Oja we hadden het er toen toch over mijn laptop die zo langzaam is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
yay zondagavond laptop opnieuw instaleren, kan k eindelijk een bloglist maken met blogs die k wil volgen en weer comments achter laten enzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh moest Inca niet nodig die pastelletjes?
TRRIIIIIX WAAR BEN JEEEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh moest Inca niet nodig die pastelletjes?
als na nieuwe install je laptop nog steeds super traag is hoef t niet persee de hd te zijn maar als MT het zegt zou t best kunnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja we hadden het er toen toch over mijn laptop die zo langzaam is?Volgens megatoby is mijn harde schijf langzaam aan het doodgaan (toen wist ik niet meer precies wat hij had gezegd).
Want we hebben toen echt alles eraf gehaald en nieuwe os erop gezet.
Thanks!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh sorry!
alle lakjes 5 voor 20 pond
Ja ik koop maar een nieuwe, voor de studie moet ik dalijk ook met Illustrator enzo gaan werken, dat kan deze laptop echt niet meer aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als na nieuwe install je laptop nog steeds super traag is hoef t niet persee de hd te zijn maar als MT het zegt zou t best kunnen
FALEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik koop maar een nieuwe, voor de studie moet ik dalijk ook met Illustrator enzo gaan werken, dat kan deze laptop echt niet meer aan
Nice! Welke sauna?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Diconnected het volgende:
dat je zo bied en een vakantieveiling wint voor de sauna voor 30 euro voor 2 personen en incl tapas of high tea
jaaaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik word soms zo blij van comments op de blog (sowieso altijd leuk natuurlijk) als je ziet dat sommige mensen echt vaak terug komen en reageren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en dan meteen een apple tv zodat ik alles kam streamen naar m'n tv
Maar van dat soort comments word ik ook heel blij!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef megamandy het volgende:
Bij comments weet ik meestal niets anders te zeggen dan "Mooi!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |