Goeie schoenen + sokken? Goeie tas of gewoon een standaard eastpak rugtasje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Vanavond marsen van mijn huis naar delft met 15 kg. Best wel veel zin in.
Ik ook op m'n rug inderdaad. Misschien gevolg van de 3/4e GOMADquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Dat lijkt me wel echt klote man. Heb hooguit wat op mijn rug/schouders maar gezicht nooit gehad. Als puber ook nooit last van gehad.
Zit je aan de roids broertje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:34 schreef Ethanolic het volgende:
Dat lijkt me wel echt klote man. Heb hooguit wat op mijn rug/schouders maar gezicht nooit gehad. Als puber ook nooit last van gehad.
Neem jij ook de pil dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk voor iedereenJarenlang gestruggelt met acne, niet mijn hele gezicht vol maar wel aardig wat rode plekken. Zoiets als deze ''before'' :
[ afbeelding ]
Gelukkig nu niks meer, los van soms een klein puistje dat na een paar dagen weer weg is
Sry de tren was 2 halen 1 betalenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We zouden het toch samen doen zodra ik daar zit.
w8 marquote:
Lol, ik had vroeger ook keiveel last van acne, nu niet meer door de pilquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:17 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Diane 35? Nee
straks krijg ik opeens tieten
Had je gezichtsacne?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lol, ik had vroeger ook keiveel last van acne, nu niet meer door de pil
Had hoofddoekje gedragen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jup, voorhoofd, ook rug en borst. Ik werd er echt helemaal gestoord van
wejo, eerst als een turk en nu als je moeder ;s shiiitquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef G.R.S. het volgende:
ewa, liever een hoer dan puisten op m'n gezicht
[..]je klinkt als m'n moeder
Die post op de weblog over die 'chicks in het leger' van.. ook uit die buurt daar was ook leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ziet er niet uit
In het hol van de leeuw: Iran
hier zitten wel leuke dames tussen
idd jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een maand of 4 en die dude in het rode shirt heeft een unibrow
Is cool broer. Dan ga ik ook op tijd trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond na mijn ziekelijke legday kan ik wel.
Zo laatste tentamen
Lol, wrmquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
vrouwen die aan de pil zetten zijn echt hoeren
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |