straks heb je massive chest/arms en van die kleine schoudertjes.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer over praten [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zit vol met verassingen. Maak eens een foto.
Ooh, op die manier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stelt niet veel voor hoor
Laatste 3 oefeningen is een klein circuitje trouwens
Nee, is gewoon een simpel notitieboekjequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, op die manier.Ik dacht echt met pre-made lijnen en shit.
Is dat trouwens een Moleskine?
Het is alleen met die ene oefening gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
straks heb je massive chest/arms en van die kleine schoudertjes.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een simpel notitieboekje
quote:
Don't care man. Het is gewoon een standaard anabolenturk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:32 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Aanrader. Ik moest bijna huilen vanaf 22:30 (srs)
Lekker fysiek had die Zyzz. Zou daar best mee naar huis willen. (srs no homo)quote:
Roids, maar zo zie ik ze anders hier niet. God-tier shape.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Don't care man. Het is gewoon een standaard anabolenturk.
In ieder geval beter dan die andere kwezel, Jef Seid, met zijn dichtgeslagenboekhoofd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het is gewoon een domme gay.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
Aesthetics, top tier genetics dit dat. En dan ondertussen juicen en overlijden aan een aangeboren hartafwijking.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het is gewoon een domme gay.
hahahaa kk mad brah hierquote:
Zijn allemaal gays.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die andere kwezel, Jef Seid, met zijn dichtgeslagenboekhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |