Zo is het maar net! verheug me er op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die kun je alvast in je zak steken steken 2noten!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:02 schreef G.R.S. het volgende:
Ik was wel schattig toen ik 8 was. Even een foto uploaden.
edit; valt vies tegen eigenlijk![]()
Mannen die trots zijn op hun billenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het raar om als man trots te zijn op je billen?
Vrouwen kunnen jongens willen wel waarderen heb ik het idee.
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
You srs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
Gewetensvraag wie zou deze chick geven. Ze is 20 maar ze lijkt 14.
[ afbeelding ]
Ben 25 en heb pas sinds een paar jaar een kont. Better be proud brah!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik deed net mijn broek omlaag voor de spiegel en ik aaschouwde een perfect rond squatkontje.
Ariane Grande - 26 juni 1993quote:
Die albino faalhaas links van haar!quote:
Ja, kijk maar naar panzermaus. Die is ook 'lichtelijk' bi seksueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
gewoon in de kelder houdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef McNulty het volgende:
Ik zou haar geven, maar ik zou niet met haar over straat lopen zonder dat ze haar geboortedatum kon aantonen met een identiteitskaart o.i.d.
Maar dan wordt ze gevonden door Charles Ramsey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.15 gram extra suiker.Waardeloos.
En deze ga ik sowiesooo in mijn bulk eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
hele dagen trekken, dus ik denk het welquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kunnen we nu meer filmmateriaal van je verwachten?
Merci, Sugar Lee Hooper.quote:
Dat deel had ik dus expres verwijderd uit m'n quotequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hele dagen trekken, dus ik denk het wel
oh, en TEERD Yuriquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk gaan. Ik kan het niet oproepen.
Ik ga trouwens ook een short film maken. Ik heb een beeld in mijn hoofd en ik ga eens kijken of ik het mooi op beeld kan projecteren.
Thanks!
[..]
Merci, Sugar Lee Hooper.
Gefeliciteerd maatje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Presentatie gedaan; easy peasy, diploma gehaald, klaar, finito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Not even once. Gewoon jailbait punt belgische elitaire slash galerij punt pizza havermout pizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:29 schreef Bendoe het volgende:
StrongHNNNGGjailbait/10Damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst een jaar naar Australië om een Zyzz-tour te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:10 schreef JackieBrown het volgende:
#INNNNN
Gefeliciteerd Yuri! En hierna ga je door naar hbo in Amsterdam als ik het goed begrijp??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |