'ja heb je dan ook 5 kleuren rood ofzo.. *hurhurhur*'
Maar ben jij dan zo vroeg thuis/laat op bed, of is dat gewoon echt jouw avondbesteding?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben elke dag zo'n 2 uur kwijt aan de combo lakken/blogpost schrijven/foto's bewerken.
quote:
en dit, zo niet meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben elke dag zo'n 2 uur kwijt aan de combo lakken/blogpost schrijven/foto's bewerken.
En die tijd heb jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik vond die van Sephora nou eenmaal fijn dus dan heb ik geen zin om andere uit te gaan proberen
'die maak je toch nooit op!'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"Zoveel verschillende kleuren zijn er toch helemaal niet?"![]()
Ik vijl ook elke weekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet mijn nagels elk weekend vijlen
[..]
en dit, zo niet meer
Ik heb er juist zo'n zin inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
En blehhh. Ik moet voor school aan de slag, maar ik ben er zoooo klaar mee.
Ik moet een eindverslag over stage schrijven. En ik wil gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er juist zo'n zin in
Moet alleen nog een ib 60 formulier aanvragen en bewijs van inschrijving krijgen anders kan ik alsnog niet op kamers reageren
Combi. We eten rond 6/half 7, dus van 7 tot 9/half 10 ongeveer boven, dan nog samen serie kijken, half 11 naar bed, 11 uur slapen/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ben jij dan zo vroeg thuis/laat op bed, of is dat gewoon echt jouw avondbesteding?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
Vijlen doe ik het liefst inderdaad gewoon iedere keer bijhouden. Hoekjes weer fatsoenlijk maken zodat ik nergens in kan blijven hangen en dan duurt het ook niet zo lang de volgende keer.
En ik vind het toch mooier als mijn nagels kort zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef Loqi het volgende:
zo, dat waren wel weer de standaard kutopmerkingen denk ik![]()
mensen![]()
mensen die klagen over lak![]()
mensen die posts
Oh das goed te doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combi. We eten rond 6/half 7, dus van 7 tot 9/half 10 ongeveer boven, dan nog samen serie kijken, half 11 naar bed, 11 uur slapen/
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zooo lekker af en toe. Ik zit toch ook niet mensen af te zeiken die de hele dag gamen en 4 nieuwe games per maand kopen. "Die kan je toch nooit allemaal uitspelen?" Serieus, laat me met rust!
Hele nieuwe frustraties als je nieuwe mensen ontmoet.
Wij hebben beiden eigen PC, zitten nu ook samen bovenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das goed te doen inderdaad
En Baas vindt dat ook niet vervelend? Of is ie blij met z'n vrije tijd
Ik zou dat moeten doen. Maar ik haat vijlen zo ontzettend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
Vijlen doe ik het liefst inderdaad gewoon iedere keer bijhouden. Hoekjes weer fatsoenlijk maken zodat ik nergens in kan blijven hangen en dan duurt het ook niet zo lang de volgende keer.
En ik vind het toch mooier als mijn nagels kort zijn.
datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan er niet tegen als mijn nagels kort zijn
Kort is bij mij relatief, mijn nagelbed loopt tot einde vingertop dus heb sowieso altijd een uitstekend randje. Maar liefst op de lengte zoals mijn laatste nagelpost. Als ze langer worden, groeien ze ook scheef enzo en dat vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan er niet tegen als mijn nagels kort zijn
Dat kastje ja, dat is schijnbaar best onbegrijpelijk voor veel mensenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
"Neee, daar heb je toch niet echt een speciaal kastje voor?"
"Zoveel nagellak, dat geloof je nooit."
"Oooh, daar moet ik een foto van maken!"
En ik altijd maar vertellen dat ik heel veel mensen ken die er meer hebben en dat ik Amerikanen ken die hele nagellakkamers hebben. Dus 300 valt best mee.
Leuk toch!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg laatst een appje van m'n vorige leidinggevende, dat iemand van de afdeling de E'ven Geduld aub had gevonden ergens en in de koffie corner had opengelegd met m'n interview. Iedereen reageert wel positief eigenlijk als ik over m'n obsessie vertel
Jep, dat is altijd het punt. Niet zozeer hoe ik er zoveel bewaar, maar wel dat ik er speciaal een kastje voor heb gekocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kastje ja, dat is schijnbaar best onbegrijpelijk voor veel mensen
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kort is bij mij relatief, mijn nagelbed loopt tot einde vingertop dus heb sowieso altijd een uitstekend randje. Maar liefst op de lengte zoals mijn laatste nagelpost. Als ze langer worden, groeien ze ook scheef enzo en dat vind ik niet mooi.
Maar jij jou groeien ze prachtig mooi uit, in dat geval zou ik ze ook niet flink kortwieken
Die heb ik net ook zitten kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
onze abc op facebook, ik moet zo lachen als ik dat filmpje terug zie
You are welcome my dear ♥.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Debs, dankzij jou heb ik ANNY Rock Your Nails gefaald.![]()
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef megamandy het volgende:
Maar ik heb dan ook een nano stash met 70 lakjes, en toch grijp ik voornamelijk naar dezelfde lakken![]()
Heb dus ook nooit zo de drang om nieuwe kleuren te kopen
En we deden het zo goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
dat matige applaus van die mensen op t einde
200+ untrieds hier fmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
Aww thanksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond hem zooo mooi in je blogpost.
Dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
welkon?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben een best epische holo aan het lakken nu
Wat ik dus sowieso nooit meer moet kopen zijn van die hypesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En anders ga ik gewoon jouw foto's nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks! Hopelijk vind je 'm in het echt op jouw nagels nog steeds net zo mooi!
PICS!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een matige holo opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Een El Corazon lakje - heel sheer en vond 'm maar stom, tot ik 'm over zwart probeerdequote:
Nope, zou eigenlijk niet weten waar ze nu nog betaalbaar te vinden zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
Heeft iemand die nieuwste A-Englands al? Denk dat ik daar maar mee wacht en voor mijn verjaardag vraag (over 3 maanden).
Kopen! Ik dacht dat ik het niet zo heeel boeiend vond, maar ben nu helemaal verliefd.quote:
weet nog niet, ben nog met sheet bezig, zit nu op de 540 maar moet nog aardig watquote:
Ik wil zo graag die P2 lakjes nog! Dus doeoen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
Hmz ik kan volgende week naar familie gaan in Limboland en vragen of mn tante met me naar de DM wil enzo.
Ik vind er maar eentje leuk...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
Heeft iemand die nieuwste A-Englands al? Denk dat ik daar maar mee wacht en voor mijn verjaardag vraag (over 3 maanden).
Ik ben daarmee opgehouden. Wilde eerst ook untrieds wegwerken. Maar dan stond een ander lakje beter bij de outfit. Dilemma. En toen dacht ik waaaaaaarom doe ik zo moeilijk, pak gewoon het lakje wat je wil ipv per se untriedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.Zo ontzettend ook. Maar ik heb dus nagellak die ik graag wil dragen, maar ik moet van mezelf eerst untrieds lakken. Dus daar kom ik nooooooit aan toe om die nog een keer te dragen.
Ik had ze laatst voor mijn tante besteld en toen was het goedkoopste of uit de USA (ja echtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, zou eigenlijk niet weten waar ze nu nog betaalbaar te vinden zijn
ik heb die zilvere crackle van opi toevallig vorige week verkocht via MP, had zooi lakjes erop gegooid en in ruiltopic waarvan nog vele untriedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat ik dus sowieso nooit meer moet kopen zijn van die hypes
Heb een zilveren crackle staan, gebruik ik nooit meer (maar ga ik ook niet wegdoen want was samen met een andere kleur uit de Pirates of the Carribean mijn eerste OPI) en twee kleuren met die magnets. Dat laatste faalde ik gewoon in
![]()
Dan kwam de natte lak weer tegen die magneet aan en dan was het dus alweer lelijk en zulke dingen
Ik lak eerst en dan zoek ik de outfit pas uit. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben daarmee opgehouden. Wilde eerst ook untrieds wegwerken. Maar dan stond een ander lakje beter bij de outfit. Dilemma. En toen dacht ik waaaaaaarom doe ik zo moeilijk, pak gewoon het lakje wat je wil ipv per se untried
Dus nu is untried lakken gewoon bonus
Dit!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kopen! Ik dacht dat ik het niet zo heeel boeiend vond, maar ben nu helemaal verliefd.Heb er bij de Claire's ook een gekocht, die ziet er nog best goed uit op mijn nailwheel-dinges.
Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die zilvere crackle van opi toevallig vorige week verkocht via MP, had zooi lakjes erop gegooid en in ruiltopic waarvan nog vele untried
Dat doe ik ook wel eens ja, outfit bij de lak uitzoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lak eerst en dan zoek ik de outfit pas uit. Dat scheelt.
Heb nu gelukkig vooral untried lakjes die ik ook echt graag wil dragen. Behalve die stomme Primark dingen, en nog een Catrice lakje.
ja die liggen nog steeds voor je klaar! en nee geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.
quote:
Jaaaaaaaaaa.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Mijn zus gaat proberen die van de Minnie Mouse collectie voor mij te vinden in New York, en dan krijg ik die.![]()
Ja voor mezelf hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag die P2 lakjes nog! Dus doeoen, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:19 schreef Dwyn het volgende:
Serieus, ga thuis liggen krijsen en niet op straat.
quote:
Hey Dico, wil je eventueel wat lakjes voor me meenemenquote:
Ik doe dat best vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens ja, outfit bij de lak uitzoeken
Mweheheh I knowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dat bedoel ik ook niet jonge.
Maar zo klinkt het wel idd.Maar, wat je vast wel snapte, ik bedoel dus dat die er volgens mij echt goed uitzien en betaalbaar zijn, dus als je zandlakjes wil...
Howquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Dico, wil je eventueel wat lakjes voor me meenemen?
Vooral als het de hele avond door gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar krijsende mensen moeten wel dood, ja.
doe je rustig aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, ik ga maar eens richting feestje
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, ik ga maar eens richting feestje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
How
About
No
ALLES VOOR MEZELF MUAHAHAHAH
hoeeeeeeeeeeeeee doe je datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Loqi het volgende:
2 componentenklei in mn haar.. soms vraag ik me af hoe ik mezelf gevoerd krijg enzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Loqi het volgende:
2 componentenklei in mn haar.. soms vraag ik me af hoe ik mezelf gevoerd krijg enzo
ik zie dat ook helemaal voor me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
geeeen idee, lomp denk ik
zal nog aan mn handen gehad hebben, plakzooi
Mhehehehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik zie dat ook helemaal voor me.
en dat dan die tijgers van je om je heen rennen en in je haar kauwen enzo
naakt op mn bonten lendendoekje naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik zie dat ook helemaal voor me.
en dat dan die tijgers van je om je heen rennen en in je haar kauwen enzo
Oja we hadden het er toen toch over mijn laptop die zo langzaam is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
yay zondagavond laptop opnieuw instaleren, kan k eindelijk een bloglist maken met blogs die k wil volgen en weer comments achter laten enzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh moest Inca niet nodig die pastelletjes?
TRRIIIIIX WAAR BEN JEEEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh moest Inca niet nodig die pastelletjes?
als na nieuwe install je laptop nog steeds super traag is hoef t niet persee de hd te zijn maar als MT het zegt zou t best kunnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja we hadden het er toen toch over mijn laptop die zo langzaam is?Volgens megatoby is mijn harde schijf langzaam aan het doodgaan (toen wist ik niet meer precies wat hij had gezegd).
Want we hebben toen echt alles eraf gehaald en nieuwe os erop gezet.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry!
alle lakjes 5 voor 20 pond
Ja ik koop maar een nieuwe, voor de studie moet ik dalijk ook met Illustrator enzo gaan werken, dat kan deze laptop echt niet meer aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als na nieuwe install je laptop nog steeds super traag is hoef t niet persee de hd te zijn maar als MT het zegt zou t best kunnen
FALEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik koop maar een nieuwe, voor de studie moet ik dalijk ook met Illustrator enzo gaan werken, dat kan deze laptop echt niet meer aan
Nice! Welke sauna?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
dat je zo bied en een vakantieveiling wint voor de sauna voor 30 euro voor 2 personen en incl tapas of high tea
jaaaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik word soms zo blij van comments op de blog (sowieso altijd leuk natuurlijk) als je ziet dat sommige mensen echt vaak terug komen en reageren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan meteen een apple tv zodat ik alles kam streamen naar m'n tv
Maar van dat soort comments word ik ook heel blij!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
Bij comments weet ik meestal niets anders te zeggen dan "Mooi!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |