Dat is in #111 gebeurd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
Mijn UI is trouwens uit de OP geflikkerd. Wat is deze?
''MAAR DE VOLGENDE KEER......quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had toch geen TT in gedachte dus deze keer boeit het me niet
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
''MAAR DE VOLGENDE KEER......[ afbeelding ]''
Gelukkig, wijven wil je niet als TSquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat die dame hem al ging kapenmaar Yuri was haar voor.
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, daar is hij voor het eerst weg. Moet je THEFXR vragen, die was OP.
lik op stuk beleid deze man dat mag ik wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Ik heb hem laten bannen.
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Waar is die weissman eigenlijk heen gegaan?
En daardoor ben jij vaker terug?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij vond dit topic niet meer zo leuk.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha zag ze gelijk gierenik durfte toch al niet meer
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:35 schreef Kesefkesef het volgende:
VOOR MENSEN ZOALS SAPSTENGEL
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmm ben je echt mad? Dacht dat we wel iets moois hadden hier samen maar als er oprechte rage van komt wil ik best wat indammen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:09 schreef G.R.S. het volgende:
hhhnnnnngggwat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
is dit egtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verliefd op je en kan mijn gevoelens moeilijk uiten. Tegen mijn vrienden en zo praat ik niks dan lof over jou en mijn ouders worden helemaal gek van me. 'Awesome_, het is midden in de nacht! Hou toch eens op over die JB van je!'
Toen ben ik me gaan verdiepen in social dynamics en kwam ik in de puawereld terecht. Een wereld ging voor me open en had al snel succes. Toch knaagde het gevoel van ontrouw aan me en wist dat ik werk van mijn relatie met JackieBrown moest gaan maken.
Ik sloeg alleen door in de geleerde technieken en bleef maar neggen. Zo'n knappe slimme dame kon ik toch nooit krijgen en uit zelfbescherming sloeg ik door in dit neggen.
Ik typ dit verhaal met rollende tranen over mijn wangen en hoop dat je me ooit kunt vergeten. Het zal nu al helemaal nooit meer iets worden tussen ons, iets wat ik goed begrijp maar hoop dat we toch nog samen door één deur kunnen in dit topic.
Een dikke zoen en wobbi,
Awesome_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
wat een mooie boi zo kawaiii die tik xD :3
lolquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal veel haar op de verkeerde plaatsen
lol ja, maar bij mij valt het wel meequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Haha, geinig programma trouwensquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oeff gelukkig, ik kreeg al killer karaoke harsing flashbacks
niet allemaal over één kam scheren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
En ze zijn nog agressiever dan de mannelijke variant als je iets negatiefs over ze zegtquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
niet allemaal over één kam scheren.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |