Weinig aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Afschuwelijke daad. Wat bezielt mensen toch?
Zag die foto net voorbij komen. Mooi meiske. Zondequote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
Erg stil hier... - niemand die er iets van vindt?
De daders is overigens een blanke jongen. Foto van hem en zijn nu vermoorde ex-vriendin vliegt al over internet.
Zomervakantie hebben we ieder jaar, dus, overigens: de reacties hier, wat een volk ook somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:04 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Arm kind, had ze eindelijk zomervakantie is ze dood. Heb je je heel je leven voor jan lul zitten blokken.
Zoals alle blonde tienermeisjes met blauwe ogen, enzovoort. Je kent het soort. Maar voor de fokkers is dat kapot lekker en fantastisch natuurlijk.quote:
Dat je zoiets kunt doen idd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Afschuwelijke daad. Wat bezielt mensen toch?
Al was ze hiet mooi geweest. Je ziet de gruwelijkste dingen voorbijkomen tegenwoordig. Bejaarden in de 80 die mishandeld worden voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zag die foto net voorbij komen. Mooi meiske. Zonde
Ook niet. Bij Ingrid Vissers ging het in Spanje om tonnen. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat je dat soort dingen anderen aandoet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:16 schreef arjan1212 het volgende:
Wanneer is het wel goed Tong.. ze mishandelen voor 1000 euro ?
Sommige mensen zijn nou eenmaal monsters. En soms maken omstandigheden (ernstige armoede) van mensen ziekelingen. Is mijn beleving.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook niet. Bij Ingrid Vissers ging het in Spanje om tonnen. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat je dat soort dingen anderen aandoet.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:31 schreef maxburger het volgende:
Ik kwam haar weleens tegen in het café. Kende haar verder niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |