inderdaad, paardrijden is voor pubers en kleine meisjes...niet voor volwassenenquote:
Onverwachtse wending, maar eenschquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad, paardrijden is voor pubers en kleine meisjes...niet voor volwassenen
Ik wist niet in welk topic ik deze moest zetten maar vond dat dit er toch op moest zodat iemand deze vrouw vind!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat is je klacht? Op het eind valt de vrouw van de pony af en de pony loopt gewoon door en is niet doorgezakt. Waarom open je hier een topic over? Wat is de nieuwswaarde?
uh????quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik wist niet in welk topic ik deze moest zetten maar vond dat dit er toch op moest zodat iemand deze vrouw vind!
ik vind helemal mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Ik wist niet in welk topic ik deze moest zetten maar vond dat dit er toch op moest zodat iemand deze vrouw vind!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Bijna niemand is serieus eh op Fok!,.. Jezus !quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef bijdehand het volgende:
TS ik wil deze vrouw vinden en haar dan berijden als een paard ga je mee zoeken mag je meedoen gr gr
Ik ben op zoek naar een kleine aap, nog tips?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:55 schreef bijdehand het volgende:
TS ik wil deze vrouw vinden en haar dan berijden als een paard ga je mee zoeken mag je meedoen gr gr
Het is FOK!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Bijna niemand is serieus eh op Fok!,.. Jezus !
Maar ik ben wel heel serieus. Heb jij zelf een zadel wat op jouw rug past, of moet ik er eentje meenemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:57 schreef LittleMonkey het volgende:
[..]
Bijna niemand is serieus eh op Fok!,.. Jezus !
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[*]Ik schrijf alles zo want ik ben belangrijk.
Nee hoor dat hoeft niet..,quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Maar ik ben wel heel serieus. Heb jij zelf een zadel wat op jouw rug past, of moet ik er eentje meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |