Dat heb je zowat alleen in Afrika nog. Echte armoede.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was laatst nog een uitgebreid onderzoek over de sociologie van Turkije met als conclusie dat er wel miljoenen arme mensen waren in Turkije, maar ze geen armoede kennen, dwz zelfs in de meest afgelegen dorpen was er geen sprake van honger.
Die fase heb ik ook gehad (pro-Nederland, anti-Turkije), maar hoe hard ik ook mijn best deed, ik kreeg altijd te maken met gezeik. Slachtofferrol etc. ik weet het, maar Nederlanders hebben het er zelf naar gemaakt dat ik dit land ben gaan haten. Ik ben continu genaaid, vooral op de uni.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club!
Ik ben er overigens al een beetje uit. Mijn Turkse achtergrond kan ik gewoon niet ontkennen, hoezeer ik dat tot voor kort ook wilde.
In Turkije heb je een groter uitwijkvermogen dan hier. Hier kun je de dagelijkse beslommeringen moeilijker vermijden. Inkomsten zijn belangrijk wil je een beetje kunnen leven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 11:58 schreef xminator het volgende:
In Turkije is de prestatiedruk wel groter (veel groter).
Lijkt wel een hype. Ambi, Borte, sylvester, Levo, who is next.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef zarGon het volgende:
Nederlandse Turken met identiteitscrisis..
.
.
We hebben het allemaal hoor. De een accepteert het makkelijker en kan er beter mee omgaan dan de ander.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt wel een hype. Ambi, Borte, sylvester, Levo, who is next.
Dit is wat ik bedoel. Hier komt de belastingdienst en weet ik veel wie nog meer achter je aan als je je eigen leven gaat indelen. Daar kun je 'buiten de maatschappij treden' zonder dat ze achter je aan komen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Turkije heb je een groter uitwijkvermogen dan hier. Hier kun je de dagelijkse beslommeringen moeilijker vermijden. Inkomsten zijn belangrijk wil je een beetje kunnen leven.
In Turkije leef je makkelijker als je genoegen neemt met minder. Je kunt daar veel gemakkelijker uit de drukte en meer doen met je geld. (Maar ja, Turkije is dan ook veel groter dan NL.)
Ik heb heul geen ID crisis, ik ben er allang over uit dat ik niks met Nederland te maken wil hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lijkt wel een hype. Ambi, Borte, sylvester, Levo, who is next.
Is niet vreemd toch. Vooral niet als je hier geboren bent, je gaat sowieso botsen met veel dingen. Als je bedoelt met het niet weten wat je afkomst/nationaliteit is ben ik het wel eens met je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef zarGon het volgende:
.
.
Ja, maar je krijgt wel een uitkering als er iets mis gaat. Om maar iets te noemen. Het is niet alleen kommer en kwel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel. Hier komt de belastingdienst en weet ik veel wie nog meer achter je aan als je je eigen leven gaat indelen. Daar kun je 'buiten de maatschappij treden' zonder dat ze achter je aan komen.
Moeilijk als je vriendin Nederlandse is lijkt mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb heul geen ID crisis, ik ben er allang over uit dat ik niks met Nederland te maken wil hebben.
Die is Turks (en denkt er hetzelfde over).quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Moeilijk als je vriendin Nederlandse is lijkt mij.
Er moet iets echt goed mis gaan wil dat nodig zijn (zoals een ongeluk ofzo), maar dan kom ik toch lekker terug naar Nederland.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt wel een uitkering als er iets mis gaat. Om maar iets te noemen. Het is niet alleen kommer en kwel..
Het is duidelijk dat jij nog niet werkt. Hehehe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er moet iets echt goed mis gaan wil dat nodig zijn (zoals een ongeluk ofzo), maar dan kom ik toch lekker terug naar Nederland.
Ayca weet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:16 schreef Ayca het volgende:
Hij heeft toch heel lang al een Turkse vriendin.
Ik noemde mijzelf niet eens een Nederlandse Turk, maar een Nederlander met Turkse achtergrond. Nog steeds trouwens, gewoon uit gewoonte.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:04 schreef zarGon het volgende:
.
.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ayca weet.
Wat moet ik met die vieze Nederlandse wijven man. Van die vadsige wijven zonder kont en heupen die er trots op zijn dat ze niet kunnen koken omdat dat zogenaamd emancipatie is.
Ik noem mijzelf gewoon Turk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik noemde mijzelf niet eens een Nederlandse Turk, maar een Nederlander met Turkse achtergrond. Nog steeds trouwens, gewoon uit gewoonte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |