keer naar de fysio ermee? lijkt me niet al te bestquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Deed laatst met 15kg dumbells, maar dat ging fucking moeizaam
respectquote:
Leuk zo'n lijstje.quote:
Ik zit vol met verassingen. Maak eens een foto.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:54 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er speciale workout boekjes warenIk gebruik gewoon een notitieboekje en het format ziet er ongeveer hetzelfde uit
Schijnt wel redelijk normaal te zijn, dat mensen niet zo flexibel zijn uit zichzelf en die beweging moeilijk kunnen maken. Maar miss. kan de fysio inderdaad helpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
keer naar de fysio ermee? lijkt me niet al te best
schouders niet lekker kunnen trainen is niet echt normaal jahquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Schijnt wel redelijk normaal te zijn, dat mensen niet zo flexibel zijn uit zichzelf en die beweging moeilijk kunnen maken. Maar miss. kan de fysio inderdaad helpen.
Ik wil er niet meer over pratenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
schouders niet lekker kunnen trainen is niet echt normaal jah
straks heb je massive chest/arms en van die kleine schoudertjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer over praten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit vol met verassingen. Maak eens een foto.
Ooh, op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stelt niet veel voor hoor
Laatste 3 oefeningen is een klein circuitje trouwens
Nee, is gewoon een simpel notitieboekjequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, op die manier.Ik dacht echt met pre-made lijnen en shit.
Is dat trouwens een Moleskine?
Het is alleen met die ene oefening gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
straks heb je massive chest/arms en van die kleine schoudertjes.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een simpel notitieboekje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |