Nee, het is kutmuziek. Ik ben jaloers dat micheal jackson succesvol wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[elitair-modus]Ik had het nieuwe album van Daft Punk al iets van 20 keer gehoord voordat het gelekt werd.[/elitair-modus]
Ik kook ze nooit, dat vind ik niet lekker denk ik (volgens mij heb ik het nog nooit opquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind eieren gewoon lekker en het boeit mij eigenlijk niet zo veel mochten ze ongezond zijn. Volgens mij zijn ze ook wel redelijk gezond, zo lang je er maar niet te veel van eet. Je moet er ook niet te veel zout op strooien want dat doen Amerikanen ook altijd en alle Amerikanen zijn dik. Verder moet ik ze niet te hard en ook niet te zacht gekookt hebben, er precies een beetje tussenin is het fijnst.
Ik vind dat ik persoonlijk wel redelijk goed eieren kan bakken.
Het meeste eet ik kippeneieren, zo af en toe eet ik ook een eendenei en ik heb één keer in mijn leven een ganzenei gegeten. De structuur van het ganzenei leek op die van Michelin maar verder was het wel een lekker ei.
Dit was mijn egoïstische narcistische spreekbeurt over het ei en ik, en ik weet zeker dat ik eerder was dan het ei. Want eerst was ik er en pas 3 jaar later kwam het eerste ei.
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat datquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo rollen wij. En ik begreep je ook wel hoor, roken is ook gewoon smerig, zou niemand aan moeten beginnen, maar eenmaal begonnen is het moeilijk er van af te komen enzuks, zonde wel. Ergens zou ik namelijk best graag willen stoppen (ergens anders weer niet)
logica, het is er niet.
En idem, discussie is prima, als je op andere vlakken maar lekker door een deur kuntrespect kweek je daarmee, van alle kanten [/diep gelul] tijd voor vakantie
Koffie staat in het apparaat, bier in de koelkast, help jezelfquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik haal wel koffie en bier ofzo
* LompeHork niets aan toe te voegen heeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat dat
Meet bij LHquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koffie staat in het apparaat, bier in de koelkast, help jezelf
Wat ___quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oja, Ik vind ze natuurlijk ook heel lekker, topt 3 van alle dingen die ik lust op dit moment.
ja nu is het te laat héquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
eigenlijk missen stuart en nodig ook in de TT
Dus jij accepteert andermans meningen snel? Maar, wat vind je dan van homofoben en dergelijken, en erge racisten, accepteer je die meningen ook?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mensen zijn ook niet interessant als je het altijd maar met elkaar eens bent. Dat laat je nooit op een andere manier ergens naar kijken. Alleen daarom kan een discussie al zinvol zijn. En het is duidelijk dat we elkaar niet negeren of uitmaken voor fuck knows wat dus helemaal goed. En we zullen allebei wel zinnige en minder zinnige opmerkingen hebben gemaakt. Zo gaat dat
Vaker doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi mooi
Gaat redelijk goed. DrNick ging zingen op tc en heb flink gelachen
Ik hoef niet zo nodig hoor maar thanksquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
eigenlijk missen stuart en nodig ook in de TT
Vind je het raar dat eieren in mijn top 3 staanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat ___
Ik eet alles, behalve spruitjes
Als iemands mij iets nieuws voorzet wil ik het proeven ook
Nee... als je maar drie dingen lust....quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind je het raar dat eieren in mijn top 3 staan
Je woont in Londen dus je bent automatisch coolquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig hoor maar thanks
ditquote:
Ik lust wel ietsje meer dingen, ik heb al 2x mijn lustlijstje gegevenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee... als je maar drie dingen lust....
Ik hoef andermans mening natuurlijk niet te delen. Accepteren is dus een groot woord in deze.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij accepteert andermans meningen snel? Maar, wat vind je dan van homofoben en dergelijken, en erge racisten, accepteer je die meningen ook?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga. Weg.
De volgende lapo is ook voor mij
Nou, dat kan dan alleen nog maar tegenvallenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je woont in Londen dus je bent automatisch cool
Mmh, misschien wordt het ook weer eens tijd om mijn eten-top-3 aan te passen en het gekookte ei hier wederom in te plaatsen. Lijkt mij geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik kook ze nooit, dat vind ik niet lekker denk ik (volgens mij heb ik het nog nooit op). Dus ik bak ze altijd, en altijd op dezelfde manier (2 eieren in een mok, en dan roeren, en dan in de pan, en dan bacon er op). Ook heb ik nog geen andere eieren op dan kippeneieren, en ik moet echt eens wat nieuws proberen. Verder doe ik er een beetje peper en zout op, maar te veel zout is inderdaad vies.
Oja, Ik vind ze natuurlijk ook heel lekker, topt 3 van alle dingen die ik lust op dit moment.
Ik bedoel iets van respecteren i.p.v. accepteren, als in, je vind het niet erg dat ze die mening hebben ondanks dat je er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef andermans mening natuurlijk niet te delen. Accepteren is dus een groot woord in deze.
Iets met 'agree to disagree' zeg maar
het antwoord; rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Een hele goeie vriendin van me, die ik al 8 jaar ken, gaat trouwen. Ze heeft al 8 jaar met die gozer.
Vorige week gaat ook een bekende van me trouwen.
Paar maanden terug gaat ook een oud-klasgenootje van me trouwen.
En dat allemaal volgend jaar.
En ook paar mensen in vriendenkring gaan samenwonen.
EN IK HEB NOG NIEMAND WATSDEZE
Ja, ik moet gewoon eens een keer een gekookt ei proberen!! Maar er zit gewoon iets in mijn hersenen dat me tegenhoud, maar ik ga het overwinnen!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Mmh, misschien wordt het ook weer eens tijd om mijn eten-top-3 aan te passen en het gekookte ei hier wederom in te plaatsen. Lijkt mij geen verkeerd idee.
Ik ga trouwens nu verder in het topic kijken. En waar nodig spring ik de discussie in.
Ofcourse not!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat kan dan alleen nog maar tegenvallen
Hee Etsu reageert weer met meer dan 1 zinquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoef hem niet meer. hij is op nick gevallen en nick op hem, ik gun ze van harte
Ik noem het tolereren ipv accepteren. Respect heb ik hooguit voor de manier waarop iemand een discussie voert. En jij komt nu ook wel met extreme onderwerpen aanzetten moet ik zeggen. Ik heb geen behoefte om in discussie te gaan met een racist, pedofiel of wat voor idioot dan ook eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel iets van respecteren i.p.v. accepteren, als in, je vind het niet erg dat ze die mening hebben ondanks dat je er niet mee eens bent.
hoi nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee Etsu reageert weer met meer dan 1 zin
Okee, dan is het goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik noem het tolereren ipv accepteren. Respect heb ik hooguit voor de manier waarop iemand een discussie voert. En jij komt nu ook wel met extreme onderwerpen aanzetten moet ik zeggen. Ik heb geen behoefte om in discussie te gaan met een racist, pedofiel of wat voor idioot dan ook eigenlijk![]()
We komen er welquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed
En ja, het woord 'tolereren' zocht ik!
EN IK DAN?!?!??quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
Doei nodig, tienvingers, en stuart
ninja edit spottedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
Doei etsu, nodig, tienvingers, en stuart
Oquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Nein, Morgen werken en diplomauitreiking
Wie is Maaike Nein?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Nein, Morgen werken en diplomauitreiking
Ik mocht jouquote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
Slapen
Ajuus paraplus.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maaike is xcachet, en met 'nein' bedoelde hij 'nee', en dat was tegen xcachet.
Is dat lekker ja? Ze zijn natuurlijk met de 2e gratis deze week bij de APquote:
En nu al vreemdgaan met mijquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:31 schreef xcachet het volgende:
Ik heb toch al de 27e een date met TienVingers
ja, zijn lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ze zijn natuurlijk met de 2e gratis deze week bij de AP
Ga er morgen 1 halen. En welke andere weet ik nog nietquote:
Serieusquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ze zijn natuurlijk met de 2e gratis deze week bij de AP
dezelfdequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga er morgen 1 halen. En welke andere weet ik nog niet
nopequote:
Niksquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof! Moet ik een jurkje aan of een pak?
Ja superaardigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh is die man/vrouw een beetje aardig?
Je werkt er maar hebt het niet door?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nog niet hoeven vullen, maargoed
Zaterdag maar kopen dan
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt er maar hebt het niet door?
Ik werk dan wel ruim 30 uur/week nu, maar ach
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja superaardig![]()
Hij is alleen een beetje raar want hij bewaard zijn batterijen in de koelkast![]()
Doe maar een jurkje aan en dan huppelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ziet nodig mij naakt![]()
![]()
![]()
![]()
maakt me zo verlegen hihih
Maar hij heeft mij alquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ziet nodig mij naakt![]()
![]()
![]()
![]()
maakt me zo verlegen hihih
dat laat ik aan ezell over. of is ze niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe maar een jurkje aan en dan huppelen
Weet niet we hebben een plastonische relatie. Voor zijn bedavonturen heeft hij contact met een ene rez ofzoquote:
ja en :S t maakt me verlegen dat als ik naakt ga, dat nodig mij dan naakt ziet :S dat windt hem op namelijkquote:
Ik heb het album gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[elitair-modus]Ik had het nieuwe album van Daft Punk al iets van 20 keer gehoord voordat het gelekt werd.[/elitair-modus]
ezels zijn altijd leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat laat ik aan ezell over. of is ze niet uitgenodigd?
Wat een stommerd is die Rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet niet we hebben een plastonische relatie. Voor zijn bedavonturen heeft hij contact met een ene rez ofzo
ja maarja anders zit ik de hele tijd met een geile etsu opgescheept en dat is ook geen pretje hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een stommerd is die Rez! Ik vind dat die Etsu bij 1 persoon moet houden, en dat ben jij
o, klote manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we niet. zo speciaal ben jij nu ook weer niet.
Hij heeft z'n rechterhand of jou toch nog?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maarja anders zit ik de hele tijd met een geile etsu opgescheept en dat is ook geen pretje hoor
op whatsappquote:
wat een naaistreek hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het was al gepland? Wat een afhakert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw tijd komt nog wel jongenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet waar hork werkt en ben stikjaloers
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we niet. zo speciaal ben jij nu ook weer niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
op whatsapp
[..]
wat een naaistreek heHelemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je een blinddoek voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en :S t maakt me verlegen dat als ik naakt ga, dat nodig mij dan naakt ziet :S dat windt hem op namelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
bitches, ik ben zo speciaal als een tosti pindakaas met uitjes
ja maar wij hebben een seksloze relatie en zijn rechterhand is niet genoeg om hem rustig te krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft z'n rechterhand of jou toch nog?
Nog even posten danquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Nu echt slapen!
oh zal nog even een printscreen maken van dronke LMI
oh ja hihiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom laat ik jou anders mijn babyfoto's zien
Sla je 'm. Je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als nodig aan mijn klokkenspel gaat zitten opeens? :S
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sla je 'm. Je hebt mijn toestemming.
lachenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als nodig aan mijn klokkenspel gaat zitten opeens? :S
Sweet dreamsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Nu echt slapen!
oh zal nog even een printscreen maken van dronke LMI
We gaan gewoon trouwen okequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh ja hihi![]()
![]()
Staat als m'n achtergrond hoor![]()
![]()
Het stoort mij geen momentquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Drabit het volgende:
Eigenlijk ben ik best irritant, ik kom hier binnen, reageer op een paar berichten van een gesprek tussen andere mensen en verdwijn dan weer langzaam.
Hallo!
Dat is mooi om te horenquote:
Not too bad thanks, yourself?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen
Hallo! Hoe gaat ie?
Ja with mij geht het ook good.quote:
Ik heb vakantie!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Ik heb het wel eens erger gezienquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Al popcorn gehaald voor morgen?quote:
Dan doe ik het nu rustig aanquote:
Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al popcorn gehaald voor morgen?
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Moet morgenmiddag werken dus ik hoop dat ik 's ochtends nog wat meekrijgquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantje
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Dit. Hoe dronken ik ben, ik kan best typen. Niet snel meer, maar achquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Ik ben ontzettend ver geweest, maar altijd heb ik nog kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 00:00:29 ]
Als ik door 1 oog heen kijk kan ik nog prima typen als ik dronken ben. Het duurt wel ffquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Hoe dronken ik ben, ik kan best typen. Niet snel meer, maar ach
Ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als ik door 1 oog heen kijk kan ik nog prima typen als ik dronken ben. Het duurt wel ff
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Dit soort mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook altijd nog kunnen typen, maar het wordt wel steeds moeilijker. En blind typen lukt mij dan ook niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend ver geweest, maar altijd heb ik nog kunnen typen.
vraag hem ten date!!!! NU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegarandeerd succes![]()
BadboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ie sws wel ja tegenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef nodig het volgende:
[..]
vraag hem ten date!!!! NU!!!!!
Gegarandeerd succes
no tyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik geef je dé reden waarom je het wel zou moet doen: ik ben ezell
En als ik het vraag?quote:
Come at me broquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Drabit het volgende:
Als ik gedronken heb durf ik meerAan de ene kant ook een nadeel want de gasten van 20+ kunnen soms nogal boos worden.
Minor detail though. Geniet van je vakantie manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!Het kan dus niet beter!
Ohja, morgen vroeg uit mijn bed omdat ik in de vakantie vroeg naar de tandarts moet... Dat is dan wel weer een tegenvaller.
Ook dit, zit ik aan tafel bij een vriendin, zeg ik 100 keer: 'Oke ik zal wel stoppen met praten.' Maar blijf ik toch doorgaan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik blijf praten als ik dronken ben, some english might even slip in between
Ik wel en het bevalt welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom niet? jij weet hoe ik eruit ziet
Ik heb nergens om gevraagdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom niet? jij weet hoe ik eruit ziet
Ik wist niet dat schattige meisjes boos konden wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe dan?
[..]
wees gewoon een heer en doe wat ik zeg![]()
Zelfs als ik niet meer kan lopen, kan ik nog typen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd nog kunnen typen, maar het wordt wel steeds moeilijker. En blind typen lukt mij dan ook niet meer.
TC? En je fb achterhalen was toen ineens heel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe dan?
[..]
wees gewoon een heer en doe wat ik zeg![]()
eerder verdrietig jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat schattige meisjes boos konden worden
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...quote:
Jammerquote:
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Minor detail though. Geniet van je vakantie man
Ik iets minder. Iets van 11 ongeveerquote:
o, had je het over mij? ik dacht dat je het over nodig hadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
TC? En je fb achterhalen was toen ineens heel erg makkelijk.
[/creep]
Precies, je kunt het maar weer gehad hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...
[..]
Jammer
[..]
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.
Waar ga jij uit danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Grote brede jongens die al een beetje veel op hebben en dan vingers in hun bier stoppen en tegen mij gooien. Normaal draai ik om en loop ik weg, maar als ik wat op heb ga ik naar ze toe, stop ik mijn vingers in hun bier en gooi het naar hun toe. Rest van de avond moeten horen van mijn vrienden die niet drinken dat ik liever geen ruzie moet zoeken want ze zijn nogal groot...
[..]
Jammer
[..]
Dankje, en morgen middag ben ik er vanaf.
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs als ik niet meer kan lopen, kan ik nog typen.
Ik heb het verdeeld over 2 dagen en mijn pauzes zijn er af, dus maak er maar 15,5 vanquote:
Ik wil weten wie hij is en hem meeten, hij zou ook heel dichtbij zutphen wonen en er iig op school zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, had je het over mij? ik dacht dat je het over nodig had
Hoe doe ik dat :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
nodig, ik ben nu gewoon nieuwsgierig
help mij daar vanaf te komen
lopen kan ik ook altijd nog. Alleen lul ik veel te veel als ik dronken ben en echt veel zinnigs komt er ook niet uit danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.
hm, een spoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil weten wie hij is en hem meeten, hij zou ook heel dichtbij zutphen wonen en er iig op school zitten
wutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat :s :s
oh wacht...![]()
Randompicvanspatieloos.jpg
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lopen heb ik tot nu toe altijd nog gekund. Zo ver ga ik niet. 1 keer alles eruit gegooid en sindsdien doe ik iets rustiger.
Was een of ander Yellow Claw feest. En het erge was dat ik dacht dat het een normaal feest was, en toen ik er bijna was zeiden mijn vrienden: 'Ja, het is yellow claw, ook leuk toch?' (Ben zelf niet echt fan van Yellow Claw.) Normaal ga ik naar feesten in de buurt, van vrienden en er is een schuurtje van een aantal jongeren in de buurt, waar ik dan ook alleen maar naartoe ga omdat het bier er goedkoop isquote:
Wel jammer dat je ook zaterdag moet werken thoughquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het verdeeld over 2 dagen en mijn pauzes zijn er af, dus maak er maar 15,5 van
Meisje die er tegen iedereen uit gooide hoe leuk ze een jongen uit mijn klas vond, volgende morgen schrok ze zich kapot toen ze hoorde dat ze dat had verteldquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:08 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
lopen kan ik ook altijd nog. Alleen lul ik veel te veel als ik dronken ben en echt veel zinnigs komt er ook niet uit dan
Tsja, normaal zijn zondag en woensdag mijn vrije dagen, maar deze week heb ik de woesndag opgegeven voor 5 extra uurtjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel jammer dat je ook zaterdag moet werken though
Vast wel, als ik eenmaal student ben. Maar ik vind mij nu nog best jong om heel erg veel te gaan drinken.quote:
Hebben wij ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Was een of ander Yellow Claw feest. En het erge was dat ik dacht dat het een normaal feest was, en toen ik er bijna was zeiden mijn vrienden: 'Ja, het is yellow claw, ook leuk toch?' (Ben zelf niet echt fan van Yellow Claw.) Normaal ga ik naar feesten in de buurt, van vrienden en er is een schuurtje van een aantal jongeren in de buurt, waar ik dan ook alleen maar naartoe ga omdat het bier er goedkoop is
Wel weer extra centjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, normaal zijn zondag en woensdag mijn vrije dagen, maar deze week heb ik de woesndag opgegeven voor 5 extra uurtjes
dat soort dingen zeg ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:10 schreef Drabit het volgende:
[..]
Meisje die er tegen iedereen uit gooide hoe leuk ze een jongen uit mijn klas vond, volgende morgen schrok ze zich kapot toen ze hoorde dat ze dat had verteld
Idd, yellow claw vind ik geen goede muziek. Had beter thuis wat kunnen gaan drinken met mijn broer en beste vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Hebben wij ookWij gaan nooit naar dat soort feesten. Van yellow claw ga ik sws geen gat in de lucht springen
Wat een kansloze muziek zeg
en maandag is zeker een moeilijke maand...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
Iemand in de trein: "september is een moeilijk jaar"
Ja, hier wordt erg vaak gezegd: "Ik wil je niet opnaaien, maar dat doe je echt niet." En ookal hebben bepaalde personen niets op, ze worden helemaal 'opgenaait' en gaan het dan juist doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:13 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat soort dingen zeg ik dan weer nietde dag erna zijn er wel altijd verhalen wat ik allemaal voor rare dingen gedaan heb. Als ik dronken ben en je zegt tegen mij dat doe je niet doe ik het juist...
Goddelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel weer extra centjes
Hoe bevalt je MBP eigenlijk?
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
Iemand in de trein: "september is een moeilijk jaar"
Eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
en maandag is zeker een moeilijke maand...
Ik heb er ook 8GB inzitten. Ben er net als jij ook ontzettend blij meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GoddelijkGa er wel wat extra geheugen bijprikken, 4GB is net te weinig. Als ik morgen een goede schroevendraaier heb even kijken of het geheugen uit mijn oude laptop werkt
quote:
hoort er een beetje bijquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, hier wordt erg vaak gezegd: "Ik wil je niet opnaaien, maar dat doe je echt niet." En ookal hebben bepaalde personen niets op, ze worden helemaal 'opgenaait' en gaan het dan juist doen.
Deze baby gaat nog 4 jaar meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook 8GB inzitten. Ben er net als jij ook ontzettend blij mee![]()
Ik ook niet, vrienden wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
hoort er een beetje bijen ik ben er nooit door in de problemen gekomen dus het maakt mij niet uit
dat is dan wel heel extreem...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ook niet, vrienden wel.
Wedde jij durft niet in 1 rechte weg door te lopen!
Oh jawel!
Dak van auto kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |