Aan zijn hart toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
hij had genetische afwijking aan long en toen stierf hij ergens onder een koude douche
roids, niet zo goed voor je tikker,mensenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
On 5 August 2011, whilst on holiday in Bangkok, Thailand, Aziz Shavershian suffered a heart attack and died at the age of 22.
Kkfaya k neuk die chick gquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeven. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
wat een drugshontquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de coke en pille ware nie zo erg, de roids dede het!!!
hartproblemen zaten in de familie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
roids, niet zo goed voor je tikker,mensen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst is er een steroidjunkie weggestuurd uit mijn gym.
De man, bij sommigen ook wel bekend als 'Bulletproofbrah' vanwege de grote hoeveelheid rode pus acne op zijn gezicht, was aan het trainen op de lat pulldown toen er een puist op zijn gezicht knapte en het toestel besmeurde.
Nadat hij hierop was aangesproken door de persoon die naast hem aan het trainen was, ontstak hij in een ware scheldtirade dat niemand hem moest vertellen wat hij en wel en niet moest doen.Hij was namelijk gevraagd of hij het toestel even kon schoonmaken.
Ook na tussenkomst van het personeel ("maak even schoon joh, houd het leuk") bleef de man schreeuwen en kankeren op de "kankersportschool, amateurs, je mag hier ook niets", en na een laatste waarschuwing is hij verplicht uitgeschreven als lid.
Hij is ook niet buff ofzo, eerder heel chubby, zweterig en harig, maar heeft me eerder wel over zijn kuurschema verteld enzo. Destijds was het nog een aardige vent.
lekker choke rukken onder de douche en dan gaat je tikker uit, das echt zielig en triestquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mensen die Zyzz als voorbeeld zien zijn echt van die zolderkamerautisten die liften voor de vrouwen maar de sociale vaardigheden van een peer hebben![]()
Het is echt eng hoe sommige hem echt als god zien
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]kan het bijna niet geloven, dat pus verhaaltje dan.
waarom doen mensen daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
True story. Als je die man gezien zou hebben dan zou je ook denken dat er elk moment wel wat kan knappen op zijn gezicht.
Grote rode dikke bulten met pus.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tuurlijk het ligft nooit aan de roids, altijd aan andere dingen!
Roaccutane nemen en kuren tegelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waarom doet 'ie daar niks aan dan, paar tabletten plus wat zalf en je ziet er niks meer van terug.
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Roaccutane nemen en kuren tegelijk
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Op vrijdag 21 juni 2013 14:05 schreef Chesterperry het volgende:
Bodybuilders zijn ook normale mensen? Waarom niet? Het probleem is dat sommige gasten de sportschool als hemel zien en iedereen die er niet komt als kinderverkrachter word gezien.
Zyzz was trouwens een homosexuele volgespoten en volgesnoven diva die door elke semi bodybuilder nog steeds uit zijn graf word gepijpt, kan geen respect voor een junk opbrengen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
een langzame zelfmoord, dus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:02 schreef Curlbrah het volgende:
[..]ik zeg alleen dat het niet alleen door de roids kwam.
ging trouwens wel meer dan roids in
Zonnebank werkt het bestequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
had ik het niet over, je kunt gewoon van die minocicline (whatever) dingen krijgen bij de dokter. Had het vorig jaar op mijn rug een beetje. Zag je daarna niks meer van.
Bijna elke topsporter gebruikt roids. Zelfs Usain Bolt (duidelijke HGH gut)quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe denk je trouwens over MMA'ers die aan de roids zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |