Die post op de weblog over die 'chicks in het leger' van.. ook uit die buurt daar was ook leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ziet er niet uit
In het hol van de leeuw: Iran
hier zitten wel leuke dames tussen
idd jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een maand of 4 en die dude in het rode shirt heeft een unibrow
Is cool broer. Dan ga ik ook op tijd trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond na mijn ziekelijke legday kan ik wel.
Zo laatste tentamen
Lol, wrmquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
vrouwen die aan de pil zetten zijn echt hoeren
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
http://imageshack.us/a/img831/9040/41800524262121587077572.jpg (copy/paste deze link)
StraatSoldaat ziet er sws zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lol
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lol, deze valt wel op tussen de andere jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.
[..]
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Niet duimworstelen maar worstworstelen?
Man zonder voorhoofd gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.
[ afbeelding ]
[..]
Die jongen (links) heeft roids gebruikt en laat die jongen (rechts) de bijwerking zien. Wat moet er anders aan de hand zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handIf not now, then when.
ik las man zonder voorhuidquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Man zonder voorhoofd gespot.
Kan ook, al is dat aan de hand van deze foto wellicht wat voorbarig.quote:
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Que?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebben
viese pasifistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |