Het is spatieloosquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je jouw foto's zitten allang bij mijn lekker dames van FOK!-verzameling die in postervorm boven mijn bed hangt
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doenquote:
hoe was werk?quote:
Zo, het is gedaan met jullie rustquote:
Geen levenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waarom ga je elke dag op FOK! zitten terwijl je knap bent?
Dat zie je niet vaak!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doen
Stuart is de manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze man, dit is de man die discussies kan hebben tot hoog oplopend niveau en daarna gewoon wél normaal kan doen
Die heb ik er niet bij hangen, en volgens mij is Dr.Nick ook niet van het vrouwelijke geslacht. Neen, jij hangt ertussen met nog een paar andere foto's die ik uit verschillende fobo weg heb gekaapt van vrouwelijk schoon hier op de FOK!s.quote:
Ik zou het wel heel jammer vinden als we het niet oneens met elkaar kunnen en durven zijn. Dat vind ik alleen maar goed als zoiets kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Druk maar niet vervelend eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |