Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al popcorn gehaald voor morgen?
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Moet morgenmiddag werken dus ik hoop dat ik 's ochtends nog wat meekrijgquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantje
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Dit. Hoe dronken ik ben, ik kan best typen. Niet snel meer, maar achquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Ik ben ontzettend ver geweest, maar altijd heb ik nog kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 00:00:29 ]
Als ik door 1 oog heen kijk kan ik nog prima typen als ik dronken ben. Het duurt wel ffquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Hoe dronken ik ben, ik kan best typen. Niet snel meer, maar ach
Ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
Als ik door 1 oog heen kijk kan ik nog prima typen als ik dronken ben. Het duurt wel ff
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Dit soort mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook altijd nog kunnen typen, maar het wordt wel steeds moeilijker. En blind typen lukt mij dan ook niet meer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend ver geweest, maar altijd heb ik nog kunnen typen.
vraag hem ten date!!!! NU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegarandeerd succes![]()
BadboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ie sws wel ja tegenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef nodig het volgende:
[..]
vraag hem ten date!!!! NU!!!!!
Gegarandeerd succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |