het dubstep kanaal zit ik nog maar weinig op. Het UKFmusic kanaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben meer van de D 'n B, maar UKF is sowieso een puik label geworden![]()
quote:
Oooh zo, hold on even tandenpoetsen enzo dan ga ik achter mn desktop daar staat een linkjequote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ook een krulsnoer-hoofdtelefoon, van Sony, uit de jaren '70, beste ding wat ik heb, serieus
[..]
Van je UI (filmpje of .gif, ik geef geen neuk).
Ik ben hier in Grunn zo hard op losgegaan met 1 van de mannen van Noisiaquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben hier in Grunn zo hard op losgegaan met 1 van de mannen van Noisia
Skream ja, totaal geen dubstep overigens, is gewoon D'n B. Ik hou ook wel van de echt oude D'n B, dat is dan weer echt iets uit "mijn" tijd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het dubstep kanaal zit ik nog maar weinig op. Het UKFmusic kanaal
1 van de eerste nummers die als Dubstep gezien werden:
Gooi even over PM dan (niet DM), ga ik morgen even voor je knutselen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh zo, hold on even tandenpoetsen enzo dan ga ik achter mn desktop daar staat een linkje
quote:
Dan gaan we naar ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Skream ja, totaal geen dubstep overigens, is gewoon D'n B. Ik hou ook wel van de echt oude D'n B, dat is dan weer echt iets uit "mijn" tijd.
Yes, maar ook dit:quote:
hoiquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:06 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik vind jou ook erg leuk.
Vertel eens, ben jij even knap als die dame in je UI?
ik ben even knap als die dame in mijn UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |