Leuk toch!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik kreeg laatst een appje van m'n vorige leidinggevende, dat iemand van de afdeling de E'ven Geduld aub had gevonden ergens en in de koffie corner had opengelegd met m'n interview. Iedereen reageert wel positief eigenlijk als ik over m'n obsessie vertel
Jep, dat is altijd het punt. Niet zozeer hoe ik er zoveel bewaar, maar wel dat ik er speciaal een kastje voor heb gekocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat kastje ja, dat is schijnbaar best onbegrijpelijk voor veel mensen
Dit heb ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kort is bij mij relatief, mijn nagelbed loopt tot einde vingertop dus heb sowieso altijd een uitstekend randje. Maar liefst op de lengte zoals mijn laatste nagelpost. Als ze langer worden, groeien ze ook scheef enzo en dat vind ik niet mooi.
Maar jij jou groeien ze prachtig mooi uit, in dat geval zou ik ze ook niet flink kortwieken
Die heb ik net ook zitten kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
onze abc op facebook, ik moet zo lachen als ik dat filmpje terug zie
You are welcome my dear ♥.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Debs, dankzij jou heb ik ANNY Rock Your Nails gefaald.![]()
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef megamandy het volgende:
Maar ik heb dan ook een nano stash met 70 lakjes, en toch grijp ik voornamelijk naar dezelfde lakken![]()
Heb dus ook nooit zo de drang om nieuwe kleuren te kopen
En we deden het zo goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
dat matige applaus van die mensen op t einde
200+ untrieds hier fmlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
Aww thanksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vond hem zooo mooi in je blogpost.
Dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd de drang om nieuwe kleuren te kopen. En dan untried te laten staan
welkon?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben een best epische holo aan het lakken nu
Wat ik dus sowieso nooit meer moet kopen zijn van die hypesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En anders ga ik gewoon jouw foto's nog een keer kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aww thanks! Hopelijk vind je 'm in het echt op jouw nagels nog steeds net zo mooi!
PICS!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een matige holo opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |