Warmhouden! Potentiele oppas!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende: [..] mijn nichtje van zestien (mijn kant) heeft de hele dag de vijfjarige (bb's kant) aan d'r kont vastgeplakt gehad op de bruiloft. En ze vond het nog leuk ook
![]()
is het een dure bikini?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel om een bikini te bestellen... wat nou als ie niet past? (asos)
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dus. Kinderen zijn best leuk als ze wat groter zijn meestal
En Priem is eng
gewoon doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mwah, alles bij elkaar denk ik 35 euro?
misschien at je in een vorig leven kinderzielen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En mijn neefje kan wel al nonkel cif zeggen maar als ze vragen wie ik ben; weet ie het niet![]()
![]()
Het is dus níet alleen mijn buurjongen; maar ook mijn eigen neef
Mhehehehe het jongste zoontje van m'n vriendin zei een keer "die meneer" tegen Baasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
En mijn neefje kan wel al nonkel cif zeggen maar als ze vragen wie ik ben; weet ie het niet![]()
![]()
Het is dus níet alleen mijn buurjongen; maar ook mijn eigen neef
Ohja lulzquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, daar heb ik Bami toch al voor
De kinderen van bb's zus wisten mijn naam eerder dan die van bbquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mhehehehe het jongste zoontje van m'n vriendin zei een keer "die meneer" tegen Baas.
Mijn nichtje woont in Appeltern. Dat is zevenhonderd kilometer door weilanden rijden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja lulz![]()
Yes but no but yes but no but yes but no but je hebt elke oppas nodig die je krijgen kunt hoorzelfs Mary Poppins neemt wel eens heel strategisch de telefoon niet aan
Oh. En dan wil ze zeker gehaald en gebracht wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn nichtje woont in Appeltern. Dat is zevenhonderd kilometer door weilanden rijden.
En zo'n gekke naam heb jij niet eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
Ik ben tante *mompel*, want kinderen kunnen mijn naam niet uitspreken tot ze 4 zijn ofzo
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
Ik ben tante *mompel*, want kinderen kunnen mijn naam niet uitspreken tot ze 4 zijn ofzo
Ze kan moeilijk komen fietsenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh. En dan wil ze zeker gehaald en gebracht worden
nee moet je nagaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En zo'n gekke naam heb jij niet eens
Marieke was hier heel lang tante ma-ha-hie-tequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?
ja.. tante 'gebarentaal voor tante'quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maken ze er ook niet iets anders van? Afgekort/ingekort ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |