Ik voel lichte ergernis inderdaad. Zoveel topics om te SCen, en dan kiezen jullie dezequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh? Waarom moet ze daar blij om zijn?
Oh kut SC? Wordt timmmmm weer kwaad op ons.
*volg topicquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:11 schreef De_Guidance het volgende:
NWS / PVV raadslid kotst op 'racist' 'antisemiet' 'homohater' De Winter
Ik doe alvast een melding. Er worden meteen pogingen gedaan dit topic te laten ontsporen, terwijl de insteek een normale discussie is.
nagenoeg hetzelfde onderwerp iddquote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef Disana het volgende:
NWS / Monitoring NSA in de VS en erbuiten, deel 4
NWS / Afluisteren EU-diplomaten door NSA groot schandaal
NWS / Kamer schrikt van spionage VS
Beetje veel van hetzelfde?
Occupy gezi topicquote:Op maandag 1 juli 2013 17:26 schreef sp3c het volgende:
komt wel eens voor ja
als het om de een of andere reden te druk is en er teveel weg moet dan ga je er als mod niet iedere keer bij zetten waarom het weggehaald werd
maar dat is een globaal antwoord, als jullie er bij hadden vermeld over welke topics jullie het hadden dan had ik jullie misschien beter antwoord kunnen geven want ik kan geen gedachtes lezen ofzo
Mijn eerste post die werd verwijderd was juist ontopic om het tegen te gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
wasn't me
voornamelijk offtopic gebrabbel en persoonlijk gezever voor zover ik kan zien
quote:
Heeft de user uitgelegd. Dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:49 schreef Disana het volgende:
NWS / Klijnsma laat alle Wajongers herkeuren #4
NWS / Klijnsma laat alle Wajongers herkeuren #3
Er gaat iets mis
Ah, zelfde tijd 21:51 door paddy:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Dubbeltopic:
- NWS / Meisje (17) doodgestoken in Roden Deze was het eerst
- NWS / Meisje (17) doodgestoken in Roden Deze is dus dubbel
Nee man, ben net even die chick aan het regelen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan deze wel dicht.
NWS / Niet normaal!
Ik ga een merge aanvragen dit keer/quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer een dubbeltopic:
- http://forum.fok.nl/topic/1992180 (de eerste)
- NWS / Mark Rute : werklozen uit zuid europa moeten naar nederland komen (de dubbele)
Was al dicht zie ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee man, ben net even die chick aan het regelen!
Dank jequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:44 schreef Disana het volgende:
NWS / Taakstraf voor onder invloed doodrijden van vrouw
NWS / Doodrijder met drank op gaat schoffelen
Dubbelaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |