Zie TT.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is dat de wedstrijd?
Nee, dan win ik niet nee.
quote:
Rez vind Nick leuker dan jou.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
Waarom word ik hierbij betrokken? Wat heb ik gemist?
Nick wil mij ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
Waarom word ik hierbij betrokken? Wat heb ik gemist?
jij*quote:
Haha, over een uur lul je weer anders en wil jij hem hebben.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, over een uur lul je weer anders en wil jij hem hebben.
Ben boos.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Crack_ het volgende:
ETSU liefje, wat is er aan de hand mien jong.
Ik hoorde van rez dat je weer je periode hebt :s :squote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben boos.Maar dat had je wel gemerkt denk ik.
Ja, ik vraag niet vaak random wat er is als je normaal doet hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben boos.Maar dat had je wel gemerkt denk ik.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hoorde van rez dat je weer je periode hebt :s :s
quote:
DM ik wel effies.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag niet vaak random wat er is als je normaal doet hoor.
Op wie, en waarom?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon gewerkt van 13.00 tot 21.00
Ik verdien opslag.
ik wil ook 3 ferrari's..quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
http://menandstyle.nl/201(...)en-bezit-3-ferarris/
wtfffff
volgens is het dikke hoaxquote:
Misschien hebben onze gayboy's in deze SC geluk en is die gappie ook een homosexueel.quote:
quote:
ik wil een mini cooperquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef hazmat88 het volgende:
Eigenlijk wil ik een lamborghini aventador...
Nou kopen zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef hazmat88 het volgende:
Eigenlijk wil ik een lamborghini aventador...
ik paar centquote:
Laat die paupers van de gemeente die pauperdrempels weghalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:47 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik kan hem alleen niet in mijn wijk parkeren... veel te veel drempels
quote:
dat moet geen probleem zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat die paupers van de gemeente die pauperdrempels weghalen
luek.quote:
Neeequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHAHA, ik dacht dat jij krabs was
Ik ga eerst even douchen en poetsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:35 schreef xcachet het volgende:
TienVingers, wat vind je van dit nummer?
okidokiquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga eerst even douchen en poetsen![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
ouders
welke leuke mensen zijn aanwezig?
behalve paxje
Gelukkig vind je mij leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
ouders
behalve paxje
ben je nog chagrijnig :s :squote:Op donderdag 27 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
ouders
behalve paxje
Ja? Je wil weten welke leuke mensen -behalve ik- aanwezig zijn?quote:
Fahquote:
Omdat zwerty mijn FOK!-vriendinnetje isquote:
Oquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat zwerty mijn FOK!-vriendinnetje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel naar TVHij is dus tweede keus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus hey...Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ga wel naar TVhoi hee hoi hee hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha, nee TV en ik hebben al iets officieelsquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is dus tweede keus?
Jezus hey...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, nee TV en ik hebben al iets officieels
nodig is mijn affaire
Hij vindt ons waarschijnlijk kinderachtigquote:
Hallo xcachetquote:
Koop een taart en vier hetquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
Yay, ik heb al mijn schoolboeken gevonden, ik en een held
Kan gebeuren, komt wel weer als iedereen vakantie heeftquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Het is hier rustig vergeleken andere dagen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo xcachetjou ken ik nog niet.
Met mij is het prima, als altijd!
@LB: aangezet, prima band sowieso.
Fijn dat het altijd goed gaat. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo xcachetjou ken ik nog niet.
Met mij is het prima, als altijd!
@LB: aangezet, prima band sowieso.
ik zie nu pas dat van Twilightquote:
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPquote:
Gewoon positief denken, dan werkt het prima, negatieve factoren gewoon negeren, zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat het altijd goed gaat. Hoe doe je dat?
Ik ken jou wel
QOTSA was al helemaal topquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPzag er prima uit inderdaad!
Ik word gehosseldquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, nee TV en ik hebben al iets officieels
nodig is mijn affaire
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPzag er prima uit inderdaad!
[..]
Gewoon positief denken, dan werkt het prima, negatieve factoren gewoon negeren, zou je ook eens moeten doen
beatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Audiotechnisch topic over Beats in KLB![]()
![]()
![]()
Die zijn altijd wel goed te pruimen vind ikquote:
Hij hapertquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De studio's zijn leuke koptelefoons die (naar smaak) er goed uit zien. 100 euro ruim mag je er best voor neertellen. Maar de 350 euro zijn ze bij lange na niet waard.
Ik heb ook as we speak een mooi stelletje Sennheiser HD25-II's op mijn oren hangen. Maar ik ga ook niet iedereen afzeiken die iets anders heeft
Audiotechnisch en Beats in 1 zinquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Audiotechnisch topic over Beats in KLB![]()
![]()
![]()
ohja jij kan geen sarcasme lezenquote:
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.quote:
Ik las het hier wel, maar dacht, deel het ffquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ohja jij kan geen sarcasme lezen
Een eckte FOK!kerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die zijn altijd wel goed te pruimen vind ik
[..]
Hij hapertverder kan ik er niet mee omgaan omdat verandering
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las het hier wel, maar dacht, deel het ff
heb je zelfs 2x gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.
Maar 100 euro ofzo kunnen ze prima waard zijn en je hoort niemand klagen. 350 euro is natuurlijk gewoon veeeeeeel te veel.
*heeft sennheiser HD 25-II op zijn harses*
Op bed liggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Tips tegen rugklachten die ik nu opeens had?
Ik heb heel arbo-verantwoord getild gok ik
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.
Maar 100 euro ofzo kunnen ze prima waard zijn en je hoort niemand klagen. 350 euro is natuurlijk gewoon veeeeeeel te veel.
*heeft sennheiser HD 25-II op zijn harses*
quote:
Nee deed het nog een keer voor horkiequote:
liefquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee deed het nog een keer voor horkie
O, dus geen selfies van mij want heb geen foboquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeIk had er opeens 1
wss perongeluk ooit aangeklikt ofzeu
Noise-cancelation is natuurlijk ook een feature en ze zitten goooeeeeeedquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoondesign van die dingen is goed ja, daar moeten ze het van hebben, maar de prijs is debiel.
[..](doe eens de originele versie, misschien ga ik even photoshoppen voor je)
Tevens een liedje voor vermaak:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoondesign van die dingen is goed ja, daar moeten ze het van hebben, maar de prijs is debiel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Originele versie van wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk ergens tussen instellingen dan vind je het vast welquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, dus geen selfies van mij want heb geen fobo
zoveel keer gequotequote:
Ik heb ook een krulsnoer-hoofdtelefoon, van Sony, uit de jaren '70, beste ding wat ik heb, serieusquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noise-cancelation is natuurlijk ook een feature en ze zitten goooeeeeeed
Maarja, ik ben blij met wat ik heb ookal zit er een 6 meter krulsnoer aan
Van je UI (filmpje of .gif, ik geef geen neuk).quote:
Ik ga wel naar TVDan ga ik ook naar mijn tweede keus en ben jij alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben meer van de D 'n B, maar UKF is sowieso een puik label gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En de UKF-dubstep vids van 2010
het dubstep kanaal zit ik nog maar weinig op. Het UKFmusic kanaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meer van de D 'n B, maar UKF is sowieso een puik label geworden![]()
quote:
Oooh zo, hold on even tandenpoetsen enzo dan ga ik achter mn desktop daar staat een linkjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ook een krulsnoer-hoofdtelefoon, van Sony, uit de jaren '70, beste ding wat ik heb, serieus
[..]
Van je UI (filmpje of .gif, ik geef geen neuk).
Ik ben hier in Grunn zo hard op losgegaan met 1 van de mannen van Noisiaquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben hier in Grunn zo hard op losgegaan met 1 van de mannen van Noisia
Skream ja, totaal geen dubstep overigens, is gewoon D'n B. Ik hou ook wel van de echt oude D'n B, dat is dan weer echt iets uit "mijn" tijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het dubstep kanaal zit ik nog maar weinig op. Het UKFmusic kanaal
1 van de eerste nummers die als Dubstep gezien werden:
Gooi even over PM dan (niet DM), ga ik morgen even voor je knutselen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh zo, hold on even tandenpoetsen enzo dan ga ik achter mn desktop daar staat een linkje
quote:
Dan gaan we naar ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Skream ja, totaal geen dubstep overigens, is gewoon D'n B. Ik hou ook wel van de echt oude D'n B, dat is dan weer echt iets uit "mijn" tijd.
Yes, maar ook dit:quote:
hoiquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind jou ook erg leuk.
Vertel eens, ben jij even knap als die dame in je UI?
ik ben even knap als die dame in mijn UIquote:
Noisa zou nog wat doen met hun, maar ze zijn nu bezig met het ''I Am Legion'' project met foreign beggars.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha je liegt je bent veel knapper!
Noisia vind ik altijd prima, 1 van de weinige nieuwkomers die ik met open armen ontvingquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noisa zou nog wat doen met hun, maar ze zijn nu bezig met het ''I Am Legion'' project met foreign beggars.
Die 3 mannenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Noisia vind ik altijd prima, 1 van de weinige nieuwkomers die ik met open armen ontving
Doe ik!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gooi even over PM dan (niet DM), ga ik morgen even voor je knutselen.
Dat label jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die 3 mannen
Sowieso het hele division label
Zo, nu door naar menselijke organenquote:
TV zei het net tochquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik geloof er werkelijk niets van.
Haha, wat dacht je jouw foto's zitten allang bij mijn lekker dames van FOK!-verzameling die in postervorm boven mijn bed hangtquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ben even knap als die dame in mijn UI
Stuquote:
DrNick???quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je jouw foto's zitten allang bij mijn lekker dames van FOK!-verzameling die in postervorm boven mijn bed hangt
Het is spatieloosquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je jouw foto's zitten allang bij mijn lekker dames van FOK!-verzameling die in postervorm boven mijn bed hangt
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doenquote:
hoe was werk?quote:
Zo, het is gedaan met jullie rustquote:
Geen levenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom ga je elke dag op FOK! zitten terwijl je knap bent?
Dat zie je niet vaak!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doen
Stuart is de manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doen
Die heb ik er niet bij hangen, en volgens mij is Dr.Nick ook niet van het vrouwelijke geslacht. Neen, jij hangt ertussen met nog een paar andere foto's die ik uit verschillende fobo weg heb gekaapt van vrouwelijk schoon hier op de FOK!s.quote:
Ik zou het wel heel jammer vinden als we het niet oneens met elkaar kunnen en durven zijn. Dat vind ik alleen maar goed als zoiets kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk maar niet vervelend eigenlijkquote:
Waar over wil je discuseieren?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb wel zin aan een goede discussie, volgens mij zitten hier een paar goede potentiële discussiepartners, niet?
mooi mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Druk maar niet vervelend eigenlijk
How are you young lady?
Preciesquote:
Hebben we wel eens gehad toch? *kuch*roken*kuch* maar daarna gewoon niets aan de hand, zoals het hoortquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel jammer vinden als we het niet oneens met elkaar kunnen en durven zijn. Dat vind ik alleen maar goed als zoiets kan![]()
Dus wederzijds respect meneer HorkO+
Spatieloos is er dus je zit helemaal goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik heb wel zin aan een goede discussie, volgens mij zitten hier een paar goede potentiële discussiepartners, niet?
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mooi mooi
Gaat redelijk goed. DrNick ging zingen op tc en heb flink gelachen
Okay. Ik vind dat eieren heeel gezond zijn. Ik eet er elke dag in ieder geval 2, en tegenwoordig ook vaak 4, lekker met bacon/ontbijtspek. Ik hoor wel eens dat elke dag een ei ongezond is, door dat er veel cholesterol in zit, maar dat vind ik onzin.quote:
Ik vond het ook gewoon goed. Ik hou er ook niet van als iemand zomaar van zijn standpunt af zou stappen. Ik was misschien een beetje aan het provoceren, maar ach, gelukkig kunnen we wat hebben van elkaar zo blijktquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies
[..]
Hebben we wel eens gehad toch? *kuch*roken*kuch* maar daarna gewoon niets aan de hand, zoals het hoortfijn hard een discussie ingaan is gewoon tof. Vind ik dan
Bedoel je dat negatief over mij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Spatieloos is er dus je zit helemaal goed
natuurlijk nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat negatief over mij?
Dat is nog 'mooier' dan die paints van mijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
Ik kwam zojuist paintwerk van mij tegen![]()
[ afbeelding ]
Pcies, tijd dat ik in KSC mee ga postenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon goed. Ik hou er ook niet van als iemand zomaar van zijn standpunt af zou stappen. Ik was misschien een beetje aan het provoceren, maar ach, gelukkig kunnen we wat hebben van elkaar zo blijkt
Ik vind eieren gewoon lekker en het boeit mij eigenlijk niet zo veel mochten ze ongezond zijn. Volgens mij zijn ze ook wel redelijk gezond, zo lang je er maar niet te veel van eet. Je moet er ook niet te veel zout op strooien want dat doen Amerikanen ook altijd en alle Amerikanen zijn dik. Verder moet ik ze niet te hard en ook niet te zacht gekookt hebben, er precies een beetje tussenin is het fijnst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay. Ik vind dat eieren heeel gezond zijn. Ik eet er elke dag in ieder geval 2, en tegenwoordig ook vaak 4, lekker met bacon/ontbijtspek. Ik hoor wel eens dat elke dag een ei ongezond is, door dat er veel cholesterol in zit, maar dat vind ik onzin.
Vind ik er ook wel bij horen ja. Ben blij dat we het van elkaar konden hebbenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pcies, tijd dat ik in KSC mee ga postenen provoceren hoort erbij, vooral in een stevige discussie, is juist fijn man
Gaarne, zelfs.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand mij helpen met pagga slaan dames?
Maar jij bent geen damequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]_!
Standaard antwoord van een directioner dit.
Ging het daarbij om het nummer of de clip?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dat nummer al 150 geluisterd. Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo succesvol zijn
Zo rollen wij. En ik begreep je ook wel hoor, roken is ook gewoon smerig, zou niemand aan moeten beginnen, maar eenmaal begonnen is het moeilijk er van af te komen enzuks, zonde wel. Ergens zou ik namelijk best graag willen stoppen (ergens anders weer nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind ik er ook wel bij horen ja. Ben blij dat we het van elkaar konden hebben![]()
Ga ik je alleen maar meer door waarderen![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
Nee ff serieus ik ben geen directioner. Maar vind die muziek niet lelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]_!
Standaard antwoord van een directioner dit.
Same thing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ff serieus ik ben geen directioner. Maar vind die muziek niet lelijk.
nummerquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Ging het daarbij om het nummer of de clip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |