no tyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik geef je dé reden waarom je het wel zou moet doen: ik ben ezell
En als ik het vraag?quote:
Come at me broquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef Drabit het volgende:
Als ik gedronken heb durf ik meerAan de ene kant ook een nadeel want de gasten van 20+ kunnen soms nogal boos worden.
Minor detail though. Geniet van je vakantie manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb vakantie!Het kan dus niet beter!
Ohja, morgen vroeg uit mijn bed omdat ik in de vakantie vroeg naar de tandarts moet... Dat is dan wel weer een tegenvaller.
Ook dit, zit ik aan tafel bij een vriendin, zeg ik 100 keer: 'Oke ik zal wel stoppen met praten.' Maar blijf ik toch doorgaan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik blijf praten als ik dronken ben, some english might even slip in between
Ik wel en het bevalt welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom niet? jij weet hoe ik eruit ziet
Ik heb nergens om gevraagdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom niet? jij weet hoe ik eruit ziet
Ik wist niet dat schattige meisjes boos konden wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe dan?
[..]
wees gewoon een heer en doe wat ik zeg![]()
Zelfs als ik niet meer kan lopen, kan ik nog typen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd nog kunnen typen, maar het wordt wel steeds moeilijker. En blind typen lukt mij dan ook niet meer.
TC? En je fb achterhalen was toen ineens heel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe dan?
[..]
wees gewoon een heer en doe wat ik zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |