quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJE
gewoon rond?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Diconnected het volgende:
wat voor vorm hebben je cups melz? daar kan het soms ook aan liggen namelijk
zoek eens een plaatjon van een paar bh'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon rond?![]()
![]()
ik heb zeg maar niet van die bh's die recht lopen, daar pleurt bij mij namelijk de helft uit
Beetje teveel aan mijn hoofd momenteel... Contract is verlengd zodat ik mijn boekje af kan maken, maar om de contractsverlenging te bekostigen moet ik wel part time aan een ander project werken. En dat project zit echt heel kut in elkaar, klote planning die ook nog steeds verandert en daardoor hou ik effectief minder dan 50% van mijn tijd over voor mijn eigen werk.quote:
So truequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJE
Hmm, das wel een overweging waard dan...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup - beetje opruwen met een grove vijl, dan is het meer poreus, en dan gewoon net als glitterlak.
oh, mehquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beetje teveel aan mijn hoofd momenteel... Contract is verlengd zodat ik mijn boekje af kan maken, maar om de contractsverlenging te bekostigen moet ik wel part time aan een ander project werken. En dat project zit echt heel kut in elkaar, klote planning die ook nog steeds verandert en daardoor hou ik effectief minder dan 50% van mijn tijd over voor mijn eigen werk.
En van mijn eigen werk schiet ik ook alleen in de stress, als ik zie wat ik nog moet doen en constant denken dat het niet goed genoeg is. Niet heel veel begeleiding want baas heeft het te druk.
Beetje alles tegelijk. En dan straks is contract op en vind ik dan wel een baan etc
Bijvoorbeeld zo'n lamp: http://r.ebay.com/LXUwQ5quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, das wel een overweging waard dan...
JAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2eac747df2
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.quote:
Jupquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze?
http://www.ebay.com/itm/D(...)&hash=item2eac747df2
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.
Die ga ik ff opslaan, thnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zo'n lamp: http://r.ebay.com/LXUwQ5
En dan topcoat: http://r.ebay.com/N6Z0e8
[..]
Ja niet zo fijn.. En de week die eraan komt is nogal emotioneel vanwege verschillende klote data die erin vallen maar heb nu dus al gewoon constant hoofdpijn, dadelijk paracetamol nr 4 er in knallen en hopen dat het beter gaat.
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef Loqi het volgende:
[..]succes
neem een lekker warm(e) bad/douche
[..]
Zaterdagavond op tijd naar bed denk ik.. En zal heel blij zijn wanneer we naar center parcs gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Goed slapen als je thuis bent dat je die rust ook echt neemt
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkMaar komen wel leuke mensen en wil er eigenlijk nog wel naartoe.
Maar morgenvroeg tussen 10 en half 11 visite voor verjaardag B. En dan zondag naar verjaardag van vriendin van vader waar ik eigenlijk niet echt graag heen wil. En dan maandag sterfdag van mama.
Komende week wordt gewoon kut
ugh, fucking hellquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje het extra 'probleem', heb dadelijk nog een feestje in Eindhoven, waarvoor ik nu dus nog aan het wachten ben op werkMaar komen wel leuke mensen en wil er eigenlijk nog wel naartoe.
Maar morgenvroeg tussen 10 en half 11 visite voor verjaardag B. En dan zondag naar verjaardag van vriendin van vader waar ik eigenlijk niet echt graag heen wil. En dan maandag sterfdag van mama.
Komende week wordt gewoon kut
+1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kut
je moet gewoon iig 1 dag hebben dat je thuis op de bank kan hangen en nix doen
Geen BHquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
MENSEN WAT MOET IK MET MIJN TET PROBLEMEN
Nope, dat gaat pa me niet in dank afnemen vrees ik. Is de eerste keer dat ik daar thuiskom sinds hun een relatie hebben. Dus haar ouders zitten daar ook en haar kinderen. Die moet ik nog ontmoeten. Zo ontzettend geen zin in maar kom er niet onderuit... En pa is morgen ook bij ons voor B's verjaardag dus zondag 'ineens' ziek zijn of te moe gaat ie ook niet echt geloven dus wordt ff doorbijten en janken als ik thuiskom of zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kun je zondag niet afbellen? een heel weekend volgeplanned hebben staan terwijl je al moe bent is echt heel kut
je moet gewoon iig 1 dag hebben dat je thuis op de bank kan hangen en nix doen
OMGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
dico ik maak wel een foto en stuur hem op de wa
anders gewoon eventjes gaan? gewoon uitleggen dat je echt moe bent en even doorheen zit maa toch even wou komen voor de vriendin en om haar ouders te ontmoeten maar dat je er toch echt wat ff eerder tussenut piept? t is niet alsofj ze nooit ziet als ze er zaterdag ook zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope, dat gaat pa me niet in dank afnemen vrees ik. Is de eerste keer dat ik daar thuiskom sinds hun een relatie hebben. Dus haar ouders zitten daar ook en haar kinderen. Die moet ik nog ontmoeten. Zo ontzettend geen zin in maar kom er niet onderuit... En pa is morgen ook bij ons voor B's verjaardag dus zondag 'ineens' ziek zijn of te moe gaat ie ook niet echt geloven dus wordt ff doorbijten en janken als ik thuiskom of zo
Ik denk dat het zoiets zal gaan worden inderdaad...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
anders gewoon eventjes gaan? gewoon uitleggen dat je echt moe bent en even doorheen zit maa toch even wou komen voor de vriendin en om haar ouders te ontmoeten maar dat je er toch echt wat ff eerder tussenut piept? t is niet alsofj ze nooit ziet als ze er zaterdag ook zijn
Dat is het bij mij dus ook, ik schaam me voor hoe ik er dan bij loop. Alleen geen lak dragen is in mijn hoofd ook geen optiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
Pfff ik moet mij de laatste tijd ook steeds er echt voor zetten om mijn nagels te doen. Maar dan sta ik weer op het werk en dan schaam ik mij als ik klanten iets moet geven en ik zou tipwear hebben![]()
Dus ik ga maar eens naar mijn la lopen.
En er komen er alleen maar meer aan LOLquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:48 schreef Loqi het volgende:
ik draag al 5 weken alleen maar glitters![]()
first world problems
Ik heb daar serieus geen tijd voor.. Maar ik ben, als ik op tijd ben, om half 7 thuis en dan nog koken etc en douchen en ik probeer altijd rond 10u/half 11 op bed te liggen. Ik lak daarbij ook nog eens tergend langzaam, dus daar moet ik wel een uurtje voor uittrekken.quote:
jupquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En er komen er alleen maar meer aan LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |