"die mevrouw daar"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk dat de kinderen van mijn neven/nichten mij niet eens als familie zullen herkennen en dus zeker mijn naam niet weten
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ganse familie boven de rivieren woontquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ja, ik kwam gisteravond mijn neef tegen (die ik eerst al straal voorbij was gelopen, niet eens herkend in eerste instantie) en dan zo'n awkward moment waarin je beseft dat je bij god niet weet wat je moet zeggen
Ik kan de meesten volgens mij per fiets bereiken in een redelijke tijd. Als ik zou willen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn ganse familie boven de rivieren woont
bazen koosnaamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben tante Ma.... Mijn schoonzus heet Mariet en die is standaard tante Tiet![]()
Iets wat ik ook heb overgenomen trouwens
Ejjj tet! Tiet! Mariet bedoel ik....![]()
Tante Tietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben tante Ma.... Mijn schoonzus heet Mariet en die is standaard tante Tiet![]()
Iets wat ik ook heb overgenomen trouwens
Ejjj tet! Tiet! Mariet bedoel ik....![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geen blogger ofzo maar zo heb je een beetje een idee![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
met mijn naam is t helemaal om te huilenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Loqi het volgende:
Ik ben tante *mompel*, want kinderen kunnen mijn naam niet uitspreken tot ze 4 zijn ofzo
tante Melquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met mijn naam is t helemaal om te huilen
tante duhhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
melz wordt het meestal ja want als ze mijn naam uit moeten spreken houd het vaak op na de...
thanks bubs!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ben geen blogger ofzo maar zo heb je een beetje een idee![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |