Een eckte FOK!kerquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die zijn altijd wel goed te pruimen vind ik
[..]
Hij hapertverder kan ik er niet mee omgaan omdat verandering
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik las het hier wel, maar dacht, deel het ff
heb je zelfs 2x gedaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.
Maar 100 euro ofzo kunnen ze prima waard zijn en je hoort niemand klagen. 350 euro is natuurlijk gewoon veeeeeeel te veel.
*heeft sennheiser HD 25-II op zijn harses*
Op bed liggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Tips tegen rugklachten die ik nu opeens had?
Ik heb heel arbo-verantwoord getild gok ik
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoonquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.
Maar 100 euro ofzo kunnen ze prima waard zijn en je hoort niemand klagen. 350 euro is natuurlijk gewoon veeeeeeel te veel.
*heeft sennheiser HD 25-II op zijn harses*
quote:
Nee deed het nog een keer voor horkiequote:
liefquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee deed het nog een keer voor horkie
O, dus geen selfies van mij want heb geen foboquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeIk had er opeens 1
wss perongeluk ooit aangeklikt ofzeu
Noise-cancelation is natuurlijk ook een feature en ze zitten goooeeeeeedquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoondesign van die dingen is goed ja, daar moeten ze het van hebben, maar de prijs is debiel.
[..](doe eens de originele versie, misschien ga ik even photoshoppen voor je)
Tevens een liedje voor vermaak:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik rock die shit met een cheap-ass Philips die beter klinkt dan een Beats-hoofdtelefoondesign van die dingen is goed ja, daar moeten ze het van hebben, maar de prijs is debiel.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Originele versie van wat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijk ergens tussen instellingen dan vind je het vast welquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
O, dus geen selfies van mij want heb geen fobo
zoveel keer gequotequote:
Ik heb ook een krulsnoer-hoofdtelefoon, van Sony, uit de jaren '70, beste ding wat ik heb, serieusquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Noise-cancelation is natuurlijk ook een feature en ze zitten goooeeeeeed
Maarja, ik ben blij met wat ik heb ookal zit er een 6 meter krulsnoer aan
Van je UI (filmpje of .gif, ik geef geen neuk).quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel naar TVDan ga ik ook naar mijn tweede keus en ben jij alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben meer van de D 'n B, maar UKF is sowieso een puik label gewordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En de UKF-dubstep vids van 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |