Hij heeft z'n rechterhand of jou toch nog?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maarja anders zit ik de hele tijd met een geile etsu opgescheept en dat is ook geen pretje hoor
op whatsappquote:
wat een naaistreek hequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar het was al gepland? Wat een afhakert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw tijd komt nog wel jongenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet waar hork werkt en ben stikjaloers
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we niet. zo speciaal ben jij nu ook weer niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
op whatsapp
[..]
wat een naaistreek heHelemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je een blinddoek voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en :S t maakt me verlegen dat als ik naakt ga, dat nodig mij dan naakt ziet :S dat windt hem op namelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
bitches, ik ben zo speciaal als een tosti pindakaas met uitjes
ja maar wij hebben een seksloze relatie en zijn rechterhand is niet genoeg om hem rustig te krijgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft z'n rechterhand of jou toch nog?
Nog even posten danquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Nu echt slapen!
oh zal nog even een printscreen maken van dronke LMI
oh ja hihiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom laat ik jou anders mijn babyfoto's zien
Sla je 'm. Je hebt mijn toestemming.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als nodig aan mijn klokkenspel gaat zitten opeens? :S
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sla je 'm. Je hebt mijn toestemming.
lachenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat als nodig aan mijn klokkenspel gaat zitten opeens? :S
Sweet dreamsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
Nu echt slapen!
oh zal nog even een printscreen maken van dronke LMI
We gaan gewoon trouwen okequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh ja hihi![]()
![]()
Staat als m'n achtergrond hoor![]()
![]()
Het stoort mij geen momentquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Drabit het volgende:
Eigenlijk ben ik best irritant, ik kom hier binnen, reageer op een paar berichten van een gesprek tussen andere mensen en verdwijn dan weer langzaam.
Hallo!
Dat is mooi om te horenquote:
Not too bad thanks, yourself?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen
Hallo! Hoe gaat ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |