Ik ook, al zeg ik het zelf...quote:
Is toch logisch, Xaban. Ik voel mij door beide partijen niet volledig geaccepteerd. Ik weet niet bij welk hokje ik thuis hoor. Wat betreft Turks zijn er zoveel te kiezen, want ben dan ook een deel Koerdisch, heb ook een hele Alevietische identiteit, waar ik mij ook niet in kan vinden (volledig), verder kan ik mij dan ook weer TOTAAL NIET vinden in de Nederlandse identiteit (geen cultuur, geen respect, lompe boeren), maar ook weer niet in de Turkse (sociale controle, misgunnerij, niet eerlijk zijn).quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt wel een hype. Ambi, Borte, sylvester, Levo, who is next.
Hadi yarışak?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ook, al zeg ik het zelf...Volgens mij ben ik de enige man in de familie die voor zichzelf kan zorgen.
![]()
Durf ik te vragen wat dat is?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:26 schreef Ayca het volgende:
Ik snap thigh gaps niet. Wat is er zo aantrekkelijk aan?
Jij wint. Haha.quote:
Ik dacht ook de enige met dit "probleem" te zijn. Totdat ik vorig jaar Weissman en IHaveAmnesia leerde kennen. Wat een opluchting was dat zeg, serieus.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is toch logisch, Xaban. Ik voel mij door beide partijen niet volledig geaccepteerd. Ik weet niet bij welk hokje ik thuis hoor. Wat betreft Turks zijn er zoveel te kiezen, want ben dan ook een deel Koerdisch, heb ook een hele Alevietische identiteit, waar ik mij ook niet in kan vinden (volledig), verder kan ik mij dan ook weer TOTAAL NIET vinden in de Nederlandse identiteit (geen cultuur, geen respect, lompe boeren), maar ook weer niet in de Turkse (sociale controle, misgunnerij, niet eerlijk zijn).
Sen soyle. What can I do zoals Fatih zegt. En niet dat ik Borte wil toejuichen dat zij ook een crisis heeft, maar het doet mij wel goed, want heb mij lange tijd alleen gevoeld hierdoor. De meeste Turken die ik ken hebben dit nml niet en als ik dit zo hier lees voel ik mij eigenlijk best normaal, wat apart is want de Turken hier zijn alles behalve normaal.
Voel jij je op gemak bij Nederlanders? Als je zeg maar op een verjaardagsfeestje bent?quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wint. Haha.
[..]
Ik dacht ook de enige met dit "probleem" te zijn. Totdat ik vorig jaar Weissman en IHaveAmnesia leerde kennen. Wat een opluchting was dat zeg, serieus.
Waarom zou ik me niet op mijn gemak voelen? Ik ben daar op uitnodiging van de jarige, niet van de overige gasten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Voel jij je op gemak bij Nederlanders? Als je zeg maar op een verjaardagsfeestje bent?
Ik verbaas me altijd om ze.. Maar dat gevoel heb jij dus nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik me niet op mijn gemak voelen? Ik ben daar op uitnodiging van de jarige, niet van de overige gasten.![]()
Het is soms wel vreemd om als enige niet-rasechte Nederlander op zo'n feestje te zijn, maar dat gevoel is zo weg.
Op het werk word ik door externen vaak in het Engels aangesproken omdat ze denken dat ik geen Nederlands spreek.Dat is pas awkward. Het is een internationaal bedrijf.
Die catagorie heeft een beetje ingeboet alhier daar de Nederlandse media tegenwoordig tjokvol zit met Turken, hun geblondeerde nazaten en het land der landen zelfquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:41 schreef Ambipur het volgende:
Wammes, waar ben je met je Turken in de media?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)zelfverrijking.dhtml
Zij loopt altijd dronken op bruiloftenquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die catagorie heeft een beetje ingeboet alhier daar de Nederlandse media tegenwoordig tjokvol zit met Turken, hun geblondeerde nazaten en het land der landen zelf
Mag ik even vermelden dat ik niks dan respect heb voor een vrouw die zoveel dukaten uitgeeft aan een bonbon of twee?:)
Toch wel knap wat zij heeft neergezet, jammer als haar reputatie naar de haaien gaat als blijkt dat zij schuldig is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zij loopt altijd dronken op bruiloftenZe gaat met een Alevi, dus zie haar wel eens op bruiloften.
Zij is schuldig dudequote:Op woensdag 3 juli 2013 12:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toch wel knap wat zij heeft neergezet, jammer als haar reputatie naar de haaien gaat als blijkt dat zij schuldig is.
Dronken zijn op een bruiloft... de enige manier om het enzigzins leuk te hebben voor mij![]()
Een vechtpartij op de parkeerplaats zien tussen een neef of drie doet mij ook altijd wel goed![]()
![]()
*toet toet*
Vallah, ik schreef het en toen dacht ik yuh kijk mij de Turkse zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef Ayca het volgende:
Echt een Turk ben jij ambi, gelijk roddelen over haar.
Ik word door veel collega's, vrienden en kennissen ook iemand genoemd die té goed is geïntegreeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd om ze.. Maar dat gevoel heb jij dus niet
JIj hebt geen identiteitscrisis man. Je bent gewoon een Hollander jijquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik word door veel collega's, vrienden en kennissen ook iemand genoemd die té goed is geïntegreeerd.
Dat komt doordat ik me al die tijd heb lopen te distantiëren van alles wat met Turken te maken heeft. Soms ook wat geforceerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
JIj hebt geen identiteitscrisis man. Je bent gewoon een Hollander jij
Ehh, dunno. Check mijn fotoboek maar zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:09 schreef Bortecinem het volgende:
Sylvester, lijk je qua uiterlijk ook op een Nederlander?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef zarGon het volgende:
Ik wilde 'm een beer van een vent noemen, maar merkte op het laatste moment dat dat compliment op z'n Turks toch wel een grove belediging is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |