SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
Sylvester, lijk je qua uiterlijk ook op een Nederlander?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef zarGon het volgende:
Ik wilde 'm een beer van een vent noemen, maar merkte op het laatste moment dat dat compliment op z'n Turks toch wel een grove belediging is..
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, dunno. Check mijn fotoboek maar zou ik zeggen.
[..]
Maar, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben he.. Snap je hun humor mesela? En hun gebruiken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik me al die tijd heb lopen te distantiëren van alles wat met Turken te maken heeft. Soms ook wat geforceerd.
Identiteitscrisis wil ik het niet noemen, ik zit gewoon tussen twee culturen in.
Ja, meestal wel. Ik ben vanaf mijn 12e/13e (vanaf de middelbare school) eigenlijk met alleen Nederlanders omgegaan. De niet-Nederlanders met wie ik omging waren mijn familie, buren en vage kenissen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar, gewoon omdat ik nieuwsgierig ben he.. Snap je hun humor mesela? En hun gebruiken?
Okquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, meestal wel. Ik ben vanaf mijn 12e/13e (vanaf de middelbare school) eigenlijk met alleen Nederlanders omgegaan. De niet-Nederlanders met wie ik omging waren mijn familie, buren en vage kenissen.
Voor wat betreft hun gebruiken kom ik nog weleens nieuwe dingen tegen. Dat komt dan voornamelijk doordat ik geen rekening houd/heb gehouden met demografische verschillen.![]()
Datzelfde geldt overigens ook voor humor. Om sommige grappen te snappen móet je een Brabo zijn.
Ik stond gisteren aan de kassa en schrok van een vrouw. Ze was echt huge en had een buik alsof ze zwanger was, maar dat was ze niet. Om haar heen stonden 3 kinderen en haar man. Hij zag er goed uit voor zijn leeftijd en zij gewoon alsof het zijn moeder was.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:29 schreef Che_ het volgende:
Nederlandse vrouwen worden heel snel oud. En krijgen al snel korte kapsels. Ik snap nooit hoe dat komt.
Kan wel goed staan, maar het is nooit aantrekkelijk of mooi imo. Ik weet niet, komt mannelijk over misschien vandaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Een kort kapsel staat sommige vrouwen wel goed.
Lang haar vind ik overigens wel leuker. Haren strelen ftw!
Kort haarquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Een kort kapsel staat sommige vrouwen wel goed.
Lang haar vind ik overigens wel leuker. Haren strelen ftw!
Mwah, hangt van de persoon in kwestie af.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan wel goed staan, maar het is nooit aantrekkelijk of mooi imo. Ik weet niet, komt mannelijk over misschien vandaar.
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh via link gaat het wel.
Qua uiterlijk ben je wel gewoon Turks!
Niet zo negatief!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.
Er bestaat geen typisch Turks uiterlijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou me serieus gaan afvragen of niet geadopteerd ben als ik geen Turks uiterlijk zou hebben.
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapselquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah, hangt van de persoon in kwestie af.Enkele aantrekkelijke vrouwelijke collega's hebben een kort kapsel.
Niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er bestaat geen typisch Turks uiterlijk
Kom gewoon gezellig mee. We bijten niet hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ayca het volgende:
Hm, iemand hier die nog kaartjes zocht? Vriend waarmee ik ging heeft moeten afzeggen en zie het niet zitten om alleen te gaan.
Audrey Tautou. Maar die ziet er in een vuilniszak nog geweldig uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapsel.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapsel.
Wacht, noem jij dat een kort kapsel?quote:
Groeten terug!quote:
Dat beetje kort is mooi, maar dat echt korte haar vind ik een no no.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Audrey Tautou. Maar die ziet er in een vuilniszak nog geweldig uit.
Wanneer is het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ayca het volgende:
Hm, iemand hier die nog kaartjes zocht? Vriend waarmee ik ging heeft moeten afzeggen en zie het niet zitten om alleen te gaan.
Ja opgeschoren vind ik ook niet mooi. Lang(er) haar vind ik toch iets erg vrouwelijks. Vind het ook zonde dat zoveel meiden hun haar verkrachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat beetje kort is mooi, maar dat echt korte haar vind ik een no no.
Preview mag niet... De hamvraag: wat had jij aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja opgeschoren vind ik ook niet mooi. Lang(er) haar vind ik toch iets erg vrouwelijks. Vind het ook zonde dat zoveel meiden hun haar verkrachten.
Iets anders, ik was dus vandaag/gisteren/ergens in de afgelopen 24 uur (jetlag!!) op Dubai, en die vrouwen die geheel in burka gaan, ook zonder ooggaatjes en met handschoenen aan enzo zijn serieus best eng. Hoe kut moet het zijn als man dat er een harige trol onder vandaan komt op je huwelijksnacht
. Of wordt er stiekem toch een preview gegeven denken jullie?
Ik ben niet in Dubai zelf geweest he, alleen in het vliegveld. Had dus gewoon een mouwloos shirtje en broek aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Preview mag niet... De hamvraag: wat had jij aan?
Cool... Werd je raar aangekeken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben niet in Dubai zelf geweest he, alleen in het vliegveld. Had dus gewoon een mouwloos shirtje en broek aan.
Nah, Dubai is een groot overstapvliegveld, dus ze zijn de nodige westerlingen gewend. Práchtig vliegveld overigens. Je ziet dat er flink met geld is gesmeten. Er zit ook een Moët-lounge en een Jack Daniels café (en een mcD en Starbucksquote:
Je ging naar Azie toch? Zou ik dit jaar ook heengaan, gaat helaas niet door ivm studiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, Dubai is een groot overstapvliegveld, dus ze zijn de nodige westerlingen gewend. Práchtig vliegveld overigens. Je ziet dat er flink met geld is gesmeten. Er zit ook een Moët-lounge en een Jack Daniels café (en een mcD en Starbucks) dus zo groot is de Amerikahaat daar iig niet
.
En ja, ik reis alleen. Vandaag is m'n vakantie officieel begonnen, nog 3,5 week te gaan, dan vlieg Ik weer terug.
Kualu Lumpur valt ook onder Azië. Al best een tijdje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je ging naar Azie toch? Zou ik dit jaar ook heengaan, gaat helaas niet door ivm studieWilde ook alleen gaan. Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.
Bedankt dat je mij hiervan op de hoogte stelt, Che_. Nu kan ik straks rustig mijn PC uitzetten en naar huis om gelukkig voor mij uit te staren. Thank you.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kualu Lumpur valt ook onder Azië. Al best een tijdje.
Morena Baccarin in V? Was ik wel van onder de indruk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dit niks:quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Morena Baccarin in V? Was ik wel van onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ik kan me gewoon niemand bedenken atm![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dit niks:Mja slechte fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ik kan me gewoon niemand bedenken atm![]()
Lol, i dunnoquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
www.michaelmccurry.net/wp(...)/morena-baccarin.jpg
Naar mijn mening mooi maar... Niet in de zin van meteen ongeremde intieme kunsten mee willen vertonen.
It's a dude!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
www.michaelmccurry.net/wp(...)/morena-baccarin.jpg
Naar mijn mening mooi maar... Niet in de zin van meteen ongeremde intieme kunsten mee willen vertonen.
Vooralsnog ben ik langzaam stervende vanwege de jetlagquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je ging naar Azie toch? Zou ik dit jaar ook heengaan, gaat helaas niet door ivm studieWilde ook alleen gaan. Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.
Vind jou wel stoer!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik langzaam stervende vanwege de jetlag. 22.000 km en 6 verschillende vluchten in 4 dagen blijkt te veel van het goede.
Vliegen richten het westen (met een groot tijdsverschil) schijnt wel vaker vervelend uit te pakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik langzaam stervende vanwege de jetlag. 22.000 km en 6 verschillende vluchten in 4 dagen blijkt te veel van het goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier! Hoelang blijf je daar?![]()
Aww, arm ding! Ik heb een dierenarts die standaard aan huis komt zonder extra kosten, ideaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Muezza op bezoek bij de dierenarts voor de vaccinatie.
Even je topic lezenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, arm ding! Ik heb een dierenarts die standaard aan huis komt zonder extra kosten, ideaal.
Ik blijf overigens 3,5 week!
TRV / c_c's eerste aziatische backpackavontuur
De lokale dierenarts vraagt iets van ¤ 30 extra voor een bezoek aan huis. Gelukkig is de dierenkliniek maar 2 minuutjes lopen voor me (op de begane grond van het appartementencomplex).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, arm ding! Ik heb een dierenarts die standaard aan huis komt zonder extra kosten, ideaal.
Leuk topicquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De sunnah is toch wel dat man en vrouw elkaar qua gezicht gezien hebben, nu ken ik de cultuur van Dubai niet, maar lijkt me sterk dat in Dubai vrouwen in Burka pas onthuld worden op de huwelijksnacht...quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja opgeschoren vind ik ook niet mooi. Lang(er) haar vind ik toch iets erg vrouwelijks. Vind het ook zonde dat zoveel meiden hun haar verkrachten.
Iets anders, ik was dus vandaag/gisteren/ergens in de afgelopen 24 uur (jetlag!!) op Dubai, en die vrouwen die geheel in burka gaan, ook zonder ooggaatjes en met handschoenen aan enzo zijn serieus best eng. Hoe kut moet het zijn als man dat er een harige trol onder vandaan komt op je huwelijksnacht
. Of wordt er stiekem toch een preview gegeven denken jullie?
Borneo staat ook op mijn to-do (go) list, goede keus, ga je ook het regenwoud in?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat wel op de planning ja, tenzij ik voor die tijd al een of andere ziekte oploop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Borneo staat ook op mijn to-do (go) list, goede keus, ga je ook het regenwoud in?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Staat wel op de planning ja, tenzij ik voor die tijd al een of andere ziekte oploop.
Woah, tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog alleen van jou en Jaleesa bevestiging ontvangen. Van zarGon weet ik dat hij komt (mits voldoende opkomst).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoe zit het nou nog met Zondag precies..??
Usta, we kunnen denk ik beter kijken naar een mogelijkheid om bij elkaar te komen na afloop van ramadan. Wordt dan bijvoorbeeld de tweede week van augustus. Of misschien zelfs plannen in de laatste week van augustus, net voor het begin van het nieuwe schooljaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog alleen van jou en Jaleesa bevestiging ontvangen. Van zarGon weet ik dat hij komt (mits voldoende opkomst).
Vanavond rond een uur of 21u tel ik het aantal bevestigingen. Als dat onvoldoende blijkt te zijn, dan houd ik het voor gezien.
Same here. Ik kan het goed met jullie vinden, het is altijd wel gezellig. Op zich is er weinig nodig om lol te hebben (bedoel, met 5 man na de film was het ook leuk), maar zo'n meet (bbq) zie ik het toch het liefst met meer mensen (en het liefst met nieuwelingen).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind het jammer, ik had me er echt op verheugd.
Durf ik eindelijk met Turken om te gaan, willen ze mij niet meeten.![]()
Het etentje voorafgaand aan de film vond ik ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Same here. Ik kan het goed met jullie vinden, het is altijd wel gezellig. Op zich is er weinig nodig om lol te hebben (bedoel, met 5 man na de film was het ook leuk), maar zo'n meet (bbq) zie ik het toch het liefst met meer mensen (en het liefst met nieuwelingen).
Het is een Nederturks woord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"Goddome, weer een Turks woord wat ik niet ken.
....
Oh."
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het etentje voorafgaand aan de film vond ik ook wel leuk hoor.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen..
Ik had trouwens niet door dat er muytı stond. Alleen de laatste letter vond ik vreemd, de tweede letter klopt uiteraard ook niet. Hahaha.quote:
Ik zag dat er een nieuw turks tentje is geopend naast de arena, alleen denk ik niet dat het aan de prijs/kwaliteit van meram kan toppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij de volgende FOK!film verzamelen we daar met z'n allen..
Hoe heet-ie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zag dat er een nieuw turks tentje is geopend naast de arena, alleen denk ik niet dat het aan de prijs/kwaliteit van meram kan toppen.
*stiekem wel jaloersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kuala Lumpur geloof ik, maar ik ben high van de slaapfuckerij.
Als je er nogmaals langsloopt even reviewen voor ons.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij marmaris, liep er langs voor de film.
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je er nogmaals langsloopt even reviewen voor ons..
Vapiano!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?
Overigens eerste keer dat jullie naar meram gingen (met name Sylv)? Nasildi?
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
*stiekem wel jaloers*
Blijf je daar of ga je door naar je volgende bestemming?
was daar deze week nog!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Mooooi!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uur.) vlieg ik naar Penang.
[ afbeelding ]
Vapiano ken ik van Den Haag, not bad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh sla over, volgende meet moeten we iets anders doen. Pastabar of vapiano oid?
Overigens eerste keer dat jullie naar meram gingen (met name Sylv)? Nasildi?
Ik wil ook op vakantie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgenochtend ( al is het nu al 03.50 uur.) vlieg ik naar Penang.
[ afbeelding ]
Wat nam je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vapiano ken ik van Den Haag, not bad.Nou ja, ik heb daar maar twee keer gegeten.
Twee keer dezelfde pizza.
Ik ging inderdaad voor het eerst naar Meram. Ik las en hoorde allerlei tegenstrijdige verhalen erover, maar ik vond het eigenlijk wel gewoon goed.
Ja meram is gewoon goedkoop en snel eten. Alleen wanneer het druk is valt het soms tegen.Meram west en oost cafe moet je mijden, daar komen kindjes om te 'chillen'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Ik ben weleens eerder gegaan (in Rotterdam). Beviel me wel, geen nare dingen meegemaakt. Prima prijzen, service was snel en het zag er schoon uit.
Pilav met tavuk en turkse cayquote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgende keer dus vapiano + bowlen of andere activiteit oid? Qua opkomst zal het toch weer 6/7 man zijn
Patroniçe!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
Tavuk gogsu?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pilav met tavuk en turkse cay
*kijk mij dan gaaaaaan*
ik niet begrijp.quote:
Volgens mij niet. Wanneer ik 2 menu, 1 soep, 3 cola ruwweg bij elkaar optel kom ik het bedrag op de bon uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
zG, hebben ze afgelopen woensdag de extra patat en pilav eigenlijk nog in rekening gebracht?Weet je dat toevallig?
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:56 schreef zarGon het volgende:
Sowieso merk ik bij een aantal personen dat ze totaal niet moeilijk doen (Sylv, Turq, jij en zo)..
Bedoel je op de filmmeet? Ja, ik was er ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik niet begrijp.
Was wel heel lekker en snelle service
Sylv was je er ook woensdag!
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe nooit moeilijk over meets. Wanneer ik het niet naar me zin heb of ik me niet op m'n gemak voel, dan kan ik gewoon weer weggaan.Dat geldt voor iedereen.
Ik ga binnenkort (lees: ik ben op zoek naar een koopwoning) (terug) naar Nijmegen verhuizen. Een housewarming party met FOK!Turken... tempting!
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vapiano!.
Turken kunnen best okay zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te zien dat je Turken okay vindt..
Klinkt leuk, doen we..
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.quote:
Welke pasta heb je gehaald dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Hemen oyunbozanlik yapma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turken kunnen best okay zijn.
[..]
Ik ga hoogstwaarschijnlijk een appartement kopen. Een eengezinswoning is mij toch iets te duur, of ik moet aan de andere kant van Nijmegen gaan wonen.
waar je een uur moet wachten in de rij voor pasta.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Pizza hoort dun te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Pizza is daar zo dun als papier, bleh.
Pasta wordt in 1 minuut gekookt ofzo waardoor het niet lekker zacht wordt.
Voor mij geen vapiano meer, totaal geen smaak.
Neem zelf meestal 'Tacchino Piccante' met campanelle.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer joh, schelp vormig. Is paar maanden geleden alweer, in Rotterdam.
Ik weet wat een Italiaanse pizza is. Maar dit leek net papier, totaal niet krokant, zo slap als ...dunnoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik had pizza met groente, bij pizza en groente denk ik aan paprika, uien, maïs enzo. Nee doen ze er aubergine enzo op, gatver.
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pizza hoort dun te zijn.
Van die dikke Amerikaanse pizza's
Nee? Ingrediënten staan namik niet vermeld, er stond gegrilde groenten. Je gaat toch geen aubergine op een pizza doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Huilen. Dat weet je toch bij het bestellen?
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Nee hoor? Als ze een pizza volproppen met ingredienten wel ja, maar dat is dan geen echte pizza meer imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dikke pizza's kan je tenminste nog goed vastpakken. Zodra je een puntje van een dunne pizza pakt valt de topping er al af.
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn pizza met bestek eten, bah.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Laat jij op de volgende meet zien hoe je een pizza dient te consumeren volgens jou?quote:
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hè?quote:
Kaaskopquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een pizza met bestek eten heb ik overigens geen moeite mee. Op het werk heb ik ook meerdere keren een lahmacun met bestek gegeten.![]()
![]()
Die dunne pizza's echter zijn zelfs met bestek lastig te eten. Ik sneed de punten gewoon door de helft en at het verder met m'n handen.
Natuurlijk wel. Gewoon laten zien hoe het hoort. Alpha alles.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het mes en vork proberen te eten hè?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
Dat heb ik ooit geprobeerd...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Kaaskop.
Tijdens de lunch snijd je zeker eerst je brood en daarna eet je het met een vork?
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Oh, brood eet ik af en toe wel met mes en vork.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Dat!quote:
Ik ook valla.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Ayca het volgende:
Nee, ik apprecieer het voedsel wat voor mij ligt gewoon.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef xminator het volgende:
Oh god, jullie prakken zeker ook al het eten?
Medio/eind augustus gaan we het nogmaals proberen. Ik hoop dat je dan (ook) kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben vandaag net terug van vakantie en was van plan om vandaag te reageren.. De BBQ meet gaat dus niet door euwkey. Ik ga morgen toch lekker BBQ'en, sizin yerinizede yerim.
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ¤ 0,50. Als je héél lief kijkt ¤ 1,-.
Kalsin o zaman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
27. Ik word door velen een jaar of 7 ouder geschat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kalsin o zaman.Zo oud was je toch niet, 25 ofzo?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is echt het toppunt van kaas zijn.
Dat is inderdaad wel zo. Doordat je minder snel eet eet je ook minder volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat!
Het met mes en vork eten zorgt ervoor dat je er langer over doet om je maaltijd te consumeren en dus langer kan genieten van het eten.
Waarom altijd zo gehaast willen eten?
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
Tip:
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/Eazie-Amsterdam/23813556
Hahaha.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Over verwesterde Turken gesproken.
In het dorp stak m'n oom z'n hand naar me uit toen ik aankwam. Dus ik schudden, en toen gaf hij me twee zoenen, maar keek al wat gek. Bij het afscheid wierp hij z'n hand praktisch in m'n gezicht, en toen werd de bedoeling pas duidelijk bij mij. Maar ja, ik vind el öpme dan ook zo ongeveer het stomste gebaar wat je kan bedenken.
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik heb vaak het gevoel dat die mensen respect proberen af te dwingen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk een lahmacun op z'n Turks eten als al mijn collega's het met mes en vork proberen te eten hè?Al helemaal wanneer er ook managers aan tafel zitten.
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]Je valt mij tegen. Hoe ga je een lahmacun met mes en vork eten?
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Op een bayram ofzo kus ik met plezier de hand van mijn allernaasten (en zelfs die dringen het nooit op), is gewoon traditie, maar vreemdelingen die hun hand in mijn gezicht werpen moeten echt optyfen (nota bene op dagen wanneer het geeneens bayram is).
Je moet een handkus verdienen omdat ik je respecteer, niet opdringen omdat je toevallig eerder geboren bent.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De mensen van wie ik de hand kus zijn op 1 hand te tellen. Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.
Veel mensen die van me verwachten dat ik hun hand kus krijgen schud ik gewoon de hand. Geloof me, dát is bij mij ook een teken van respect. Als je me niet bevalt geef ik je geen hand. Zo heb ik een van m'n broers ook vier maanden de hand niet geschud nadat hij iets zei.Ik heb inmiddels de strijdbijl begraven.
[..]
Ik vind het niet makkelijk en ik knoei dan ook heel veel. Moet ik het een keer laten zien?
Het uitgangspunt is een opgerolde pizza. Je snijdt er telkens een klein stukje van af. Dat kleine stukje is waarschijnlijk te groot (of je moet een grote mond hebbenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je rolt dat ding op en propt het erin, toch? Heb gisteren nog een gruwelijk lekkere pizza gegeten. Snap niet hoe men dat kan nuttigen met mes + vork. Ik haat dat. Zelfs als ik biefstuk ofzo eet, snij ik dat eerst in stukjes en vervolgens eet ik het op![]()
Maar misschien ben ik een boerin.
Zeer herkenbaar...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel gezien was het ook gewoon om je eed af te leggen aan een leider, het was zwaar uit den boze om de handen van meerdere mensen te kussen, dat maakte je zelfs een verrader, nu denkt men, terbiyesiz, opmedi.
Ik heb het na een paar dagen opgegeven, het was gewoon niet leuk meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:21 schreef Ayca het volgende:
Ik deed het ook gewoon op een school met alleen maar NLers. Dat is geen excuus!
Dat besef ik inmiddels maar al te goed inderdaad. Van mij hoeven ze ook niet te verwachten dat ik even langskom als ze zich weer eens beroerd voelen. Eigen schuld. Noem me maar een slechte zoon hoor, maar wie niet wil luisteren moet het maar voelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:22 schreef Ambipur het volgende:
Daar kun je ze niet van afbrengenforget it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vindt ook niets goed hè....quote:Op zaterdag 6 juli 2013 08:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bah, is dat die ook in Den haag zit, naast simit sarayi.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het na een paar dagen opgegeven, het was gewoon niet leuk meer.
[..]
Dat besef ik inmiddels maar al te goed inderdaad. Van mij hoeven ze ook niet te verwachten dat ik even langskom als ze zich weer eens beroerd voelen. Eigen schuld. Noem me maar een slechte zoon hoor, maar wie niet wil luisteren moet het maar voelen.
Mijn moeder vindt het leuk om bezig te zijn in de moestuin terwijl ze weet dat ze eind van de dag last van haar schouders zal hebben. Toch blijft ze keer op keer naar de moestuin gaan, want "kimse yardim etmiyor".En dan maar klagen over de Nederlandse artsen die haar niet van d'r klachten kunnen helpen.
Ze houdt van een moestuin onderhouden, is toch een leuke bezigheid. Een hobby mag wat kosten toch, ik krijg ook pijn in mijn benen na een potje voetbal, maar ik blijf het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze mee doen aan de Ramadan is toch niks mis mee. En als zij zich daardoor wat slechter voelen is het toch volkomen normaal dat je langs gaat? Als het niet 2000km verder op is natuurlijk.
Foei!
mja, omdat het buiten en anders is is het niet automatisch lekker toch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij vindt ook niets goed hè....
Time for some mangal
Mijn vader is al 2x aan zijn rug en 1x aan zijn knie geopereerd ve halen heel veel pijn in rug en benen. Annen hakli, burdaki doktorlar weten niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:
De vele Turkse artsen die ze in TR heeft bezocht hebben ook nog steeds niet dé oplossing gevonden.
Mensen die op hoge leeftijd nog zelfstandig willen zijn... Leuk en aardig, maar ken je grenzen. Daar doe je zowel jezelf als je omgeving een plezier mee.
Mangal is altijd lekkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
mja, omdat het buiten en anders is is het niet automatisch lekker toch.
Mangalda et sis, met biber en domates, yeme yaninda yat.
Kan ook betekenen dat ze je niet respecteren en dus hun hand niet laten kussen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Drie van hen trekken tegenwoordig hun hand gewoon weg wanneer ik dat probeer te doen, zij weten namelijk dat ik een hekel heb aan dat gebaar én dat ik hen wel respecteer.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Mangal is altijd lekker
[..]
Kan ook betekenen dat ze je niet respecteren en dus hun hand niet laten kussen.
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me járen gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:34 schreef xaban06 het volgende:
Dat ze mee doen aan de Ramadan is toch niks mis mee. En als zij zich daardoor wat slechter voelen is het toch volkomen normaal dat je langs gaat? Als het niet 2000km verder op is natuurlijk.
Foei!
Volgens mij is daar in de Islam niet eens een meningsverschil over, je krijgt Gods 'hosnutluk' niet door dingen te doen wat je gezondheid verslechteren inderdaad en is het dan zelfs dat je godsafkeur krijgt als je wel gaat vasten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me járen gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.
Dat!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trigger kan het vast beter uitleggen, maar zodra je gezondheid leidt onder vasten ben je gevrijwaard. Aangezien willens en wetens je lichaam gevaar aandoen ook haram is, is vasten eigenlijk zelf verboden voor zieken. Althans, zo interpreteer ik het. Het heeft me járen gekost tot ik m'n moeder hiervan heb kunnen overtuigen, maar die heeft nu eindelijk door dat ze dood neerpleurt als ze gaat vasten.
Zou het?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey syl, eigenlijk ben je m'n mannelijke alter-ego he?
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
Doktoren in Turkije zijn ook niet alles. Mijn oma die drie weken terug is gestorven werd behandeld door een prive arts in Turkije die ons een jaar lang heeft voorgelogen. Blijkbaar wist hij al een hele tijd dat mijn oma ongeneselijk ziek was, maar heeft hij ons dat pas een maand voor haar dood verteld. Ze werd een jaar lang 'behandeld' voor een kanker die niet te behandelen was.
Oplichterij is aan de orde van de dag in TR.
Maar ik ken verder ook genoeg succesverhalen van patienten die hier niet geholpen konden worden maar in Turkije zijn verholpen van hun problemen. Zelfs iemand die door de huisarts werd aangeraden om niet hier maar in TR langs de dokter te gaan.
Proof of life. Ze moet wat van zich laten horen, anders denkt iedereen dat ze daar is ontvoerd, aangerand en vermoord.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ayca het volgende:
Hey cc, wat doe jij op FOK, moet je niet het land gaan verkennen oid?
Mocht je eens een goede arts in TR zoeken... volgens mij heeft Agis een lijst met betrouwbare artsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat!
Je vorige bericht over zorg in Turkije ben ik het ook mee eens. Een check-up in Turkije zie ik als een soort van second-opinion. Zodra je overgaat op behandeling - zonder overleg met je behandelend arts in Nederland - ben je dom bezig.
Mja, ik was net ff in m'n hostel, en ben nu in een bar/lounge waarvan ik dacht dat het wel vol zou zitten. Er zit een koppel naast me en een stel Limburgse trutten. Valt wat tegen, zeg maarquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:36 schreef Ayca het volgende:
Hey cc, wat doe jij op FOK, moet je niet het land gaan verkennen oid?
quote:
Waarom kijk jij ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
forum.fok.nl/topic/1993331/3/25
Wtfwtfwtf?! Ik krijg hier moordneigingen van. Ik zeg wel vaker dat ik mensen wil vermoorden maar dit soort verhalen/filmpjes/foto's maken mij zo aggressief dat ik er serieuze moordneigingen van krijg. Hoe fucking ziek en gestoord ben je wel niet als je dit gaat doen?! Zelfde geldt voor de toeschouwers.
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.quote:
Ook gekeken netquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb alleen de hele slechte foto's bekeken. Normaal gesproken weiger ik om überhaupt iets van dit soort media te bekijken.
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
We waren echt net begonnen, had net een kofte op. Verder was mijn plaats weggegeven aan mijn nichtje van 5.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat je al klaar was met eten? Of er kwam een ouder iemand?
Ja dit. Ook sinds Mexico niet meer geklikt maar ik vind verder ook dat dit soort filmpjes/foto's geen aandacht moeten krijgen van sensatiezoekers/ramptoeristen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je niet doen, laatst beelden gezien uit Mexico. Sindsdien klik ik niet meer op foto's/links.
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ze konden je nichtje van vijf niet stil krijgen.
Gelukkig zal zoiets mij niet overkomen. Ze zijn al blij dat ik langskom, en dan gaan ze niet dit soort dingen doen om mij weg te pesten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan moeten ze mijn bord en glas niet wegdoen.
Nee maar serieus. Ik dacht dat ze haar daar hadden neergezet zodat mijn tante, haar moeder haar beter kon voeren. Ik grapte nog dat ik haar eten zou opeten omdat ze op mijn plaats zat. Daarna vroeg ik naar mijn bord waarop mijn moeder doodleuk antwoordde dat die al weg was.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zou in zo'n geval ook boos weglopen.
Misschien dachten ze aan je gewicht?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben net boos weggelopen van een familie bbq trouwens. Heb ik mezelf de hele dag uitgehongerd voor deze avond, word mijn bord opgeruimd en plaats weggeven omdat ik even naar de wc was.En het was niet eens op het einde ofzo, we waren net begonnen. Wtf is dat dan.
Nu zit ik thuis in de tuin te wachten tot mijn ouders terugkomen want geen sleutels..
(zucht heethoofd die ik ben zucht)
Ik ben dunner dan hun allemaal.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien dachten ze aan je gewicht?
Ja, dat dacht ik dus ook. Volgende keer zal ik mijn bord vinden en het in hun gezichten gooien!!!11quote:Nu heb je wel heerlijk sappig vlees gemist en heb je de hele dag in de tuin lopen wachten. Oftewel met zulke acties heb je alleen je zelf te pakkenBeter ging je schreeuwen, stampen en borden van andere mensen keihard op de grond gooien
![]()
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:50 schreef expans het volgende:
Sterke familiebanden, weglopen enzo deed ik ook altijd man
toen ik 8 was.
Vind ik wel raar voor mannenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik ben voor minder boos weggelopen...
Just in time for ramadan 2013quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Serieus?quote:Op zondag 7 juli 2013 00:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, klopt.
Uh, water. Müslüman olmaya karar verdim
Dit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt niks. Alleen een ekte Adanali kan snappen hoe iemand zo boos kan worden om een stuk gebraden vlees.
I dunno.quote:
Oud zeer.quote:Op zondag 7 juli 2013 06:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als man hoor je zoiets niet te doen om zoiets kleins. Niet beledigend bedoeld.
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.quote:
Je hebt gelijk. Het is wel lastig om het te vergeten als je er voortdurend aan wordt herinnerd.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beeld je de volgende keer in dat het leven kort is en mensen plotseling doodgaan en jij ze niet meer kan zeggen wat je voelt omdat je bent weggelopen en je de rest van je leven schuldig zult voelen.
Been there. Just my 2 cents.
http://www.restaurantmeram.nl/?language=nlquote:Op zondag 7 juli 2013 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo, Turken! Ik zit morgen in Amsterdam en ik wilde vragen of er een Turkse tent is die jullie mij aan kunnen raden om er te gaan eten.
Ook dat.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Soms is weglopen de enige manier om te voorkomen dat je met je mannenspieren een klap uitdeelt of je stem verheft, dan kan weglopen de beste optie zijn
Wat wil je? Lekker eten of lang tafelen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo, Turken! Ik zit morgen in Amsterdam en ik wilde vragen of er een Turkse tent is die jullie mij aan kunnen raden om er te gaan eten.
Lekker eten. Ik zie dat beide vestigingen van Meram redelijk ver van het centrum liggen, dus dat is niet zo handig.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat wil je? Lekker eten of lang tafelen?
Bohoho heerlijk bbq gedaan vandaag, kofte en kip![]()
Ook vlakbij het centrum? Wees niet zo cryptisch dan..quote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker eten. Ik zie dat beide vestigingen van Meram redelijk ver van het centrum liggen, dus dat is niet zo handig.
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
Mesken. Niet vlakbij tho'
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-broodje-kebab.dhtml
Wat..quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.
Bahquote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Schijt, word je hard van. Gisteren nog bewust ayran weggedronken met een vliegje erin. Sick cunt word je daarvan, met onverwoestbare mind.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde birtatquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso niet vaak meer buiten te eten. Vertrouw het tegenwoordig gewoon niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde birtat, zelfde avond na verschijnen van dit berichtje ben ik daar gaan eten. Shoarma + kipfilet bij birtat is baas
Bij die birtat die wammes bedoelde (en beroemd is in de buurt) verkopen ze geen doner kebap. Dus in de test gaat het om een winkel met dezelfde naam.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso niet vaak meer buiten te eten. Vertrouw het tegenwoordig gewoon niet meer.
Zelf kunnen koken
Hoe bedoel je trouwens niet dezelfde birtat?
Wat hij post is gewoon die van b&lquote:Op zondag 7 juli 2013 22:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Bij die birtat die wammes bedoelde (en beroemd is in de buurt) verkopen ze geen doner kebap. Dus in de test gaat het om een winkel met dezelfde naam.
Gewoon zeggen, krijg je vaak een nieuwe, en dan eet je ze alsnog allebei voor de prijs van één.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zat laatst een haar en een stukje pluis van een schoonmaakdoek of zoiets in mijn dürüm. Ik heb die tent daarna meteen afgeschreven.Sowieso eet ik de laatste jaren ook niet of nauwelijks meer buiten, omdat ik het ook niet helemaal meer vertrouw. De Turkse tenten bedoel ik dan.
Het woord Bir niet waard blijkbaarquote:Op zondag 7 juli 2013 22:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die Turk neemt het broodje mee terug en komt terug met hetzelfde broodje zonder groente en zegt doodleuk met accent: "ik heb met mijn vingers afgehaald".
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.
Als ik om een broodje met "weinig knoflooksaus" vraag, dan hoef je echt niet de hele fles knoflooksaus leeg te knijpen op mijn broodje. Dat hebben ze serieus een keer geflikt, toen ik er wat van zei werd er moeilijk gedaan. Tsja, dan houdt het op.
Ik ben me ervan bewust dat het iets minder hygiënisch zal zijn dan de (luxe) restaurants. Dat hoeft het persoonlijk echter niet aan te dikken, laat me in de waan dat alles schoon is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.
Maar uiteraard geen slimme zet van hem om dat zo te zeggen.Als klant heb je dan wel het recht om er iets van te zeggen (of het broodje te weigeren).
Elk eten wordt met de hand bereid.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb zelf schijt aan zulke dingen, Turks eten wordt nou eenmaal met de hand bereid. Als ik ergens een cig köfte zou eten, hebben daar meer vingers in gezeten dan in dat broodje van die gast.
Maar uiteraard geen slimme zet van hem om dat zo te zeggen.Als klant heb je dan wel het recht om er iets van te zeggen (of het broodje te weigeren).
Maar aangeraakt bedoel ik.quote:
Lekker filmpjequote:
Heerlijk zoutquote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar aangeraakt bedoel ik.
Bij Nederlanders gaat het vanuit de verpakking direct de pan in, dus.
Hup, nog een zakje saus erbij.
[/generalisatiemodus]
Mja, jammer dat ze op zulke dingen nooit letten. Laatst wilde ik een lahmacun zonder sambal, doet hij er ook geen knoflook opquote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat broodje zou ik dan op de toonbank pleuren en weglopen.
Als ik om een broodje met "weinig knoflooksaus" vraag, dan hoef je echt niet de hele fles knoflooksaus leeg te knijpen op mijn broodje. Dat hebben ze serieus een keer geflikt, toen ik er wat van zei werd er moeilijk gedaan. Tsja, dan houdt het op.
lolquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hallo wij worden in onze reeks lastig gevallen door wat mensen van Turkse komaf, kunnen we ze na jullie sturen?
Ojah, ze zijn dus Turks.
Lahmacun zonder sambal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mja, jammer dat ze op zulke dingen nooit letten. Laatst wilde ik een lahmacun zonder sambal, doet hij er ook geen knoflook op
De enige waarheid wordt door xminator verkondigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef xminator het volgende:
Lahmacun met sambal en knoflooksaus.
Verkaasde turken
Je eigen moeder/oma/tante whatever.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet de eerste Turkse bakker tegenkomen in Nederland waarvan de lahmacun zonder saus lekker is en smaak heeft.
haha deze manquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef Bortecinem het volgende:
Çok konuşuyorsunuz. Hepinizi döverim.
Zelf thuis (laten) maken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:57 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet de eerste Turkse bakker tegenkomen in Nederland waarvan de lahmacun zonder saus lekker is en smaak heeft.
Kom op zeg.. Echt geen lahmacun dit.quote:
Bij gebrek aan een betere video.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom op zeg.. Echt geen lahmacun dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |