nopequote:
Niksquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tof! Moet ik een jurkje aan of een pak?
Ja superaardigquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh is die man/vrouw een beetje aardig?
Je werkt er maar hebt het niet door?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook nog niet hoeven vullen, maargoed
Zaterdag maar kopen dan
Neequote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je werkt er maar hebt het niet door?
Ik werk dan wel ruim 30 uur/week nu, maar ach
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja superaardig![]()
Hij is alleen een beetje raar want hij bewaard zijn batterijen in de koelkast![]()
Doe maar een jurkje aan en dan huppelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ziet nodig mij naakt![]()
![]()
![]()
![]()
maakt me zo verlegen hihih
Maar hij heeft mij alquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ziet nodig mij naakt![]()
![]()
![]()
![]()
maakt me zo verlegen hihih
dat laat ik aan ezell over. of is ze niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe maar een jurkje aan en dan huppelen
Weet niet we hebben een plastonische relatie. Voor zijn bedavonturen heeft hij contact met een ene rez ofzoquote:
ja en :S t maakt me verlegen dat als ik naakt ga, dat nodig mij dan naakt ziet :S dat windt hem op namelijkquote:
Ik heb het album gekocht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[elitair-modus]Ik had het nieuwe album van Daft Punk al iets van 20 keer gehoord voordat het gelekt werd.[/elitair-modus]
ezels zijn altijd leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat laat ik aan ezell over. of is ze niet uitgenodigd?
Wat een stommerd is die Rezquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet niet we hebben een plastonische relatie. Voor zijn bedavonturen heeft hij contact met een ene rez ofzo
ja maarja anders zit ik de hele tijd met een geile etsu opgescheept en dat is ook geen pretje hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat een stommerd is die Rez! Ik vind dat die Etsu bij 1 persoon moet houden, en dat ben jij
o, klote manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
deden we niet. zo speciaal ben jij nu ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |