Leuk toch!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg laatst een appje van m'n vorige leidinggevende, dat iemand van de afdeling de E'ven Geduld aub had gevonden ergens en in de koffie corner had opengelegd met m'n interview. Iedereen reageert wel positief eigenlijk als ik over m'n obsessie vertel
Jep, dat is altijd het punt. Niet zozeer hoe ik er zoveel bewaar, maar wel dat ik er speciaal een kastje voor heb gekocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kastje ja, dat is schijnbaar best onbegrijpelijk voor veel mensen
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kort is bij mij relatief, mijn nagelbed loopt tot einde vingertop dus heb sowieso altijd een uitstekend randje. Maar liefst op de lengte zoals mijn laatste nagelpost. Als ze langer worden, groeien ze ook scheef enzo en dat vind ik niet mooi.
Maar jij jou groeien ze prachtig mooi uit, in dat geval zou ik ze ook niet flink kortwieken
Die heb ik net ook zitten kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
onze abc op facebook, ik moet zo lachen als ik dat filmpje terug zie
You are welcome my dear ♥.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Debs, dankzij jou heb ik ANNY Rock Your Nails gefaald.![]()
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef megamandy het volgende:
Maar ik heb dan ook een nano stash met 70 lakjes, en toch grijp ik voornamelijk naar dezelfde lakken![]()
Heb dus ook nooit zo de drang om nieuwe kleuren te kopen
En we deden het zo goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
dat matige applaus van die mensen op t einde
200+ untrieds hier fmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
Aww thanksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond hem zooo mooi in je blogpost.
Dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
welkon?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben een best epische holo aan het lakken nu
Wat ik dus sowieso nooit meer moet kopen zijn van die hypesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En anders ga ik gewoon jouw foto's nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks! Hopelijk vind je 'm in het echt op jouw nagels nog steeds net zo mooi!
PICS!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een matige holo opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Een El Corazon lakje - heel sheer en vond 'm maar stom, tot ik 'm over zwart probeerdequote:
Nope, zou eigenlijk niet weten waar ze nu nog betaalbaar te vinden zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
Heeft iemand die nieuwste A-Englands al? Denk dat ik daar maar mee wacht en voor mijn verjaardag vraag (over 3 maanden).
Kopen! Ik dacht dat ik het niet zo heeel boeiend vond, maar ben nu helemaal verliefd.quote:
weet nog niet, ben nog met sheet bezig, zit nu op de 540 maar moet nog aardig watquote:
Ik wil zo graag die P2 lakjes nog! Dus doeoen, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Diconnected het volgende:
Hmz ik kan volgende week naar familie gaan in Limboland en vragen of mn tante met me naar de DM wil enzo.
Ik vind er maar eentje leuk...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef megamandy het volgende:
Heeft iemand die nieuwste A-Englands al? Denk dat ik daar maar mee wacht en voor mijn verjaardag vraag (over 3 maanden).
Ik ben daarmee opgehouden. Wilde eerst ook untrieds wegwerken. Maar dan stond een ander lakje beter bij de outfit. Dilemma. En toen dacht ik waaaaaaarom doe ik zo moeilijk, pak gewoon het lakje wat je wil ipv per se untriedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat.Zo ontzettend ook. Maar ik heb dus nagellak die ik graag wil dragen, maar ik moet van mezelf eerst untrieds lakken. Dus daar kom ik nooooooit aan toe om die nog een keer te dragen.
Ik had ze laatst voor mijn tante besteld en toen was het goedkoopste of uit de USA (ja echtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, zou eigenlijk niet weten waar ze nu nog betaalbaar te vinden zijn
ik heb die zilvere crackle van opi toevallig vorige week verkocht via MP, had zooi lakjes erop gegooid en in ruiltopic waarvan nog vele untriedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat ik dus sowieso nooit meer moet kopen zijn van die hypes
Heb een zilveren crackle staan, gebruik ik nooit meer (maar ga ik ook niet wegdoen want was samen met een andere kleur uit de Pirates of the Carribean mijn eerste OPI) en twee kleuren met die magnets. Dat laatste faalde ik gewoon in
![]()
Dan kwam de natte lak weer tegen die magneet aan en dan was het dus alweer lelijk en zulke dingen
Ik lak eerst en dan zoek ik de outfit pas uit. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben daarmee opgehouden. Wilde eerst ook untrieds wegwerken. Maar dan stond een ander lakje beter bij de outfit. Dilemma. En toen dacht ik waaaaaaarom doe ik zo moeilijk, pak gewoon het lakje wat je wil ipv per se untried
Dus nu is untried lakken gewoon bonus
Dit!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kopen! Ik dacht dat ik het niet zo heeel boeiend vond, maar ben nu helemaal verliefd.Heb er bij de Claire's ook een gekocht, die ziet er nog best goed uit op mijn nailwheel-dinges.
Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb die zilvere crackle van opi toevallig vorige week verkocht via MP, had zooi lakjes erop gegooid en in ruiltopic waarvan nog vele untried
Dat doe ik ook wel eens ja, outfit bij de lak uitzoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lak eerst en dan zoek ik de outfit pas uit. Dat scheelt.
Heb nu gelukkig vooral untried lakjes die ik ook echt graag wil dragen. Behalve die stomme Primark dingen, en nog een Catrice lakje.
ja die liggen nog steeds voor je klaar! en nee geen ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ohja die holo's. Nog een idee gekregen wat die waard zijn? Ik kan dat zo slecht inschatten.
quote:
Jaaaaaaaaaa.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Jaaaaaaaaaa.
Mijn zus gaat proberen die van de Minnie Mouse collectie voor mij te vinden in New York, en dan krijg ik die.![]()
Ja voor mezelf hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil zo graag die P2 lakjes nog! Dus doeoen, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:19 schreef Dwyn het volgende:
Serieus, ga thuis liggen krijsen en niet op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |