Nah, je wordt betaald om hoe je eruit ziet, je moet snel in vorm zijn voor een rol, die shit kost niets en de risico's zijn minimaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Het is gewoon een soort mannelijkheid in pilvorm, voor mensen die te pussy om echt hard te gaan...
Ja, die voelde ik al aankomen... Was echt kut haartje overigens. Alsof dat haartje in zijn eentje aan het kuren was geslagen, zon lange haarwortel!!!quote:
musselmemory vriend hij was al kk buff voordat ie machinist deed dan zit je snel op je oude nivo hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, je wordt betaald om hoe je eruit ziet, je moet snel in vorm zijn voor een rol, die shit kost niets en de risico's zijn minimaal.
Christian Bale (The Machinist / Batman) lust er ook wel pap van.
idd, dat anorexia was gewoon CGI, vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
musselmemory vriend hij was al kk buff voordat ie machinist deed dan zit je snel op je oude nivo hoor.
dat kijk ik al lang niet meer, nep tvquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat programma op Discovery waar ze bigfoot gaan zoeken; godverdomme wat een retards.
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijk ik al lang niet meer, nep tv
Respect mattiquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.
goede film, die bodyguardquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ben daar voor benadert om als bodygard me te gaan weetje.
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat kijk ik al lang niet meer, nep tv
dat "garage boxen" opkopen is ook pauper, net zoals als veronica met hun pawn shopsquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.
Al die kut programma's tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Het enige programma waar ik echt leuk vind is "Gold Rush", "Extreme Engineering" en waar ze die garage boxen opkopen. Vroeger was Discovery sowieso beter.
Komt er een nieuwe? Ik vind die andere twee/drie trouwens 10x niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al die kut programma's tegenwoordig.. die garage boxen show is ook niks, al die koop/verhandel zooi is zo slecht.
Gold Rush vind ik dan wel tof maar daar heb ik 3 seizoenen in een week er doorheen geramt dus alles al gezien
vriend je kan nu naar egyptequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Jahr00n het volgende:
vroeger waren er zieke documanteries over tanks en shit wereldoorlog 1 enzo dat wraen tijden
gewoon platgooien die relschoppersquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je kan nu naar egypte
kk zieke knokpartijen daar nu gek
ja en bitches rapen op het tahirpleinquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef seto het volgende:
[..]
vriend je kan nu naar egypte
kk zieke knokpartijen daar nu gek
Nee seizoen 4 gaat niet door.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe? Ik vind die andere twee/drie trouwens 10x niks.
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.quote:
aan jou de taak om je aan te bieden, pay in natural, weet jequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef seto het volgende:
[..]
en dan die scheef hangende kastjes erachter
wtf man
dat goud delven op een boot met zo'n zuigslang of graafmachines is 10x zo pauperrrquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.
En de jungle is het laatste seizoen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Todd vond dat het risico te groot was, na hun onderzoek/testen in de woestijn vonden ze niet genoeg goud om het risico te nemen.
Dat jungle goud zoeken staat los van Gold Rush. Dat kijk ik niet, dat is zo slechtquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En de jungle is het laatste seizoen?
Als ik Todd z'n fb bekijk zit hij daar nu wel/is het ook van hem? Wat heeft die woestijn met Alaska te maken dan? Er waren toch meer mensen in Alaska aan het graven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat jungle goud zoeken staat los van Gold Rush. Dat kijk ik niet, dat is zo slechtheb het een keer 15min gekeken.. vreselijk.
Woestijn is seizoen 4. IMDB/Google search zei dat het niet doorging omdat het risico te groot was. Volg geen facebook zaken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik Todd z'n fb bekijk zit hij daar nu wel/is het ook van hem? Wat heeft die woestijn met Alaska te maken dan? Er waren toch meer mensen in Alaska aan het graven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |