Ja with mij geht het ook good.quote:
Ik heb vakantie!quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Ik heb het wel eens erger gezienquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Al popcorn gehaald voor morgen?quote:
Dan doe ik het nu rustig aanquote:
Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantjequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al popcorn gehaald voor morgen?
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Thank you sweetie!
[ afbeelding ]
Dat is LMI
Moet morgenmiddag werken dus ik hoop dat ik 's ochtends nog wat meekrijgquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zit dan in de trein, dus het wordt een croissantje
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Dit. Hoe dronken ik ben, ik kan best typen. Niet snel meer, maar achquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die dronken niet meer kunnen typen.
Ik ben ontzettend ver geweest, maar altijd heb ik nog kunnen typen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Drabit het volgende:
[..]
Moet wel eens de code voor iemand intoetsen op haar telefoon omdat ze hem zelf niet kan ontgrendelen. Zover ga ik zelf niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |