Dat is in #111 gebeurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn UI is trouwens uit de OP geflikkerd. Wat is deze?
''MAAR DE VOLGENDE KEER......quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch geen TT in gedachte dus deze keer boeit het me niet
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
''MAAR DE VOLGENDE KEER......[ afbeelding ]''
Gelukkig, wijven wil je niet als TSquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenmaar Yuri was haar voor.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, daar is hij voor het eerst weg. Moet je THEFXR vragen, die was OP.
lik op stuk beleid deze man dat mag ik wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar is die weissman eigenlijk heen gegaan?
En daardoor ben jij vaker terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha zag ze gelijk gierenik durfte toch al niet meer
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef Kesefkesef het volgende:
VOOR MENSEN ZOALS SAPSTENGEL
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
hhhnnnnngggwat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
is dit egtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeten. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3
lolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal veel haar op de verkeerde plaatsen
lol ja, maar bij mij valt het wel meequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Haha, geinig programma trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oeff gelukkig, ik kreeg al killer karaoke harsing flashbacks
niet allemaal over één kam scheren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
En ze zijn nog agressiever dan de mannelijke variant als je iets negatiefs over ze zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
hhhnnnnngggStreeffysiek, gewoon mooi toned toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bonuspicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2013 23:22:25 ]
Woog die man echt 100 of is dit gewoon een hyperbool?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Panzermaus het volgende:
Sapstengel: waarom Zyzz nooit in elkaar geslagen is?
Die vent was 100 kg aan droge spiermassa. Je verkijkt je erop hoe groot dat irl lijkt, aders er overheen enzo, schrikt echt wel af. Heb ook foto's gezien waarop hij naast een paar anderen stond, die man was zo wijd als een huis en thick as fuck.
On cycle dan.![]()
De maanden voor zijn dood zat hij op 100 kg. (6'1)quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Woog die man echt 100 of is dit gewoon een hyperbool?
waaraan is hij overleden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De maanden voor zijn dood zat hij op 100 kg. (6'1)
hij had genetische afwijking aan long en toen stierf hij ergens onder een koude douchequote:
Stack van B&F Nr. 1, Hard en Magnificent. De vijf allerbeste creatines voor maximale spierpomps, in één product!quote:
Aan zijn hart toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
hij had genetische afwijking aan long en toen stierf hij ergens onder een koude douche
roids, niet zo goed voor je tikker,mensenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
On 5 August 2011, whilst on holiday in Bangkok, Thailand, Aziz Shavershian suffered a heart attack and died at the age of 22.
Kkfaya k neuk die chick gquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeven. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
wat een drugshontquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!
hartproblemen zaten in de familie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
Ook na tussenkomst van het personeel ("maak even schoon joh, houd het leuk") bleef de man schreeuwen en kankeren op de "kankersportschool, amateurs, je mag hier ook niets", en na een laatste waarschuwing is hij verplicht uitgeschreven als lid.
Hij is ook niet buff ofzo, eerder heel chubby, zweterig en harig, maar heeft me eerder wel over zijn kuurschema verteld enzo. Destijds was het nog een aardige vent.
lekker choke rukken onder de douche en dan gaat je tikker uit, das echt zielig en triestquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die Zyzz als voorbeeld zien zijn echt van die zolderkamerautisten die liften voor de vrouwen maar de sociale vaardigheden van een peer hebben![]()
Het is echt eng hoe sommige hem echt als god zien
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
waarom doen mensen daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.
Grote rode dikke bulten met pus.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk het ligft nooit aan de roids, altijd aan andere dingen!
Roaccutane nemen en kuren tegelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waarom doet 'ie daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Roaccutane nemen en kuren tegelijk
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
een langzame zelfmoord, dus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
Zonnebank werkt het bestequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe denk je trouwens over MMA'ers die aan de roids zitten?
nee joh, bolt is clean, kijk hoe lang die man is, die heeft 6 passen minder nodig op de 100quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)
kijk, dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Jahr00n het volgende:
alleen wielrenners gebruike doping in andere sporte is dit nauwelijks het geval
HGH gut komt trouwens niet altijd door de HGH. Wordt nogal overdreven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)
Dat gaat je dan nog vies tegenvallen. In veel sporten wordt in de top roids gebruikt. Je zult het niet geloven, maar het wordt zelfs bij langlaufen gebruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef Jahr00n het volgende:
alleen wielrenners gebruike doping in andere sporte is dit nauwelijks het geval
http://www.muscleweek.com/is-usain-bolt-on-steroidsquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee joh, bolt is clean, kijk hoe lang die man is, die heeft 6 passen minder nodig op de 100
Ik weet nou nooit of jij zwakbegaafd bent of een trollquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef Jahr00n het volgende:
van anabole krijg je sws geen sneller lichaam ofso hoor alleen vieze opgeblazen spiere zonder kracht en uithoudingsvermogen
je mist het ??????quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
http://www.muscleweek.com/is-usain-bolt-on-steroids
ja, maar die massa sleur je wel mee, dus dan werkt het juist tegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat Blake wel aan de roids zit. Die had aardig wat massa aangezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |