Je mag best een weekje iets anders doen hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
jupmn inspiratie raakt op
maar ze zijn wel erg mooi
Voor mijn gesprek heb ik twee uur erover gedaan om mijn nagels te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus geen tijd voor.. Maar ik ben, als ik op tijd ben, om half 7 thuis en dan nog koken etc en douchen en ik probeer altijd rond 10u/half 11 op bed te liggen. Ik lak daarbij ook nog eens tergend langzaam, dus daar moet ik wel een uurtje voor uittrekken.
Maar de laatste tijd ben ik ook heel vaak pas om half 8 thuis en dan hou ik helemaal weinig avond over. Dus dat uurtje zit ik dan liever ff voor de tv
ermahgerd ik kan dat echt niet, vind 2 dagen al ergquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Diconnected het volgende:
ik heb de hele week al velen zin in een macchicken
ooh dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je mag best een weekje iets anders doen hoorvindt ze vast niet erg!
Heb ik ook een tijdje gehad.quote:
ja ik denk dat ik em vanavond ga halen. of morgenquote:
mijn nichtje vond het laatst maar stomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad.
En dan zo'n meisje op stage "hoe kan iemand met 300 nagellakjes nou geen nagellak ophebben". NOU ZO DUS!
Als ik echt wil manicuren, dus vijlen en nagelriemen erbij, dan ben ik ook wel wat langer bezig dan dan een uur jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor mijn gesprek heb ik twee uur erover gedaan om mijn nagels te doenWel weer eens inclusief nagelriemen enzo wat ook zeker een half jaar geleden was en tussendoor internetten, maar dan nog. Twee uur
Die hebben ze nu echt van alle merken. Vind het wel bazendingen, maar bij glitters vind ik ze geen succes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ben wel blij dat ik in Madrid weer een potje nagellakremover van de Sephora mee heb kunnen nemenHeb volgens mij eigenlijk nooit meet watjes gebruikt
Veel te makkelijk zo'n potje
Ze hebben die potjes nu ook van l'oreal en hema hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
Ben wel blij dat ik in Madrid weer een potje nagellakremover van de Sephora mee heb kunnen nemenHeb volgens mij eigenlijk nooit meet watjes gebruikt
Veel te makkelijk zo'n potje
Ja maar ik vond die van Sephora nou eenmaal fijn dus dan heb ik geen zin om andere uit te gaan proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die hebben ze nu echt van alle merken. Vind het wel bazendingen, maar bij glitters vind ik ze geen succes.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
mijn nichtje vond het laatst maar stom
'ja heb je dan ook 5 kleuren rood ofzo.. *hurhurhur*'
Maar ben jij dan zo vroeg thuis/laat op bed, of is dat gewoon echt jouw avondbesteding?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben elke dag zo'n 2 uur kwijt aan de combo lakken/blogpost schrijven/foto's bewerken.
quote:
en dit, zo niet meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben elke dag zo'n 2 uur kwijt aan de combo lakken/blogpost schrijven/foto's bewerken.
En die tijd heb jij?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar ik vond die van Sephora nou eenmaal fijn dus dan heb ik geen zin om andere uit te gaan proberen
'die maak je toch nooit op!'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
"Zoveel verschillende kleuren zijn er toch helemaal niet?"![]()
Ik vijl ook elke weekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moet mijn nagels elk weekend vijlen
[..]
en dit, zo niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |