Ohhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n nagels groeien als een malle en zijn nog sterker geworden!
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willenquote:
Doen al je BH's dat? Sommige bandjes zijn gewoon stom soms namelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ughhh ik wordt helemaal gek van mijn bh'sals ik de bandjes losser doe zakt hij af maar als k ze strakker doe dan worden mijn hele schouders rood
WHAT TO DO
de omvang heb k geen probleem mee dus de maat zou nog wel kloppen toch?
Geen idee want ik heb dus nooit afzakkende bandjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ughhh ik wordt helemaal gek van mijn bh'sals ik de bandjes losser doe zakt hij af maar als k ze strakker doe dan worden mijn hele schouders rood
WHAT TO DO
de omvang heb k geen probleem mee dus de maat zou nog wel kloppen toch?
eBay!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willensnel groeien doen ze in de zomer wel
ebay, ongeveer 8 euro incl shippingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Loqi het volgende:
[..]
waar haal je dat spullie? ik zou ook wel sterkere nagels willensnel groeien doen ze in de zomer wel
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doen al je BH's dat? Sommige bandjes zijn gewoon stom soms namelijk
Zijn ze al wat ouder?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zit
Neeeequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit de laatste tijd te twijfelen om misschien toch die Alessandro Striplac of Sensationail te proberen, niet per se met een kleurtje, maar wel de transparante gel topcoat. Ben alleen zo bang om mijn eigen nagels te beschadigen
Nee k heb ook echt net nieuwe die maand oud zijnquote:
niet doen johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit de laatste tijd te twijfelen om misschien toch die Alessandro Striplac of Sensationail te proberen, niet per se met een kleurtje, maar wel de transparante gel topcoat. Ben alleen zo bang om mijn eigen nagels te beschadigen
Hmm das wel vreemd dan! En als je zo'n klemmetje gebruikt dat 'ie als racer back zit zeg maar? Is wel niet zo mooi maar dan zakken ze niet af..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja meeste wel, k heb echt bijna nix meer wat lekker zit
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee k heb ook echt net nieuwe die maand oud zijnwant k heb al mijn oude weggetyft
maar als ie dus iets afzakt dan zie je echt een blubber boven bh uitkomen, dan sluit hij gewoon niet mooi aan :/
Dan kun je beter gewoon een losse lamp + UV of led topcoat kopen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Waar haal ik dat? Hunkemuller?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm das wel vreemd dan! En als je zo'n klemmetje gebruikt dat 'ie als racer back zit zeg maar? Is wel niet zo mooi maar dan zakken ze niet af..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Neeeehoe die nagels eruit zagen bij Beautylab
"Na de basecoat ziet het weer mooi uit." Ja dat snap ik ook wel![]()
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakkenquote:
Is dat spul er dan af te weken met aceton dat jij weet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon een losse lamp + UV of led topcoat kopen!
Jamaar heb iets van tien verschillende, ik irriteer mij tegenwoordig bijna elke dag wel aan mijn bh'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OhDan is het misschien gewoon geen goede voor jou of zo? En dat ding waar Lindy het laatst over had op haar blog, wat je aan de achterkant door je bandjes heen kan halen zodat ze niet meer afzakken, is dat wat?
hoe komt t dat je zo moe bent joh?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakken
Jup - beetje opruwen met een grove vijl, dan is het meer poreus, en dan gewoon net als glitterlak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat spul er dan af te weken met aceton dat jij weet?
TMWTGG OVERHEEEN EN ZIT OVER DRIE WEKEN NOG SLOTJEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Het is meer dat ik de laatste tijd niet zoveel tijd heb om te lakken en als de lak dan na 3 dagen niet meer mooi is, loop ik de rest van de tijd voor lul voor mijn gevoel. En ik ben zo moe de laatste tijd, dat ik vaak liever gewoon naar bed ga dan lakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |