Die post op de weblog over die 'chicks in het leger' van.. ook uit die buurt daar was ook leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:35 schreef Beach het volgende:
[..]
ziet er niet uit
In het hol van de leeuw: Iran
hier zitten wel leuke dames tussen
idd jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog een maand of 4 en die dude in het rode shirt heeft een unibrow
Is cool broer. Dan ga ik ook op tijd trainen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
Vanavond na mijn ziekelijke legday kan ik wel.
Zo laatste tentamen
Lol, wrmquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
vrouwen die aan de pil zetten zijn echt hoeren
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
http://imageshack.us/a/img831/9040/41800524262121587077572.jpg (copy/paste deze link)
StraatSoldaat ziet er sws zo uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik heel blij ben met mijn unibro, en dat ik d'r niet in ga zitten cutten lol
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
lol, deze valt wel op tussen de andere jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet wel welke je precies moet opzoeken zeg.
[..]
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de hand
Niet duimworstelen maar worstworstelen?
Man zonder voorhoofd gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Unibrow moet je met trots dragen. Anthony Davis (bekende NBA'er) draagt hem ook met trots. Het is zelfs zijn trademark geworden. Hij heeft dus ook geen optie om hem bij te werken.
[ afbeelding ]
[..]
Die jongen (links) heeft roids gebruikt en laat die jongen (rechts) de bijwerking zien. Wat moet er anders aan de hand zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck is daar aan de handIf not now, then when.
ik las man zonder voorhuidquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Man zonder voorhoofd gespot.
Kan ook, al is dat aan de hand van deze foto wellicht wat voorbarig.quote:
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Behoorlijk jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
heb je daar wat op tege fso viese hund :S
Que?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n sugarly hooper met een kooltrui hebben
viese pasifistquote:
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee Hooperquote:
Lol, wat is deze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nickname voor een penis met veel voorhuid. Als je dat naar achter trekt krijg je zo'n dikke ring, net een kooltrui. En die kale kop is dan Sugar Lee HooperNog nooit van gehoord?
Die gast rechts boven is trouwens de kleinzoon van Krimson volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.htmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie schoenen + sokken? Goeie tas of gewoon een standaard eastpak rugtasje?
Op nikes, wtfquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
schoenen kunnen beter. Stevige nikes. Gisteren wel naar de dumpstore geweest voor een goede tas. http://www.benscore.com/Assault-rugzak-groen-small-p-24184.html
Natuurlijk zou ik een berghaus 120L moeten hebben maar ik wilde een tas die ik ook gewoon kan gebruiken als ik naar school ga straks.
Curls doen als je je meid doggie doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
bed-lift ipv de deadlift. Sex pack trainen dat soort termen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Curls doen als je je meid doggie doet.
ja weet niet hoe het model heet. Maar he zijn geen dunks, tokis of airmaxjes. Wel halfhoge, meest stevige schoenen die ik heb.quote:
waarom lees je men's health?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lol echt een grappig artikel aan het lezen in de mens health. Trainen tijdens de seks.
omdat het beter is dan alle vrouwenbladen en ik vind de schrijfstijl nice, ook staan er vaak wel goede artikelen in.quote:
uit welke duistere uithoeken van het internet heb je die gehaald danquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is dit
[ http://imageshack.us/a/img715/7639/dygze.jpg (copy/paste deze link) ]
heb besloten niet meer massa te kweken of nog een 2e kuurtje te zetten. Nu full focus op droog worden en kracht/conditie gains.quote:
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoogquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
uit welke duistere uithoeken van het internet heb je die gehaald dan
aaaaarghquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoog
[ afbeelding ]
fucking manletsquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar waar ik deze ook vandaan heb. Thread staat een stukje omhoog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
idd ja
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=152146073&page=1
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die gast rechtsbovenin
[ afbeelding ]
ZOu hem er zo in fietsen als je niet beter wist.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:31 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Meisje met donkerblond was 14 op die foto
jij bent pedo vriendquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
ZOu hem er zo in fietsen als je niet beter wist.
Jonge meisje van 12 kan zelfstandig in jungle overleven. Dan is echt geen kind meer!quote:
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, zij is echt prachtig. Eerlijk gezegd was ze mooier op haar 14de
Wil wel beoordelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook mooier op mijn 14e. Lekker aandoenlijk koppie, ecto als fuck en maagd als Maria.
Van 14 of van nu? Nu ben ik lelijk en verpest.quote:
14quote:
Ik vind die smiley achter 14 beetje eng.quote:
Hehehequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik vind die smiley achter 14 beetje eng.
Ik parkeer je verzoek nog even. Als ik hem ooit laat beoordelen ben jij de eerste en enige die dat mag doen. Jij bent BY FAR de beste fotobeoordelaar van fok!quote:
Zo is het maar net! verheug me er op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die kun je alvast in je zak steken steken 2noten!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef G.R.S. het volgende:
Ik was wel schattig toen ik 8 was. Even een foto uploaden.
edit; valt vies tegen eigenlijk![]()
Mannen die trots zijn op hun billenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het raar om als man trots te zijn op je billen?
Vrouwen kunnen jongens willen wel waarderen heb ik het idee.
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
You srs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Gewetensvraag wie zou deze chick geven. Ze is 20 maar ze lijkt 14.
[ afbeelding ]
Ben 25 en heb pas sinds een paar jaar een kont. Better be proud brah!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
Ariane Grande - 26 juni 1993quote:
Die albino faalhaas links van haar!quote:
Ja, kijk maar naar panzermaus. Die is ook 'lichtelijk' bi seksueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
gewoon in de kelder houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef McNulty het volgende:
Ik zou haar geven, maar ik zou niet met haar over straat lopen zonder dat ze haar geboortedatum kon aantonen met een identiteitskaart o.i.d.
Maar dan wordt ze gevonden door Charles Ramsey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 gram extra suiker.Waardeloos.
En deze ga ik sowiesooo in mijn bulk eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
hele dagen trekken, dus ik denk het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Merci, Sugar Lee Hooper.quote:
Dat deel had ik dus expres verwijderd uit m'n quotequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hele dagen trekken, dus ik denk het wel
oh, en TEERD Yuriquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.
Ik ga trouwens ook een short film maken. Ik heb een beeld in mijn hoofd en ik ga eens kijken of ik het mooi op beeld kan projecteren.
Thanks!
[..]
Merci, Sugar Lee Hooper.
Gefeliciteerd maatje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Not even once. Gewoon jailbait punt belgische elitaire slash galerij punt pizza havermout pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst een jaar naar Australië om een Zyzz-tour te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
#INNNNN
Gefeliciteerd Yuri! En hierna ga je door naar hbo in Amsterdam als ik het goed begrijp??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |