quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo xcachetjou ken ik nog niet.
Met mij is het prima, als altijd!
@LB: aangezet, prima band sowieso.
Fijn dat het altijd goed gaat. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo xcachetjou ken ik nog niet.
Met mij is het prima, als altijd!
@LB: aangezet, prima band sowieso.
ik zie nu pas dat van Twilightquote:
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPquote:
Gewoon positief denken, dan werkt het prima, negatieve factoren gewoon negeren, zou je ook eens moeten doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn dat het altijd goed gaat. Hoe doe je dat?
Ik ken jou wel
QOTSA was al helemaal topquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPzag er prima uit inderdaad!
Ik word gehosseldquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, nee TV en ik hebben al iets officieels
nodig is mijn affaire
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is één van de weinige bands waarvan ik de moeite heb genomen ze op TV te kijken tijdens PPzag er prima uit inderdaad!
[..]
Gewoon positief denken, dan werkt het prima, negatieve factoren gewoon negeren, zou je ook eens moeten doen
beatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Audiotechnisch topic over Beats in KLB![]()
![]()
![]()
Die zijn altijd wel goed te pruimen vind ikquote:
Hij hapertquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De studio's zijn leuke koptelefoons die (naar smaak) er goed uit zien. 100 euro ruim mag je er best voor neertellen. Maar de 350 euro zijn ze bij lange na niet waard.
Ik heb ook as we speak een mooi stelletje Sennheiser HD25-II's op mijn oren hangen. Maar ik ga ook niet iedereen afzeiken die iets anders heeft
Audiotechnisch en Beats in 1 zinquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Audiotechnisch topic over Beats in KLB![]()
![]()
![]()
ohja jij kan geen sarcasme lezenquote:
Het zijn leuke koptelefoons opzich, zien er goed uit verder enzo.quote:
Ik las het hier wel, maar dacht, deel het ffquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ohja jij kan geen sarcasme lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |