abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128584704
quote:
Geen cel maar taakstraf voor veroorzaken ongeluk
DVHN | Gepubliceerd op 04 juli 2013, 15:09
Laatst bijgewerkt op 04 juli 2013, 15:11

GRONINGEN - De rechtbank in Groningen heeft de 36-jarige P.K. uit Stedum veroordeeld tot een werkstraf van 200 uur, vier maanden voorwaardelijke celstraf en een rijontzegging van drie jaar. Er was een jaar celstraf tegen hem geeist.

K. botste vorig jaar december aan het Egypteneinde even buiten Veendam frontaal op een tegenligger. De bestuurster van die auto, een 41-jarige vrouw uit Meeden, kwam daarbij om het leven. K. had gedronken en was bezig met zijn mobiele telefoon.

De rechtbank stelt dat hij zeer onoplettend en onvoorzichtig heeft gereden. Met de opgelegde straf wijkt de rechtbank af van de richtlijnen. K. heeft berouw getoond en alle verantwoordelijkheid op zich genomen, zo staat in het vonnis. Dit laatste vond het Openbaar Ministerie ook, maar dat zag daar geen reden in om geen celstraf te eisen.

http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-veroorzaken-ongeluk

Kei- en keihard gestraft weer _O_
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:33:17 #2
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_128585209
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Scorpie het volgende:
K. heeft berouw getoond en alle verantwoordelijkheid op zich genomen,
Nou en? Hoef hij daarom niet meer fatsoenlijk gestraft te worden? :{
pi_128585239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:33 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Nou en? Hoef hij daarom niet meer fatsoenlijk gestraft te worden? :{
P.K: "Oeps! Sorry! Foutje!"
Rechter: "Oh ja geen enkel probleem, gaat u voor de vorm maar even schoffelen en dan praten we nergens meer over"

Only in Nederland _O_
pi_128585458
200 uur schoffelen is geen pretje hoor met al dat afval in de bosjes tegenwoordig. Als je niet oppast kun je je nog lelijk bezeren.
pi_128592669
NWS / Doodrijder met drank op gaat schoffelen
Dubbel en ik ga voor meer OP :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')