quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
http://imageshack.us/a/img831/9040/41800524262121587077572.jpg (copy/paste deze link)
StraatSoldaat ziet er sws zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lol
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lol, deze valt wel op tussen de andere jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.
[..]
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Niet duimworstelen maar worstworstelen?
Man zonder voorhoofd gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.
[ afbeelding ]
[..]
Die jongen (links) heeft roids gebruikt en laat die jongen (rechts) de bijwerking zien. Wat moet er anders aan de hand zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handIf not now, then when.
ik las man zonder voorhuidquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Man zonder voorhoofd gespot.
Kan ook, al is dat aan de hand van deze foto wellicht wat voorbarig.quote:
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Que?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebben
viese pasifistquote:
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee Hooperquote:
Lol, wat is deze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee HooperNog nooit van gehoord?
Die gast rechts boven is trouwens de kleinzoon van Krimson volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
StraatSoldaat ziet er sws zo uit.
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.htmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie schoenen + sokken? Goeie tas of gewoon een standaard eastpak rugtasje?
Op nikes, wtfquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.html
Natuurlijk zou ik een berghaus 120L moeten hebben maar ik wilde een tas die ik ook gewoon kan gebruiken als ik naar school ga straks.
Curls doen als je je meid doggie doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
bed-lift ipv de deadlift. Sex pack trainen dat soort termen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Curls doen als je je meid doggie doet.
ja weet niet hoe het model heet. Maar he zijn geen dunks, tokis of airmaxjes. Wel halfhoge, meest stevige schoenen die ik heb.quote:
waarom lees je men's health?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
omdat het beter is dan alle vrouwenbladen en ik vind de schrijfstijl nice, ook staan er vaak wel goede artikelen in.quote:
uit welke duistere uithoeken van het internet heb je die gehaald danquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit
[ http://imageshack.us/a/img715/7639/dygze.jpg (copy/paste deze link) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |