Wacht, noem jij dat een kort kapsel?quote:
Groeten terug!quote:
Dat beetje kort is mooi, maar dat echt korte haar vind ik een no no.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Audrey Tautou. Maar die ziet er in een vuilniszak nog geweldig uit.
Wanneer is het?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:48 schreef Ayca het volgende:
Hm, iemand hier die nog kaartjes zocht? Vriend waarmee ik ging heeft moeten afzeggen en zie het niet zitten om alleen te gaan.
Ja opgeschoren vind ik ook niet mooi. Lang(er) haar vind ik toch iets erg vrouwelijks. Vind het ook zonde dat zoveel meiden hun haar verkrachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat beetje kort is mooi, maar dat echt korte haar vind ik een no no.
Preview mag niet... De hamvraag: wat had jij aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja opgeschoren vind ik ook niet mooi. Lang(er) haar vind ik toch iets erg vrouwelijks. Vind het ook zonde dat zoveel meiden hun haar verkrachten.
Iets anders, ik was dus vandaag/gisteren/ergens in de afgelopen 24 uur (jetlag!!) op Dubai, en die vrouwen die geheel in burka gaan, ook zonder ooggaatjes en met handschoenen aan enzo zijn serieus best eng. Hoe kut moet het zijn als man dat er een harige trol onder vandaan komt op je huwelijksnacht
. Of wordt er stiekem toch een preview gegeven denken jullie?
Op woensdag 3 juli 2013 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben niet in Dubai zelf geweest he, alleen in het vliegveld. Had dus gewoon een mouwloos shirtje en broek aan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Preview mag niet... De hamvraag: wat had jij aan?
Cool... Werd je raar aangekeken?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben niet in Dubai zelf geweest he, alleen in het vliegveld. Had dus gewoon een mouwloos shirtje en broek aan.
Nah, Dubai is een groot overstapvliegveld, dus ze zijn de nodige westerlingen gewend. Práchtig vliegveld overigens. Je ziet dat er flink met geld is gesmeten. Er zit ook een Moët-lounge en een Jack Daniels café (en een mcD en Starbucksquote:
Je ging naar Azie toch? Zou ik dit jaar ook heengaan, gaat helaas niet door ivm studiequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, Dubai is een groot overstapvliegveld, dus ze zijn de nodige westerlingen gewend. Práchtig vliegveld overigens. Je ziet dat er flink met geld is gesmeten. Er zit ook een Moët-lounge en een Jack Daniels café (en een mcD en Starbucks) dus zo groot is de Amerikahaat daar iig niet
.
En ja, ik reis alleen. Vandaag is m'n vakantie officieel begonnen, nog 3,5 week te gaan, dan vlieg Ik weer terug.
Kualu Lumpur valt ook onder Azië. Al best een tijdje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je ging naar Azie toch? Zou ik dit jaar ook heengaan, gaat helaas niet door ivm studieWilde ook alleen gaan. Ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn.
Bedankt dat je mij hiervan op de hoogte stelt, Che_. Nu kan ik straks rustig mijn PC uitzetten en naar huis om gelukkig voor mij uit te staren. Thank you.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kualu Lumpur valt ook onder Azië. Al best een tijdje.
Morena Baccarin in V? Was ik wel van onder de indruk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel hard denken om met een voorbeeld te komen van een mooie vrouw met korte kapsel.
Ik vind dit niks:quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Morena Baccarin in V? Was ik wel van onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ik kan me gewoon niemand bedenken atm![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vind dit niks:Mja slechte fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Ik kan me gewoon niemand bedenken atm![]()
Lol, i dunnoquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
www.michaelmccurry.net/wp(...)/morena-baccarin.jpg
Naar mijn mening mooi maar... Niet in de zin van meteen ongeremde intieme kunsten mee willen vertonen.
It's a dude!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:
www.michaelmccurry.net/wp(...)/morena-baccarin.jpg
Naar mijn mening mooi maar... Niet in de zin van meteen ongeremde intieme kunsten mee willen vertonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |