Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die zilvere crackle van opi toevallig vorige week verkocht via MP, had zooi lakjes erop gegooid en in ruiltopic waarvan nog vele untried
Dat doe ik ook wel eens ja, outfit bij de lak uitzoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lak eerst en dan zoek ik de outfit pas uit. Dat scheelt.
Heb nu gelukkig vooral untried lakjes die ik ook echt graag wil dragen. Behalve die stomme Primark dingen, en nog een Catrice lakje.
ja die liggen nog steeds voor je klaar! en nee geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.
quote:
Jaaaaaaaaaa.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Mijn zus gaat proberen die van de Minnie Mouse collectie voor mij te vinden in New York, en dan krijg ik die.![]()
Ja voor mezelf hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag die P2 lakjes nog! Dus doeoen, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:19 schreef Dwyn het volgende:
Serieus, ga thuis liggen krijsen en niet op straat.
quote:
Hey Dico, wil je eventueel wat lakjes voor me meenemenquote:
Ik doe dat best vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens ja, outfit bij de lak uitzoeken
Mweheheh I knowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dat bedoel ik ook niet jonge.
Maar zo klinkt het wel idd.Maar, wat je vast wel snapte, ik bedoel dus dat die er volgens mij echt goed uitzien en betaalbaar zijn, dus als je zandlakjes wil...
Howquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey Dico, wil je eventueel wat lakjes voor me meenemen?
Vooral als het de hele avond door gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar krijsende mensen moeten wel dood, ja.
doe je rustig aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, ik ga maar eens richting feestje
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Nou, ik ga maar eens richting feestje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
How
About
No
ALLES VOOR MEZELF MUAHAHAHAH
hoeeeeeeeeeeeeee doe je datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Loqi het volgende:
2 componentenklei in mn haar.. soms vraag ik me af hoe ik mezelf gevoerd krijg enzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Loqi het volgende:
2 componentenklei in mn haar.. soms vraag ik me af hoe ik mezelf gevoerd krijg enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |