Dat is in #111 gebeurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn UI is trouwens uit de OP geflikkerd. Wat is deze?
''MAAR DE VOLGENDE KEER......quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch geen TT in gedachte dus deze keer boeit het me niet
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
''MAAR DE VOLGENDE KEER......[ afbeelding ]''
Gelukkig, wijven wil je niet als TSquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenmaar Yuri was haar voor.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, daar is hij voor het eerst weg. Moet je THEFXR vragen, die was OP.
lik op stuk beleid deze man dat mag ik wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar is die weissman eigenlijk heen gegaan?
En daardoor ben jij vaker terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha zag ze gelijk gierenik durfte toch al niet meer
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef Kesefkesef het volgende:
VOOR MENSEN ZOALS SAPSTENGEL
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
hhhnnnnngggwat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
is dit egtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeten. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3
lolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal veel haar op de verkeerde plaatsen
lol ja, maar bij mij valt het wel meequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Haha, geinig programma trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oeff gelukkig, ik kreeg al killer karaoke harsing flashbacks
niet allemaal over één kam scheren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
En ze zijn nog agressiever dan de mannelijke variant als je iets negatiefs over ze zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
hhhnnnnngggStreeffysiek, gewoon mooi toned toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bonuspicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2013 23:22:25 ]
Woog die man echt 100 of is dit gewoon een hyperbool?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
Sapstengel: waarom Zyzz nooit in elkaar geslagen is?
Die vent was 100 kg aan droge spiermassa. Je verkijkt je erop hoe groot dat irl lijkt, aders er overheen enzo, schrikt echt wel af. Heb ook foto's gezien waarop hij naast een paar anderen stond, die man was zo wijd als een huis en thick as fuck.
On cycle dan.![]()
De maanden voor zijn dood zat hij op 100 kg. (6'1)quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Woog die man echt 100 of is dit gewoon een hyperbool?
waaraan is hij overleden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De maanden voor zijn dood zat hij op 100 kg. (6'1)
hij had genetische afwijking aan long en toen stierf hij ergens onder een koude douchequote:
Stack van B&F Nr. 1, Hard en Magnificent. De vijf allerbeste creatines voor maximale spierpomps, in één product!quote:
Aan zijn hart toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
hij had genetische afwijking aan long en toen stierf hij ergens onder een koude douche
roids, niet zo goed voor je tikker,mensenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
On 5 August 2011, whilst on holiday in Bangkok, Thailand, Aziz Shavershian suffered a heart attack and died at the age of 22.
Kkfaya k neuk die chick gquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeven. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
wat een drugshontquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!
hartproblemen zaten in de familie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
Ook na tussenkomst van het personeel ("maak even schoon joh, houd het leuk") bleef de man schreeuwen en kankeren op de "kankersportschool, amateurs, je mag hier ook niets", en na een laatste waarschuwing is hij verplicht uitgeschreven als lid.
Hij is ook niet buff ofzo, eerder heel chubby, zweterig en harig, maar heeft me eerder wel over zijn kuurschema verteld enzo. Destijds was het nog een aardige vent.
lekker choke rukken onder de douche en dan gaat je tikker uit, das echt zielig en triestquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die Zyzz als voorbeeld zien zijn echt van die zolderkamerautisten die liften voor de vrouwen maar de sociale vaardigheden van een peer hebben![]()
Het is echt eng hoe sommige hem echt als god zien
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
waarom doen mensen daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.
Grote rode dikke bulten met pus.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk het ligft nooit aan de roids, altijd aan andere dingen!
Roaccutane nemen en kuren tegelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waarom doet 'ie daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Roaccutane nemen en kuren tegelijk
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
een langzame zelfmoord, dus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
Zonnebank werkt het bestequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe denk je trouwens over MMA'ers die aan de roids zitten?
nee joh, bolt is clean, kijk hoe lang die man is, die heeft 6 passen minder nodig op de 100quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)
kijk, dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Jahr00n het volgende:
alleen wielrenners gebruike doping in andere sporte is dit nauwelijks het geval
HGH gut komt trouwens niet altijd door de HGH. Wordt nogal overdreven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat gaat je dan nog vies tegenvallen. In veel sporten wordt in de top roids gebruikt. Je zult het niet geloven, maar het wordt zelfs bij langlaufen gebruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Jahr00n het volgende:
alleen wielrenners gebruike doping in andere sporte is dit nauwelijks het geval
http://www.muscleweek.com/is-usain-bolt-on-steroidsquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, bolt is clean, kijk hoe lang die man is, die heeft 6 passen minder nodig op de 100
Ik weet nou nooit of jij zwakbegaafd bent of een trollquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef Jahr00n het volgende:
van anabole krijg je sws geen sneller lichaam ofso hoor alleen vieze opgeblazen spiere zonder kracht en uithoudingsvermogen
je mist het ??????quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.muscleweek.com/is-usain-bolt-on-steroids
ja, maar die massa sleur je wel mee, dus dan werkt het juist tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Blake wel aan de roids zit. Die had aardig wat massa aangezet.
Hoezo 'zelfs' .. Beetje raar, als je nou zei honkbal oid oke maar iedereen weet toch dat hardlopers gebruiken. Al is dat bij honkbal ook al jaren bekend. Dus ook geen goede 'zelfs'.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar die massa sleur je wel mee, dus dan werkt het juist tegen
honkbal staat er juist bekend om.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo 'zelfs' .. Beetje raar, als je nou zei honkbal oid oke maar iedereen weet toch dat hardlopers gebruiken.
Kkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef Jahr00n het volgende:
van anabole krijg je sws geen sneller lichaam ofso hoor alleen vieze opgeblazen spiere zonder kracht en uithoudingsvermogen
Had hem al aangepastquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
honkbal staat er juist bekend om.
Mensen hebben echt het idee dat olympische testen waterdicht zijn
dat zijn ook ijdeltuiten met hun hakken aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Al die acteurs zitten ook aan de roids. Vrijwel niemand in die wereld die een beetje buff is, is natty. Daar zie je ook van die crazy transformaties in een halfjaar enzo.
hij is fkn hooggeleid vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik weet nou nooit of jij zwakbegaafd bent of een troll
vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Al die acteurs zitten ook aan de roids. Vrijwel niemand in die wereld die een beetje buff is, is natty. Daar zie je ook van die crazy transformaties in een halfjaar enzo.
Vin Diesel is nattyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef Panzermaus het volgende:
Hij heeft ook black genetics, dan ben je supersnel buffquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:19 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
100% motivatie en hard traine
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het is gewoon een soort mannelijkheid in pilvorm, voor mensen die te pussy om echt hard te gaan...
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
That feel als je hoerehard aan haartje in je neus trekt en hij er dan nog niet uit gaat... Tranen biggelen over me wangen..
/dagboek.
zoveel spuiten in zijn reet, dat een "brazillian ass lift" er jaloers op is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriend
ga jij mij nu vertelle dat the rock fucking anabole neemt?
you pussyquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
That feel als je hoerehard aan haartje in je neus trekt en hij er dan nog niet uit gaat... Tranen biggelen over me wangen..
/dagboek.
Nah, je wordt betaald om hoe je eruit ziet, je moet snel in vorm zijn voor een rol, die shit kost niets en de risico's zijn minimaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het is gewoon een soort mannelijkheid in pilvorm, voor mensen die te pussy om echt hard te gaan...
Ja, die voelde ik al aankomen... Was echt kut haartje overigens. Alsof dat haartje in zijn eentje aan het kuren was geslagen, zon lange haarwortel!!!quote:
musselmemory vriend hij was al kk buff voordat ie machinist deed dan zit je snel op je oude nivo hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, je wordt betaald om hoe je eruit ziet, je moet snel in vorm zijn voor een rol, die shit kost niets en de risico's zijn minimaal.
Christian Bale (The Machinist / Batman) lust er ook wel pap van.
idd, dat anorexia was gewoon CGI, vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
musselmemory vriend hij was al kk buff voordat ie machinist deed dan zit je snel op je oude nivo hoor.
dat kijk ik al lang niet meer, nep tvquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat programma op Discovery waar ze bigfoot gaan zoeken; godverdomme wat een retards.
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijk ik al lang niet meer, nep tv
Respect mattiquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.
goede film, die bodyguardquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijk ik al lang niet meer, nep tv
dat "garage boxen" opkopen is ook pauper, net zoals als veronica met hun pawn shopsquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.
Al die kut programma's tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.
Komt er een nieuwe? Ik vind die andere twee/drie trouwens 10x niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die kut programma's tegenwoordig.. die garage boxen show is ook niks, al die koop/verhandel zooi is zo slecht.
Gold Rush vind ik dan wel tof maar daar heb ik 3 seizoenen in een week er doorheen geramt dus alles al gezien
vriend je kan nu naar egyptequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Jahr00n het volgende:
vroeger waren er zieke documanteries over tanks en shit wereldoorlog 1 enzo dat wraen tijden
gewoon platgooien die relschoppersquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je kan nu naar egypte
kk zieke knokpartijen daar nu gek
ja en bitches rapen op het tahirpleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je kan nu naar egypte
kk zieke knokpartijen daar nu gek
Nee seizoen 4 gaat niet door.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe? Ik vind die andere twee/drie trouwens 10x niks.
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.quote:
aan jou de taak om je aan te bieden, pay in natural, weet jequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef seto het volgende:
[..]
en dan die scheef hangende kastjes erachter
wtf man
dat goud delven op een boot met zo'n zuigslang of graafmachines is 10x zo pauperrrquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.
En de jungle is het laatste seizoen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.
Dat jungle goud zoeken staat los van Gold Rush. Dat kijk ik niet, dat is zo slechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En de jungle is het laatste seizoen?
Als ik Todd z'n fb bekijk zit hij daar nu wel/is het ook van hem? Wat heeft die woestijn met Alaska te maken dan? Er waren toch meer mensen in Alaska aan het graven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat jungle goud zoeken staat los van Gold Rush. Dat kijk ik niet, dat is zo slechtheb het een keer 15min gekeken.. vreselijk.
Woestijn is seizoen 4. IMDB/Google search zei dat het niet doorging omdat het risico te groot was. Volg geen facebook zaken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik Todd z'n fb bekijk zit hij daar nu wel/is het ook van hem? Wat heeft die woestijn met Alaska te maken dan? Er waren toch meer mensen in Alaska aan het graven.
Hmm, oké.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Woestijn is seizoen 4. IMDB/Google search zei dat het niet doorging omdat het risico te groot was. Volg geen facebook zaken.
Waar koopt u dat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben echt verslaafd geworden aan amandelmelk.
ik geloof het wel. TOen ik nog op school zat was d'r ook een gozer met puisten zo gor, die lekten ook de hele dag. Niet te filmen gewoonquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.
Grote rode dikke bulten met pus.
je hebt die van alpro soya, amandelboter kan je bij een reform zaak kopen. Maar ook zelf maken door amandelen( hoeveelheid mag je zelf weten) gewoon in de keukenmachine/ blender te gooien. Op een gegeven moment wordt het boter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waar koopt u dat?
Weet u ook waar je amandelboter kan kopen?
ah thanks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je hebt die van alpro soya, amandelboter kan je bij een reform zaak kopen. Maar ook zelf maken door amandelen( hoeveelheid mag je zelf weten) gewoon in de keukenmachine/ blender te gooien. Op een gegeven moment wordt het boter.
Koe after Awesome_quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:56 schreef Awesome_ het volgende:
Amandelmelk. wat een homos hier
ik suck melk het gewoon direct uit de koe. gewoon die uier in me mond, beetje hard laten worden en vacuum dat beest
geen dank, serieus je gaat je ogen uitkijken daar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah thanks.
ik was een tijdje terug 4 supermarkten afgegaan en overal keken ze me aan alsof ze water zagen branden. Of ze kwamen met spijs aan zetten![]()
Eigenlijk gewoon cold turkey meedoen met de vierdaagse als prep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Vanavond marsen van mijn huis naar delft met 15 kg. Best wel veel zin in.
Alleen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
wanneer is die?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon cold turkey meedoen met de vierdaagse als prep.
Wow nice, veel succes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zou graag willen, maar ik heb geen zin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha awesome ga jij meedoen? Gewoon 40 km met 10 kg bepakking. Like a baws. Ik kan wss niet ivm logistieke redenen.
Whoehahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Funfact: ik ben 2 jaar terug naar de zomerfeesten (het feest snachts om de vierdaagse heen) en was toen zo dronken dat ik de weg naar het station niet meer kon vinden. Mijn scoutingervaring vertelde mij dat ik gewoon de mensenmassa moest volgen, echter heb ik toen +/- 10km meegelopen met de vierdaagse, want die begon al om 5uur sochtends en ik kwam daar pas achter toen ik ergens in een dorp rondom Nijmegen stond
Elke supermarkt. Heet "Alpro Amandelmelk". Ik had destijds amandelmelk bij de natuurwinkel gehaald, maar deze is 10000x lekkerder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waar koopt u dat?
Weet u ook waar je amandelboter kan kopen?
Lololol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Funfact: ik ben 2 jaar terug naar de zomerfeesten (het feest snachts om de vierdaagse heen) en was toen zo dronken dat ik de weg naar het station niet meer kon vinden. Mijn scoutingervaring vertelde mij dat ik gewoon de mensenmassa moest volgen, echter heb ik toen +/- 10km meegelopen met de vierdaagse, want die begon al om 5uur sochtends en ik kwam daar pas achter toen ik ergens in een dorp rondom Nijmegen stond
Is serieus godendrank. Dat fluwele gevoel in je mond.quote:
ik ga vandaag een pak halen omdat ik zoveel respect voor jou hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is serieus godendrank. Dat fluwele gevoel in je mond.Je drinkt het ook niet om de eiwitten.
Ik heb Alpro ook een mail gestuurd met de vraag of ze ook chocolade en vanille amandelmelk gaan maken, net zoals die ze in Amerika hebben. Ze hadden het doorgestuurd naar de R&D afdeling, dus who knows.Ze hebben wel chocolade en vanille soya melk, maar dat hoef ik niet.
respect is voor mietjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga vandaag een pak halen omdat ik zoveel respect voor jou heb
Inderdaad. Ik dacht dat die mensen ook allemaal uit de kroeg kwamen en richting het station liepen. Niks bleek minder waar. Het kwartje begon te vallen toen ik ineens tussen een peloton soldaten liep.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:51 schreef RaymondK het volgende:
En jij maar denken, goh wat een gezellige mensen allemaal hier![]()
Eens met Straatsoldaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die Zyzz als voorbeeld zien zijn echt van die zolderkamerautisten die liften voor de vrouwen maar de sociale vaardigheden van een peer hebben![]()
Het is echt eng hoe sommige hem echt als god zien
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:48 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga zo ook weer wat pakken halen man. Laat me weten of je het lekker vond.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga vandaag een pak halen omdat ik zoveel respect voor jou heb
Dat gaat niet zo makkelijk voor iedereenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waarom doen mensen daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.
Goeie schoenen + sokken? Goeie tas of gewoon een standaard eastpak rugtasje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ook op m'n rug inderdaad. Misschien gevolg van de 3/4e GOMADquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Dat lijkt me wel echt klote man. Heb hooguit wat op mijn rug/schouders maar gezicht nooit gehad. Als puber ook nooit last van gehad.
Zit je aan de roids broertje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Dat lijkt me wel echt klote man. Heb hooguit wat op mijn rug/schouders maar gezicht nooit gehad. Als puber ook nooit last van gehad.
Neem jij ook de pil dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk voor iedereenJarenlang gestruggelt met acne, niet mijn hele gezicht vol maar wel aardig wat rode plekken. Zoiets als deze ''before'' :
[ afbeelding ]
Gelukkig nu niks meer, los van soms een klein puistje dat na een paar dagen weer weg is
Sry de tren was 2 halen 1 betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zouden het toch samen doen zodra ik daar zit.
w8 marquote:
Lol, ik had vroeger ook keiveel last van acne, nu niet meer door de pilquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:17 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Diane 35? Nee
straks krijg ik opeens tieten
Had je gezichtsacne?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, ik had vroeger ook keiveel last van acne, nu niet meer door de pil
Had hoofddoekje gedragen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jup, voorhoofd, ook rug en borst. Ik werd er echt helemaal gestoord van
wejo, eerst als een turk en nu als je moeder ;s shiiitquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef G.R.S. het volgende:
ewa, liever een hoer dan puisten op m'n gezicht
[..]je klinkt als m'n moeder
Die post op de weblog over die 'chicks in het leger' van.. ook uit die buurt daar was ook leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ziet er niet uit
In het hol van de leeuw: Iran
hier zitten wel leuke dames tussen
idd jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een maand of 4 en die dude in het rode shirt heeft een unibrow
Is cool broer. Dan ga ik ook op tijd trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond na mijn ziekelijke legday kan ik wel.
Zo laatste tentamen
Lol, wrmquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
vrouwen die aan de pil zetten zijn echt hoeren
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
http://imageshack.us/a/img831/9040/41800524262121587077572.jpg (copy/paste deze link)
StraatSoldaat ziet er sws zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lol
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lol, deze valt wel op tussen de andere jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.
[..]
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Niet duimworstelen maar worstworstelen?
Man zonder voorhoofd gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.
[ afbeelding ]
[..]
Die jongen (links) heeft roids gebruikt en laat die jongen (rechts) de bijwerking zien. Wat moet er anders aan de hand zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handIf not now, then when.
ik las man zonder voorhuidquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Man zonder voorhoofd gespot.
Kan ook, al is dat aan de hand van deze foto wellicht wat voorbarig.quote:
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Que?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebben
viese pasifistquote:
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee Hooperquote:
Lol, wat is deze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee HooperNog nooit van gehoord?
Die gast rechts boven is trouwens de kleinzoon van Krimson volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.htmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie schoenen + sokken? Goeie tas of gewoon een standaard eastpak rugtasje?
Op nikes, wtfquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.html
Natuurlijk zou ik een berghaus 120L moeten hebben maar ik wilde een tas die ik ook gewoon kan gebruiken als ik naar school ga straks.
Curls doen als je je meid doggie doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
bed-lift ipv de deadlift. Sex pack trainen dat soort termen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Curls doen als je je meid doggie doet.
ja weet niet hoe het model heet. Maar he zijn geen dunks, tokis of airmaxjes. Wel halfhoge, meest stevige schoenen die ik heb.quote:
waarom lees je men's health?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
omdat het beter is dan alle vrouwenbladen en ik vind de schrijfstijl nice, ook staan er vaak wel goede artikelen in.quote:
uit welke duistere uithoeken van het internet heb je die gehaald danquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit
[ http://imageshack.us/a/img715/7639/dygze.jpg (copy/paste deze link) ]
heb besloten niet meer massa te kweken of nog een 2e kuurtje te zetten. Nu full focus op droog worden en kracht/conditie gains.quote:
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoogquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
uit welke duistere uithoeken van het internet heb je die gehaald dan
aaaaarghquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoog
[ afbeelding ]
fucking manletsquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
idd ja
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152146073&page=1
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
ZOu hem er zo in fietsen als je niet beter wist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje met donkerblond was 14 op die foto
jij bent pedo vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
ZOu hem er zo in fietsen als je niet beter wist.
Jonge meisje van 12 kan zelfstandig in jungle overleven. Dan is echt geen kind meer!quote:
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, zij is echt prachtig. Eerlijk gezegd was ze mooier op haar 14de
Wil wel beoordelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook mooier op mijn 14e. Lekker aandoenlijk koppie, ecto als fuck en maagd als Maria.
Van 14 of van nu? Nu ben ik lelijk en verpest.quote:
14quote:
Ik vind die smiley achter 14 beetje eng.quote:
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind die smiley achter 14 beetje eng.
Ik parkeer je verzoek nog even. Als ik hem ooit laat beoordelen ben jij de eerste en enige die dat mag doen. Jij bent BY FAR de beste fotobeoordelaar van fok!quote:
Zo is het maar net! verheug me er op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die kun je alvast in je zak steken steken 2noten!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef G.R.S. het volgende:
Ik was wel schattig toen ik 8 was. Even een foto uploaden.
edit; valt vies tegen eigenlijk![]()
Mannen die trots zijn op hun billenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het raar om als man trots te zijn op je billen?
Vrouwen kunnen jongens willen wel waarderen heb ik het idee.
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
You srs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Gewetensvraag wie zou deze chick geven. Ze is 20 maar ze lijkt 14.
[ afbeelding ]
Ben 25 en heb pas sinds een paar jaar een kont. Better be proud brah!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
Ariane Grande - 26 juni 1993quote:
Die albino faalhaas links van haar!quote:
Ja, kijk maar naar panzermaus. Die is ook 'lichtelijk' bi seksueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
gewoon in de kelder houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef McNulty het volgende:
Ik zou haar geven, maar ik zou niet met haar over straat lopen zonder dat ze haar geboortedatum kon aantonen met een identiteitskaart o.i.d.
Maar dan wordt ze gevonden door Charles Ramsey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 gram extra suiker.Waardeloos.
En deze ga ik sowiesooo in mijn bulk eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
hele dagen trekken, dus ik denk het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Merci, Sugar Lee Hooper.quote:
Dat deel had ik dus expres verwijderd uit m'n quotequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hele dagen trekken, dus ik denk het wel
oh, en TEERD Yuriquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.
Ik ga trouwens ook een short film maken. Ik heb een beeld in mijn hoofd en ik ga eens kijken of ik het mooi op beeld kan projecteren.
Thanks!
[..]
Merci, Sugar Lee Hooper.
Gefeliciteerd maatje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Not even once. Gewoon jailbait punt belgische elitaire slash galerij punt pizza havermout pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst een jaar naar Australië om een Zyzz-tour te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
#INNNNN
Gefeliciteerd Yuri! En hierna ga je door naar hbo in Amsterdam als ik het goed begrijp??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |