'die maak je toch nooit op!'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"Zoveel verschillende kleuren zijn er toch helemaal niet?"![]()
Ik vijl ook elke weekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet mijn nagels elk weekend vijlen
[..]
en dit, zo niet meer
Ik heb er juist zo'n zin inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
En blehhh. Ik moet voor school aan de slag, maar ik ben er zoooo klaar mee.
Ik moet een eindverslag over stage schrijven. En ik wil gewoon vakantie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb er juist zo'n zin in
Moet alleen nog een ib 60 formulier aanvragen en bewijs van inschrijving krijgen anders kan ik alsnog niet op kamers reageren
Combi. We eten rond 6/half 7, dus van 7 tot 9/half 10 ongeveer boven, dan nog samen serie kijken, half 11 naar bed, 11 uur slapen/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ben jij dan zo vroeg thuis/laat op bed, of is dat gewoon echt jouw avondbesteding?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
Vijlen doe ik het liefst inderdaad gewoon iedere keer bijhouden. Hoekjes weer fatsoenlijk maken zodat ik nergens in kan blijven hangen en dan duurt het ook niet zo lang de volgende keer.
En ik vind het toch mooier als mijn nagels kort zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:56 schreef Loqi het volgende:
zo, dat waren wel weer de standaard kutopmerkingen denk ik![]()
mensen![]()
mensen die klagen over lak![]()
mensen die posts
Oh das goed te doen inderdaadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Combi. We eten rond 6/half 7, dus van 7 tot 9/half 10 ongeveer boven, dan nog samen serie kijken, half 11 naar bed, 11 uur slapen/
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zooo lekker af en toe. Ik zit toch ook niet mensen af te zeiken die de hele dag gamen en 4 nieuwe games per maand kopen. "Die kan je toch nooit allemaal uitspelen?" Serieus, laat me met rust!
Hele nieuwe frustraties als je nieuwe mensen ontmoet.
Wij hebben beiden eigen PC, zitten nu ook samen bovenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh das goed te doen inderdaad
En Baas vindt dat ook niet vervelend? Of is ie blij met z'n vrije tijd
Ik zou dat moeten doen. Maar ik haat vijlen zo ontzettend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef megamandy het volgende:
Vijlen doe ik het liefst inderdaad gewoon iedere keer bijhouden. Hoekjes weer fatsoenlijk maken zodat ik nergens in kan blijven hangen en dan duurt het ook niet zo lang de volgende keer.
En ik vind het toch mooier als mijn nagels kort zijn.
datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan er niet tegen als mijn nagels kort zijn
Kort is bij mij relatief, mijn nagelbed loopt tot einde vingertop dus heb sowieso altijd een uitstekend randje. Maar liefst op de lengte zoals mijn laatste nagelpost. Als ze langer worden, groeien ze ook scheef enzo en dat vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kan er niet tegen als mijn nagels kort zijn
Dat kastje ja, dat is schijnbaar best onbegrijpelijk voor veel mensenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
"Neee, daar heb je toch niet echt een speciaal kastje voor?"
"Zoveel nagellak, dat geloof je nooit."
"Oooh, daar moet ik een foto van maken!"
En ik altijd maar vertellen dat ik heel veel mensen ken die er meer hebben en dat ik Amerikanen ken die hele nagellakkamers hebben. Dus 300 valt best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |